20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham-Newcastle  (Lest 47642 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #15 på: 04. Jan. 2006, 15:13 »
Enig! ingen unnskyldning, men kanskje messy skulle fått på seg et par fotballsko mot Mansfield, slik at skadesit. iallefall ikke blir værre for Newc. førstelag 8)
Who else...... Alan Shearer

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #16 på: 04. Jan. 2006, 16:30 »
Parker er nok ikke ledig
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Fulham-Newcastle
« Svar #17 på: 04. Jan. 2006, 17:07 »
Før kamp i Newcastle spør ikke folk lenger om hvor mange som er skadde, men om hvor mange som faktisk er friske. Skremmende...

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #18 på: 04. Jan. 2006, 17:19 »
Newcastle have suffered another major injury blow with the news that Scott Parker faces up to over a month on the sidelines

Kan vi glemme han å. Hmm vet ikke om det er så lurt at vi setter opp lagoppstillingen nå jeg. Vi prøver dagen før martch.  8)

men for moro skyld, og denne er seriøs:

Harper
ramage bramble boumsong Elliot
Solano lee faye nzogbia
shearer luque

hmm emre slår tilbake skaden sin i en duell med kieron dyer på trening, oj, dyer ble overraskende skada oxo,5 uker +, carr ble aldri frisk igjen, sammen med moore. parker er jo ute med kneskade, akkurat nå som han linkes på LANDSLAGET, plassen bak LAMPARD OG GERRARD.

Og jeg tipper vi taper 3-0 Fordi fulham vet hvordan de skal spille.
Players to watch John,boa morte,legwinski,diop.
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Re: Fulham-Newcastle
« Svar #19 på: 04. Jan. 2006, 17:21 »
Sitat fra: "molala"
Sitat fra: "Romance"

lørdag 14/1 16.00  
Liverpool - Tottenham | PREMIER LEAGUE
Direkteoverføring fra Anfield.

Er det fler enn meg som har lagt merke til at Liverpool har hatt TV kamper jevnt nesten hver uke siden sommeren nå??

Alsaker inne i bildet her eller? :shock:

Nei et lag som vinner kamper. skårer mål oxo, har en manager, har et spillemønster
ax

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Fulham-Newcastle
« Svar #20 på: 04. Jan. 2006, 18:26 »
Tilbake til Fulham - Newcastle :wink:

En tøff kamp for oss. Vi har riktignok tre poeng etter de tre siste kampene på utebane, noe som er veldig godt for Newcastle å være. Men skadelisten gror stadig lengre, og uten Owen i stallen kan det bli vanskelig å skape noe oppover på banen. Eller? Fulhams forsvar har rent som en sil denne sesongen, og sjansen er fortsatt tilstede.

Fulham har 7 poeng på de tre siste hjemmekampene, men ingen av disse kampene var mot et topplag. Den siste kampen var mot Sunderland, der Fulham slapp med skrekken, etter å ha snudd 0-1 til 2-1.

Fulham har en sterk midtbane og kan fort klare å kontrollere kampen. Men allikevel, om alt går som det skal, burde Newcastle anskaffe i hvert fall et poeng.

Forrige kamp da disse møttes: Newcastle - Fulham 1-1

Mitt tips: Fulham - Newcastle UB

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #21 på: 04. Jan. 2006, 20:10 »
Vi blir vel nødt til å stille med Gate, Brittain ,Chopra og Smylie i startellvern! Pøh, hvem er det som påstår vi ikke er gode nok for CL!?? :lol:

Nei, føler jeg snakker mye piss om Newcastle om dagen, beklager det er bare frustrasjon jeg får ut ved å lage dårlige vitser...

Over til den seriøse delen. Det er som jeg skrev før det er leenge til kampen er, det måååå vel være noen som klarer å bli friske til kampen!? Faen, regner med hvertfall Emre, Carr og Bramble..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #22 på: 05. Jan. 2006, 13:07 »
Jol sa dette etter kampen mot city:

Vi har 40 poeng allerede, så vi gjør det bra. Det er mange Premier League-klubber som drømmer om den grensen. Men vi kikker oss bakover til klubber som Bolton, Manchester City, Newcastle, Middlesbrough og Aston Villa. Det er dem vi konkurrerer mot. Å ende opp på topp seks er det vi ønsker, for da får vi spille i Europa

Hmm nevnte han newcastle? Tror han skal se på tabellen en gang til jeg
ax

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #23 på: 05. Jan. 2006, 16:13 »
Sitat fra: "shpetim"
Jol sa dette etter kampen mot city:

Vi har 40 poeng allerede, så vi gjør det bra. Det er mange Premier League-klubber som drømmer om den grensen. Men vi kikker oss bakover til klubber som Bolton, Manchester City, Newcastle, Middlesbrough og Aston Villa. Det er dem vi konkurrerer mot. Å ende opp på topp seks er det vi ønsker, for da får vi spille i Europa

Hmm nevnte han newcastle? Tror han skal se på tabellen en gang til jeg

"topp seks"? har ikke Jol skjønt at det er topp 4 i europa?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #24 på: 05. Jan. 2006, 16:42 »
Tror nok han mener uefacup plassene.. Topp 4 er vel Cl, men topp 6 gir fortsatt uefa plass, men det visste du sikkert...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #25 på: 05. Jan. 2006, 18:15 »
hehe.... 7. plass gjer intertoto meiner eg... Kan og bli ekstraplassar i EUFA-vupen, viss England vinn ei tekning, eller noko sånt. Det kan og komme plass i UEFA Cup pga Fair Play konkurransen.

Eg meiner å hugse at topp 10 i England kan kvalifisere seg til ein eller annan europacup...

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Fulham-Newcastle
« Svar #26 på: 05. Jan. 2006, 18:22 »
Intertoto melder man seg på, og så blir det valgt ut noen klubber blant de som har meldt seg på.
Toon, Toon,
Black and white army

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #27 på: 05. Jan. 2006, 18:32 »
Ein må vel vere i eit visst spekter av sluttplasseringar for å kunne melde seg på, må ein ikkje?

Noreng

• Gjest
Fulham-Newcastle
« Svar #28 på: 05. Jan. 2006, 18:33 »
Nei, men et spessielt antall fra England kan være med, så hvis det blir for mange som søker tar de de som er øverst

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Fulham-Newcastle
« Svar #29 på: 06. Jan. 2006, 14:44 »
Uansett et trist faktum at vi må diskutere mulighetene for intertoto Cup spill.. Men nå lar vi det ligge og ser frem til kamp mot Fullham.

Vi hadde trengt en positiv overraskelse igjen snart og den KAN jo komme i denne kampen. Det jeg mener er nesten viktigst er at Luque snart slår til nå. han viste tendenser mot 'Boro men var LITT uheldig og det siste lille manglet. Artikkelen om han på førstesiden så bra ut og en positivt innstilt Luque er bra.

Samtidig er jeg spent på hva skade situasjonen kan bringe oss. Nye unge spillere som kan slå til?
Var vel ikke mange som hadde tro på Ramage da han plutselig ble "kastet til løvene" men "den gladiatoren" har klart seg bra og blir bedre og bedre. Uten at jeg har fulgt altfor nøye med virker det som reservelaget gjør det ganske bra for tiden og det lover godt for spillere vi må hente inn fra der. Håper på flere positive overraskelser som Ramage.

Hadde også vert fint om Meite hadde vert klar til denne kampen, eller om Moore hadde vert tilbake. Emre sentralt vil jeg gjerne se i aksjon igjen også. Men IKKE på bekostning av Lee Clark. At vår gode gamle geordie var god mot 'Boro var et godt tegn. Og han vet bedre enn noen andre (sammen med Shearer) hvor viktig det hadde vert å gidd klubben et løft med seier og 3 poeng i denne kampen. Håper Carr også er tilbake på høyrebacken.

Dette hadde vert saker det:
Given
---------
Carr
Boumsong
Meite (eller Moore)
Babayaro
---------
Solano
Clark (i Parkers skadefravær)
Emre
N'Zogbia
---------
Shearer
Luque ( 2 måls-scorer som resultat av storspill sammen med N'Zogiba på venstre og spiss-makker Shearer)

Et av mine mer positiv innlegg her på en stund, på tide mener undertegnede.... ;)