20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SJOKK NYHET!  (Lest 10926 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
SJOKK NYHET!
« på: 03. Jan. 2006, 11:44 »
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article525149.ece

Viss Keegan tar over Sunderland, blir det nok ein trist dag! Håpar Keegan og Fat Fred tar til vet, og gir Keegan rollen som Newcastle managar igjen.

Eg ser gjerne han som managar igjen!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
SJOKK NYHET!
« Svar #1 på: 03. Jan. 2006, 11:55 »
Tja, vet ikke.. Heller Keegan enn Souness, men tror nok Keegan også har hatt sine glansdager. Tror vi heller trenger som sagt en smart liten utlending som kan tilføye oss kvaliteter man ikke finner blant managere fra øyriket.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
SJOKK NYHET!
« Svar #2 på: 03. Jan. 2006, 12:03 »
Sitat
Engelske medier vil ha det til at Keegan selv har meldt seg for klubben med ønske om å overta.

såpass å ja....  :shock:

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
SJOKK NYHET!
« Svar #3 på: 03. Jan. 2006, 18:55 »
Engelske medier er engleske medier. I desse dagar melder dei om alt. Alle spelarane i PL er jo på veg til alle klubbane. Samtidig.

Men ein smart utlending hadde vore noko. Kvar er Mourinho II??

molala

• Supersub
    • Vis profil
SJOKK NYHET!
« Svar #4 på: 03. Jan. 2006, 19:17 »
Mourinho bør ikke overvurderes for sterkt. Han har spillerne til å tette igjen bakover, da er det så mye enklere å styre kampene å score mål. Souness prøvde jo selv på dette en periode.

Men han kunne garantert fått litt disiplin og orden i spillerne:)
ancs and Scousers, go to H***!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
SJOKK NYHET!
« Svar #5 på: 03. Jan. 2006, 23:24 »
Hva Mourinho angår er jeg mest imponert av det han utrettet med Porto, av det han har gjort til nå i sin manager kariere. Og jeg er velvitende om at han hadde gode spillere der og, men ikke på samme premissene som i Chelksi. Det han gjorde i Porto er rett og slett brutalt imponerende spør du meg...

hva trådens tema angår så håper jeg at Morten har rett og at dette er noe engelsk presse har kokt sammen på egen hånd.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
SJOKK NYHET!
« Svar #6 på: 04. Jan. 2006, 00:02 »
Når det gjeld Keegan så kan han godt ta over Sunderland for min del. Må sikta høgare enn han me.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
SJOKK NYHET!
« Svar #7 på: 04. Jan. 2006, 10:52 »
keegan kan gjerne trene sunderland for min del. alt han har gjort foruten suksess med fulham har vært en skandale. han har garantert ikke psyken til å lede newcastle igjen. og det finnes ingen manager i verden som er mer glad i penger enn han. Keegan er ferdig.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
SJOKK NYHET!
« Svar #8 på: 04. Jan. 2006, 15:42 »
Keegan og Sunderland hører ikke sammen. Det vet Keegan utmerket godt selv. Han sa selv at han ikke kom til å trene noen annen klubb da han gikk av. Har riktignok ikke holdt det, men Fulham og Man City tar ingen skade av. Men karen er sort og hvit tvers gjennom. Det har han alltid vært. Det lengste han kan strekke seg er nok å dra tilbake til Liverpool, men tror ikke den jobben er særlig ledig for tida.

Jeg tror overhodet ikke noe som helst på kombinasjonen Keegan og Sunderland.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

folesvert

• Gjest
SJOKK NYHET!
« Svar #9 på: 04. Jan. 2006, 15:56 »
... Keegan vil vi ikke ha - han er ustabil og gir seg når det blåser på toppene. Nei finn heller en 'ukjent' oppkomling som kan gi oss noe nytt, eller Allardyce eller Curbishly (skrives vel ikke slik, men skitt au).

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
SJOKK NYHET!
« Svar #10 på: 04. Jan. 2006, 16:01 »
Det beste, for både Keegan, Sunderland og Newcastle, er om The Donkeys beholder McCarthy. Det vil være til alles beste.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
SJOKK NYHET!
« Svar #11 på: 04. Jan. 2006, 16:29 »
Keegan vinner 3 kamper oxo stikk han, tolte ikkje presset. Nei seriøst har ikkje noko tru på Keegan er mannen som skal få Newcastle på rett kjøl igjen. Dessverre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
SJOKK NYHET!
« Svar #12 på: 04. Jan. 2006, 16:51 »
Sitat fra: "Benson"
Keegan vinner 3 kamper oxo stikk han, tolte ikkje presset. Nei seriøst har ikkje noko tru på Keegan er mannen som skal få Newcastle på rett kjøl igjen. Dessverre.

Newcastle?????????????????

Keegan og Newcastle er to avsluttede kapitler.

Det var snakk om Keegan til Sunderland her. Og uansett hva man måtte mene om Sunderland og Keegan. Som NUFC-supporter har du bare ikke lov til å ønske å kunne sette et likhetstegn mellom de to.

Man hva i all verden er dette for en kommentar?
Keegan vinner 3 kamper oxo stikk han, tolte ikkje presset.

Keegan stakk faen ikke fordi han ikke tålte presset. Han hadde ikke mer å tilføre klubben, og han hadde kommet på kant med Shepherd og Hall jr.
Dersom ikke Keegan tålte presset, så hadde han gitt seg langt tidligere.

Og hva angår det engelske landslaget, så er det presset så enormt, og så umulig å leve med, at det er et under at Svennis har holdt ut så lenge.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
SJOKK NYHET!
« Svar #13 på: 04. Jan. 2006, 17:01 »
Sitat fra: "Joakim"

Newcastle?????????????????

Keegan og Newcastle er to avsluttede kapitler.

Det var snakk om Keegan til Sunderland her. Og uansett hva man måtte mene om Sunderland og Keegan. Som NUFC-supporter har du bare ikke lov til å ønske å kunne sette et likhetstegn mellom de to.

Man hva i all verden er dette for en kommentar?
Keegan vinner 3 kamper oxo stikk han, tolte ikkje presset.

Keegan stakk faen ikke fordi han ikke tålte presset. Han hadde ikke mer å tilføre klubben, og han hadde kommet på kant med Shepherd og Hall jr.
Dersom ikke Keegan tålte presset, så hadde han gitt seg langt tidligere.

Og hva angår det engelske landslaget, så er det presset så enormt, og så umulig å leve med, at det er et under at Svennis har holdt ut så lenge.

Tulling!

Punkt 1: Det var snakk om Keegan til Sunderland her. Og uansett hva man måtte mene om Sunderland og Keegan. Som NUFC-supporter har du bare ikke lov til å ønske å kunne sette et likhetstegn mellom de to.

-  Vist du leser topicenen`s innlegg ein gong til så står der:

Sitat
Viss Keegan tar over Sunderland, blir det nok ein trist dag! Håpar Keegan og Fat Fred tar til vet, og gir Keegan rollen som Newcastle managar igjen.

Eg ser gjerne han som managar igjen!

You see. Det er snakk om keegan Sunderland her ja Men oxo NEWCASTLE.

punkt 2:
Sitat
Keegan vinner 3 kamper oxo stikk.
Eg siktar ikkje her bare til at han slutta i Newcastle men eg trodde han hadde vert sånn heile karriera så og sei. Plutselig får han mangel på motivasjon og stikker. Han liker og bygge opp lag men med ein gong han har bygd så stikk han. Og for å bygge opp lag så trengs der peng. Er der ikkje peng så liker han seg ikkje...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
SJOKK NYHET!
« Svar #14 på: 04. Jan. 2006, 17:12 »
Okey, jeg skal innrømme at jeg ikke så den kommentaren der.
Men nei, Keegan er ikke rett mann for Newcastle nå.

Tror nok Keegan skulle klart seg brukbart uten penger også.
Han hadde ikke en eneste krone å kjøpe for da han var landslagssjef. Synes ikke han gjorde det så ille. Han kvalifiserte i det minste laget for et sluttspill. Det finnes dem som ikke har greid det engang.
Tror ikke Keegan er avhengig av penger. Men ja, han er veldig glad i å bruke penger, fordi han alltid ser forbedringspotensiale. Spesielt fremover på banen.

Men det er vel liten tvil om at Keegan alltid har vært best når han har trent lag oppover i divisjonene, til PL, før det deretter har stoppet litt opp.
Men jeg synes det er verdt å merke seg at han tok Fulham fra 2. divisjon til PL på to år. Han rykket opp med Man City og fikk et par gode plasseringer i PL, før nedturen begynte. Når nedturen virkelig begynte å melde seg og jobben hans var i fare, kom han klubbens høye herrer i forkjøpet og ga fra seg jobben frivillig. Fulham-jobben ga han seg i fordi han fikk tilbud om landslagsjobben, såvidt jeg husker.

Jeg har aldri sett Keegan som en som stikker straks han har bygd opp et godt lag. Og husker jeg ikke helt feil, så hadde han langt mer å rutte med både i Newcastle og Fulham, enn det han hadde i Manchester.