20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SJOKK NYHET!  (Lest 10947 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: SJOKK NYHET!
« Svar #45 på: 23. Aug. 2008, 21:55 »
Hehe, forsåvidt meget god kommentar fra Tommy igjen :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 23. Aug. 2008, 22:10 »
Kan noen fortelle meg hvorfor denne tråden er oppe ? Det er vel ikke direkte sannsynlig at det kommer til å skje nå...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 23. Aug. 2008, 22:19 »
Kan noen fortelle meg hvorfor denne tråden er oppe ? Det er vel ikke direkte sannsynlig at det kommer til å skje nå...

Fordi rotatosk drog den opp fra dypet.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 23. Aug. 2008, 22:21 »
Er jo en eldgammel tråd som blussa opp igjen på grunn av en stolt Bodø-mann (håper da han er stolt)!
Litt morsomt med slike. Selv ville jeg vel ikke likt å sett King Kev i en klubb som Sunderland mtp forholdet mellom Newcastle og Sunderland.
Ærlig talt tror jeg ikke det er mye annet enn en klubb som Newcastle, som King Kev virkelig bryr seg om, han kan trene. Husker han mot slutten av sin ManC-karriere virket til å ha mistet lysten. Var igrunn en ganske trist utgave av KK da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 23. Aug. 2008, 22:38 »
Helt enig Kristoffer, det var en faded Keegan som forsvant ut av PL-sirkuset da...skjønner godt at mange kalte utnevnelsen av han som en krampeaktig ting å gjøre , men faen...Han er en mester i å motivere spillere, og du ser at alle elsker fyren (bortsett fra London-pressen da)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 23. Aug. 2008, 22:40 »
Mhm.
Det kan da vel ikke være en managere andre fans kan like så godt som Keegan vel? Det skal utroooolig mye til for å mislike en slik kar.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #51 på: 23. Aug. 2008, 23:29 »
Er jo en eldgammel tråd som blussa opp igjen på grunn av en stolt Bodø-mann (håper da han er stolt)!

Stolt vet jeg nu ikke helt, men syns den var morsom , siden det på det tidspunktet var helt usansynlig at KK skulle vende tilbake til Newcastle (og selvfølgelig ennu mer usansynlig at han skulle til Sunderland) Og når han da 2 år senere vender tilbake er det morsomt å se hva folk mente den gang!
Interessant diskusjon mtp forholdet mellom Newcastle og Sunderland hos ulike forumbrukere her kom det også ut av det.

mvh

en smule stolt Bodø-mann ;)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 23. Aug. 2008, 23:35 »
Haha, æ e skjitings...trodde det var et nytt rykte som hadde kommet i dag etter kampen, satt her full og forfektet meningene mine på bastant vis haha

Owened
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 23. Aug. 2008, 23:40 »
Kevin Keegan er sikkert ikke spesielt mislikt. Vet ikke helt hvordan Pool-fansen ser på ham. Og jeg aner ikke hva Fulham og City-supporterne tenker. Men jeg tror ikke de bryr seg så hardt. Tror vel forøvrig våre motstandere stort sett bare ler av det de leser om Keegan og kompani i London-avisene, og tenker "gode, gamle Newcastle. Some things never change", og vedder på når Keegan møter øksa.

At ansettelsen av Keegan var en crowd pleaser er det liten tvil om. Men det betyr ikke at det trenger å ha vært feil ansettelse. Han er en mester i å motivere spillerne, og han vet utmerket godt hva klubben betyr for supporterne og for byen og for nærområdene. Og jeg synes egentlig det er smått utrolig at en spiller som kom fra en ganske bortskjemt trofétilværelse i Liverpool og Hamburg, en superstjerne på hell, skulle komme til Newcastle og skaffe seg en sånn til de grader heltestatus. Kevin Keegan er one of a kind. Men jeg tror ikke andre lags fans innser nøyaktig hvor spesiell han er.

Selv om Keegan førte Fulham opp fra ingemannsland til PL, tror jeg nok fansen vil si at Al-Fayeds penger hadde vel så stor betydning som Keegans smittende entusiasme og festfotball. Jeg er ikke like sikker.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 23. Aug. 2008, 23:55 »
Han er vel ikkje spesielt mislikt noken plasser vel?  men tør ikkje inkludere manu scums nå
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]