20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SJOKK NYHET!  (Lest 10945 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
SJOKK NYHET!
« Svar #15 på: 04. Jan. 2006, 17:40 »
Kankje de skal begynne å tøye ut etter treningene.
Trene mindre kanskje
ax

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
SJOKK NYHET!
« Svar #16 på: 04. Jan. 2006, 17:49 »
Varme skikkelig opp før trening og tøye ut etterpå. Allmenn kjent, men kan jo begynne og lure på hvor mye det er "standard" i Newcastle når man så Bramble rett opp fra stolen, av med utenpå-klærne og inn på banen mot Liverpool uten noe oppvarming....

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: SJOKK NYHET!
« Svar #17 på: 22. Aug. 2008, 22:34 »
Sjokkerende, faktisk ett par stykker som mente Sunderland bare skulle ta Keegan :o

Mulig man ikke skal dra opp så gamle tråder, men litt morsomt å sitte å lese noen av disse gamle trådene ;D
sunt pueri pueri puerilia tractant

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 22. Aug. 2008, 22:54 »
Når det gjeld Keegan så kan han godt ta over Sunderland for min del. Må sikta høgare enn han me.

Du står fortsatt for dette, eller?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 22. Aug. 2008, 23:01 »
Er vel myyyye som har skjedd siden den uttalelsen, og det å endre mening er vel ingen kriminalitet? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 22. Aug. 2008, 23:52 »
Når det gjeld Keegan så kan han godt ta over Sunderland for min del. Må sikta høgare enn han me.

Du står fortsatt for dette, eller?

Mykje som kan skje på 2 år i fotball?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 23. Aug. 2008, 00:24 »
Selvsagt. Men Kevin Keegan kalles ikke King Kev uten grunn. Han førte oss opp i toppen i Premier League, og jeg ser ikke hva han noen gang har gjort som gjør han til en "som kan ta over Sunderland".

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 23. Aug. 2008, 01:00 »
Selvsagt. Men Kevin Keegan kalles ikke King Kev uten grunn. Han førte oss opp i toppen i Premier League, og jeg ser ikke hva han noen gang har gjort som gjør han til en "som kan ta over Sunderland".

Eg hakke no spess "hat" forhold til Sunderland...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 23. Aug. 2008, 01:30 »
At du ikke har noe spesielt hat-forhold til dem er så sin sak. Men fra det, til å ikke ha noen problemer med å se Kevin Keegan som manager for de røde og hvite, akkurat det er vel spesielt, synes jeg. Du ønsker altså Sunderland all mulig hell og lykke, og om vi skulle tape mot dem, så er ikke det verdens undergang? Er det verre å tape mot lag som er mye bedre enn oss?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 23. Aug. 2008, 03:13 »
Om ein taper for Wigan eller Sunderland. Same shit 3 poeng tapt. Om Keegan er i Man City Fulham eller Sunderland er vel det samme.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 23. Aug. 2008, 07:42 »
Jeg trodde alle disse nyhetene var fra igår jeg, men da jeg fikk sett at datoen for disse historiene tilhører fortid så skjønte jeg  det. Uansett hadde aldri Keegan tatt over Sunderland. Folk med hjerte ville f. eks. aldri tatt over Lyn hvis de holdt med Vålerenga. Osv. osv. Penger betyr sikkert mye, men folk må sette ned foten.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 23. Aug. 2008, 11:16 »
Om ein taper for Wigan eller Sunderland. Same shit 3 poeng tapt. Om Keegan er i Man City Fulham eller Sunderland er vel det samme.

Hehe nei, det er ikkje det same...Absolutt ikkje.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 23. Aug. 2008, 12:28 »
Herregud, kødder du eller? Jeg har heller ikke samme hatforhold til Sunderland som geordiene har, men Keegan og Shearer er uansett mine forbilder i Newcastle. Du hadde kanskje gitt faen i om Shearer gikk til Sunderland/Boro også?

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #28 på: 23. Aug. 2008, 13:28 »
Hvor mye man måtte mene her i Norge at 3 poeng mot Sunderland er det samme som 3 poengs tap mot hvilken som helst annen klubb så mener jeg at det blir feil, eller i allefall for enkelt. Uansett hva man måtte mene så vet vi at dette er svært viktig for geordiesene å være hakket bedre en Sunderland. Et tap mot Sunderland vil derfor medføre mye negativitet i regionen, som igjen vil smitte inn i klubben. En seier derimot vil føre til en postiv atmosfære noe som vil vise seg som en psykologisk gevinst i spillergruppen. Merkelig hvor fornøyde vi blir av å være hakket (eller flere) bedre enn naboen.

Keegan i Sunderland ville iallefall gjøre meg kvalm. Dette handler uansett ikke om noe så banalt som 3 poengere i ligaen, men klubbens historie og følelsene man har for den. Hvis jeg følte av poengene vi tok så hadde jeg aldri holdt med Newcastle, men endt opp med Manchester eller Liverpool i mine barneår.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #29 på: 23. Aug. 2008, 14:55 »
Noe som tok det seriøst.