20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva lønner seg nå?  (Lest 1973 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Hva lønner seg nå?
« på: 02. Jan. 2006, 20:18 »
Vet at de aller fleste vil Souness skal sparkes ut på sekundet, koste hva det koste vil. Men håper det kan gå ann å diskurere temaet uten at folk blir gale.

Har selv støttet Souness lenge men jeg har høyst sannsynlig vært for positiv. (Jada, j vet mange har sagt det lenge og j er dum osv osv.) Men hvor mye vil det koste å kvitte seg med Souness. Både økonomisk og sportslig?

Har fortstått det sånn at det å sparke Souness nå, vil koste klubben en god del penger. (En fallskjerm?) Og at klubben etter mange gode men dyre kjøp ikke har mye å handle for på nyåret.

Vil det si at hvis man sparker han nå så vil det ikke være igjen penger til noen som helst forsterkninger? Noen som virkelig trenges. Det går ikke ann å spille med Bramble lengre. Og vi trenger en i tilegg til Owen en, som kan score jevnlig med mål.

Med mindre vi får tak i en trollmann av en manager som ingen har sett maken til, må vi ha forsterkniger. Og har vi ikke penger å handle for, er det meget sannsynlig at vi får nok en midelmådig eller dårlige manager. Ingen god manager vil ta over en blakk klubb. Og får vi tak i en manger som fjerner alle skadeproblemer?

Souness som andre må vel ha en kontrakt som før eller siden går ut? Så vi slipper å betale han ut? Hvor lenge er det til i såfall?

Er det mulig å holde ut med Souness f.eks fram til sommeren, hvis han får lov til å handle litt nå!?

Egentlig ingen svar, men bare spm i denne. Men håper noen vet svare på spm og kan svare uten å bare(!) slenge dritt om Souness...
FVM

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Hva lønner seg nå?
« Svar #1 på: 02. Jan. 2006, 20:24 »
Det er sant at det kanskje kan koste oss dyrt å sparker Souness nå midt i sesongen. Men jeg synes vi bør gjøre det. For da får den nye manageren god tid på å bli kjent med mannskapet før den neste sesongen starter i august. Og da kan han kjøpe inn nye fjes i sommer for å forsterke laget. Kanskje han allerede kan kjøpe i januar nå hvis Souness enten velger å gå eller får sparken.

Jeg ville få mye større respekt for Souness hvis han velger å forlate sin stilling med øyeblikkelig virkning, istedenfor å bli kastet ut av klubben. Det viser bare at han er en bitter mann som nekter å innse hva han har gjort galt. Men jeg tror ikke Souness går frivillig dessverre...

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva lønner seg nå?
« Svar #2 på: 02. Jan. 2006, 20:52 »
Sleppe Souness mot slutten av sesongen vil nok vere det beste. Han har få kort på hånda kva forhandlingar om sluttpakke angår, på den tida.

Ny manager må vere klar ASAP, dvs samme dag. Og det bør bli ein haug med treningskampar til sommaren. Mot gode lag, ikkje mot busklag!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Hva lønner seg nå?
« Svar #3 på: 02. Jan. 2006, 20:55 »
Det er ikke vitsi å diskutere mer, hadde Souye fått sparken, ville han fått den innen denne tiden. Han får ikke sparken før til sommeren, tror jeg!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Hva lønner seg nå?
« Svar #4 på: 02. Jan. 2006, 20:58 »
vi har vel allerede en tråd om hva souness framtid anngår...

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva lønner seg nå?
« Svar #5 på: 02. Jan. 2006, 23:18 »
Jah, det er en tråd hvor vi skal diskutere Souness...vis ikke hadde det flommet over av Souey-tråder!

Sparken får han ikke uansett før etter sesongen! Etter nok en sesongavslutning mot Chelski, hvor vi virkelig taper! DA får Souness fyken!

Som vi argumenterte med i sommer om hvorvidt souness skulle få sparken, la han få sjangsen til å bygge opp sitt eget lag så vi se hva han har å fare med! Han har bygget sitt eget lag, men det laget har vært skadet omtrent hele høsten! I det Souness får fyken vil han nok skylde mye på skadene, og det er greit. Men det han ikke kan unskylde seg bort fra er den totale mangel på taktikk, spillestil og mønster i angrepsspillet!

Bjørn - motstander
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Hva lønner seg nå?
« Svar #6 på: 02. Jan. 2006, 23:38 »
Enhver fotball-interessert med litt sans for spillet MÅ se at Newcastle har et stort problem som manageren må ta store deler av, hvis ikke hele, ansvaret for. Da hjelper det faen så lite med alle skadene. Og det mener jeg dønn seriøst! Han kan ikke unnskylde seg fra hva klubben er blitt under hans ledelse nå. At det pekte nedover på slutten under Robson stemmer forsåvidt, men hva som hadde skjedd om han fikk fortsette vet vi ikke, og det er jo uansett uinteressant!