20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Over kritisk til nye spillere  (Lest 4545 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Over kritisk til nye spillere
« på: 02. Jan. 2006, 18:27 »
jeg er egentlig ganske sjokkert over den behandlingen og surkete tonen vi har over vår egen klubb.. det er egentlig ganske sjokkerende.. jeg synes det er helt greit at vi er negativ, men se på den surkende tonen vi har til Luque... hvor mange kamper har gutten spillt?ikke nok ihvertfall...

Milner fikk kjørt seg, Viana fikk kjørt seg, owen fikk kjørt seg... OSV... vi skal ikke glemme Souness, men han er vell egentlig den eneste foreløbig som ikke har et helt plettfritt rulleblad...

blir litt sånn lei av å bestandig måtte kjempe for de nye spillern bare etter et fåtall kamper...

man kan ikke si at Luque er en flopp når barcelona og Real Madrid er ute etter han....?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 02. Jan. 2006, 18:42 »
Er ganske enig her Erlend! Det blir for dumt å kalle folk som har vært her i en halv sesong, og som har vært skadet mye av tiden!
Når det gjelder Milner så fikk ikke han utløp for talentet sitt i tiden her, men heldigvis er han bare på lån, så får håpe vi tar ham tilbake!

Vi kan heller kritisere de etablerte spillerne som har vært her en stund! Folk må få lov å vise seg fram på sin plass på banen i mer enn 5-6kamper, gi folk en sesong!

Souness er en annen ting, det er han som skal lede disse spillerne, som skal styre skuta, det gjør han ikke, og har ikke gjort det på en bra, resultatmessig måte på lenge!

Bjørn - ikke sutrete!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #2 på: 02. Jan. 2006, 18:47 »
Jeg var aldri sutrete ovenfor Owen.
Jeg var aldri sutrete ovenfor Viana.
Jeg var aldri sutrete ovenfor Milner.
Jeg var aldri sutrete ovenfor Luque.

Jeg er med andre ord svært enig i hva du sier!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 02. Jan. 2006, 19:17 »
Henger meg med :P

Jeg var i starten, sutrete ovenfor Viana.
Jeg var aldri sutrete ovenfor Luque.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #4 på: 02. Jan. 2006, 20:03 »
Kaster meg på bølgen

Jeg har alltid vært, og vil alltid være, sutrete ovenfor Viana.
Jeg var aldri sutrete ovenfor Luque

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 02. Jan. 2006, 20:25 »
Shæl'azz:

Jeg var aldri sutrete ovenfor Owen og kommer aldri til å bli.
Jeg var aldri sutrete ovenfor Viana, før på slutten.
Jeg var aldri sutrete ovenfor Milner, før på slutten der og.
Jeg var aldri sutrete ovenfor Luque, men det hadde smakt med en scoring snart.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #6 på: 02. Jan. 2006, 20:42 »
Jeg har klaga på alle sammen. Ikke nødvendigvis fordi de er håpløse som fotballspillere. Heller ikke fordi jeg ikke liker dem som personer. Men alle disse har ikke levd opp til de forventningene jeg har hatt av dem. De har med andre ord underprestert i forhold til hva jeg forventer. Mulig noen kan påstå at jeg forventer for mye. Men selv mener jeg ikke det. Jeg forventer at en fotballspiller på Newcastle United gjør sitt aller ytterste for klubben. De bør elske det de driver med, og det finnes ingen økonomiske hindre for at de ikke skal gjøre sitt aller beste.

Jeg kan faktisk strekke meg til å tro at noen av disse har gjort gode forsøk i den svarte og hvite trøya. Men når spillere ikke viser at de elsker klubben like høyt som fansen blir jeg skuffet. Når disse spillerne i tillegg underpresterer blir jeg sur. Allikevel vil jeg ikke påstå at jeg sutrer når jeg debatterer rundt disse spillerne.
Toon, Toon,
Black and white army

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 02. Jan. 2006, 20:52 »
Sitat fra: "Mack"
Jeg har klaga på alle sammen. Ikke nødvendigvis fordi de er håpløse som fotballspillere. Heller ikke fordi jeg ikke liker dem som personer. Men alle disse har ikke levd opp til de forventningene jeg har hatt av dem. De har med andre ord underprestert i forhold til hva jeg forventer.

Bra du brøt trenden, Mack :wink:

Poenget her er vel hvem sin feil det er at de har underprestert iforhold til forventningenge!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 02. Jan. 2006, 21:28 »
Det har vi andre tråder å diskutere i. Scott Parker imponerer uansett manager.
Toon, Toon,
Black and white army

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 02. Jan. 2006, 21:47 »
Jeg var aldri sutrete ovenfor Viana.
Jeg er fortsatt sutrete til Luque, men håper å skifte mening!
ancs and Scousers, go to H***!!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 02. Jan. 2006, 21:55 »
Da tar jeg meg lov til å spørre hvorfor du er så mye mer sutrete til han, i forhold til de du ikke var sutrete til? De var jo ganske treg i starten de også!!!

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 02. Jan. 2006, 21:58 »
rett og slett fordi jeg ikke hadde noen å sutre til når Viana spilte, og når det gjelder Owen og Milner hadde jeg ikke noen grunn til å sutre særlig!
Alle vet f.eks at owen før eller senere putter mål, han er jo skapt til det.

og Luques utvikling skremmer meg mer enn de andres.
ancs and Scousers, go to H***!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 02. Jan. 2006, 22:17 »
Et meget bra innlegg angående Luque på Newcastle-Online. Til alle som skulle ønske klagemuren var nærmeste nabo.

http://www.newcastle-online.com/nufcviews/stupid.shtml
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 02. Jan. 2006, 22:38 »
For å hive meg på den samme bølgen som alle andre, denne gang med korrekt norsk (ja, jeg vet. Men trangen blir vel stor enkelte ganger).

Jeg har aldri vært sutrete oveRfor Owen
Jeg var ikke sutrete i begynnelsen, men har i senere tid vært sutrete overfor Viana
Jeg har aldri vært sutrete overfor Milner
Jeg har aldri vært sutrete overfor Luque, og håper heller aldri å bli det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 02. Jan. 2006, 22:49 »
Høres nesten ut som om det er fansens skyld at Newcastle ikke er bedre.

Sitat
Put him in an Arsenal or a Liverpool side and he'd tear the League apart because that's the type of player he is, fast, powerful, tricky and with a great left-foot. Assets that would dovetail with those sides' own strengths perfectly.

Ja, er det fansens skyld? Nei, det er, som vi diskuterer i en rekke andre tråder, managerens og øvrig ledelses skyld. Kanskje også andre spilleres skyld.

Jeg har jo selv sett Luque i Primera. Og det er ingen tvil om at han er en fantastisk fotballspiller. Jeg er villig til å gi han tid.

Jeg har selvfølgelig teorier om hvorfor slike spillere ikke lykkes i Newcastle. Og det er vel kanskje i bunn og grunn disse problemene vi bør gjøre noe med.
Toon, Toon,
Black and white army