20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Hughes kunne man liksom aldri forvente det helt store av, men var en grei backup!Når det gjelder potet, så er jeg svært for Wes Brown! Han kan brukes på alle plasser, og er en god spiller! Neppe 1.prioritet nå som United har kjøpt han Serbiske karen:)
Sitat fra: "molala"Hughes kunne man liksom aldri forvente det helt store av, men var en grei backup!Når det gjelder potet, så er jeg svært for Wes Brown! Han kan brukes på alle plasser, og er en god spiller! Neppe 1.prioritet nå som United har kjøpt han Serbiske karen:)Smart. Ja, hva med han?
Fatter ikke hvor korttenkte man kan være: Hughes var sammen med O'B og Elliott en veldig svak forsvarsspiller, som i motsetning til O'B har "potet-muligheten" som et slags trekkplaster. Jeg kjøper det dog ikke i det hele tatt, og at DOL var den eneste manageren som var interessert gjør meg desto tryggere på min egen vurdering.