20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Forsvar potet!  (Lest 3945 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Forsvar potet!
« på: 02. Jan. 2006, 08:55 »
Det er detvi trenger. Har vi en som kan spille både venstre, høyre og midtstopper så har vi en veldig god dekning! Veit noen om noen gode forsvar poteter??

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Forsvar potet!
« Svar #1 på: 02. Jan. 2006, 10:50 »
Barry i aston villa. Kan til og med bruke han som midtbane.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Forsvar potet!
« Svar #2 på: 02. Jan. 2006, 11:31 »
Barry er en utmerket spiller. Et tøffing av Parkers kaliber, og det sier litt! Men prislappen er nok ikke liten. Samtidig tror jeg ikke at han forlater Aston Villa til fordel for oss. Trist, men dessverre sant.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Re: Forsvar potet!
« Svar #3 på: 02. Jan. 2006, 14:14 »
Sitat fra: "Noreng"
Det er detvi trenger. Har vi en som kan spille både venstre, høyre og midtstopper så har vi en veldig god dekning! Veit noen om noen gode forsvar poteter??

Aaron Hughes.

Men hei, han var jo her, men ble solgt. Gudene vet hvorfor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Forsvar potet!
« Svar #4 på: 02. Jan. 2006, 14:19 »
1. Fordi vi ikke kunne ha 1000 menn på lønningslistene.
2. Fordi Souness rettmessig ville satse på Taylor og Ramage, hvilket jeg er helt enig i.
3. Moore ble kjøpt inn.

Verken Fat Fred eller Graeme Souness kunne spå at skadehelvette skulle ryste Tyneside gjennom hele jævla sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Forsvar potet!
« Svar #5 på: 02. Jan. 2006, 14:31 »
Aaron Hughes er ikke halvparten av en spiller som Taylor og Ramage engang. Det eneste bra med han var som nevnt tidligere her, at han kan spille hvor som helst bak i forsvar. At vi solgte han syntes jeg er helt greit.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Forsvar potet!
« Svar #6 på: 02. Jan. 2006, 15:20 »
Eg savner Hughes, rett og slett. Den perfekte back-up spelaren. GOd som både midstopper og høgre back.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Forsvar potet!
« Svar #7 på: 02. Jan. 2006, 15:21 »
Sitat

Verken Fat Fred eller Graeme Souness kunne spå at skadehelvette skulle ryste Tyneside gjennom hele jævla sesongen.
Treng ein vere spåkone for å skjønne det? Har vore sånn sidan mid-90s om eg ikkje hugsar feil.

Nokon som hugsar Carl Cort? Shearer sin lange skade? Og det var mange fleire.

Newcastle har sidan eg begynte å følge med på dei (mid 90s) hatt store skadeproblem. No jobbar det jo teams på treningsannlegget, men problemene var der jo før det anlegget kom og.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Forsvar potet!
« Svar #8 på: 02. Jan. 2006, 23:10 »
Jeg har liten tro på at det nye annlegget er skyld i skadeproblemene. Svært liten.
Robson gjorde en meget bra ting da han ba styret om å investere i dette anlegget. Og det er smått utrolig at det etter så kort tid har blitt forkastet bare fordi man må ha noe å skylde på for de mange skadene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Forsvar potet!
« Svar #9 på: 03. Jan. 2006, 00:06 »
Mulig dette anlegget må ta en del av skylden, men skiller det seg egentlig så jævli mye ut ifra andre PL klubbers anlegg som ikke sliter så jævla mye med skader som oss?
Det virker litt enkelt å bare skylde på anlegget. Man bør kanskje vurdere opplegget for treningene og hvordan og hva som foregår der? For å sette det hele på spissen: svært få blir alvorlig skadet av knapest nok være i bevegelse, uansett underlag, mens storparten fort blir skadet av slåsskamper selv om det kan foregå på et mykt underlag. Satt på spissen, men dere ser poenget? kanskje bør vi vurdere og ta en gjennomgang av treningsopplegget og metodene som brukes?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Forsvar potet!
« Svar #10 på: 03. Jan. 2006, 12:22 »
Og for å svare på Norengs spørsmål om en forsvarspotet: ver i ferd med å få frem en solid potet der bak og den har fått navnet Peter Ramage!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Forsvar potet!
« Svar #11 på: 03. Jan. 2006, 14:00 »
Peter Ramage er vel en potet ja, men jeg savner Aaron Hughes. Fatter ikke at han fikk gå så billig...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Forsvar potet!
« Svar #12 på: 03. Jan. 2006, 15:12 »
Nei vi kunne trengt ham, Aaron Hughes er en spiller jeg hadde stor tro på, iallfall mer tro på han en Bramble....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Forsvar potet!
« Svar #13 på: 03. Jan. 2006, 21:40 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg har liten tro på at det nye annlegget er skyld i skadeproblemene. Svært liten.
Robson gjorde en meget bra ting da han ba styret om å investere i dette anlegget. Og det er smått utrolig at det etter så kort tid har blitt forkastet bare fordi man må ha noe å skylde på for de mange skadene.

Derfor hamstringskadene plutselig har gått så vannvittig mye ned etter at Souness tok vekk laget fra makkverket?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Forsvar potet!
« Svar #14 på: 03. Jan. 2006, 21:45 »
Anlegget har nok sin del av skulda, men ein bør og gå fullstending gjennom alle rutinene. Frå treningsopplegg til kosthald. Full renovasjon!