20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough  (Lest 53235 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #255 på: 02. Jan. 2006, 20:20 »
Sitat fra: "Bjørn"
Takk Christian!!

Der sa du det jeg tenkte å si, men uansett hva man sier så nytter det jo ikke. folk ser jo ikke poenget uansett! Det eneste som går igjen her er masse, masse unødvendig banning og stygt ordbruk!

Og holdninger ovenfor laget er jo også helt på trynet! Man er ikke ordentlig supporter når man ønsker at laget taper! Det er så på trynet at det er helt utrolig!

Skjerpings folkens!

Bjørn - irritert

Hvorfor bry seg om disse Sunderland supporterene?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #256 på: 02. Jan. 2006, 20:23 »
Elliott spillte på venstre og Ramage på høyre, Ramage var god, Elliott ikje noe særlig! Eg syns Solano var best, Luque gjorde ikkje noe spesielt, men det er det beste eg har sett av han, tror han trenger mer tid!
Var rapportert at Ameobi hadde problem med en hofte eller noe sånt!
Carr er snart tilbake fra skade vil eg tro, men det hjelper jo ikkje når Souness begynner å krangle med han, står det på eveningchronicle( vet ikkje om det er sant..)
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #257 på: 02. Jan. 2006, 20:25 »
Luque var blant de bedre i dag, var stort sett han som skapte det vi hadde fremover i dag. Han virket faktisk litt småpigg, og la oss håpe han får enda flere kamper på samvittigheten og at formen omsider kommer med brask og brak!!

Og for 'nte gang, Ameobi kan ikke spille venstreving!!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 02. Jan. 2006, 20:29 »
Luque kommer, synes vi fikk bevis på det idag, virket pigg og mål-sulten (naturlig nok)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #259 på: 02. Jan. 2006, 20:38 »
Hallo...
ok,,dette med lee clark ligger det litt ironi bak. jeg må tilstå det..det er jo slik at forholdet til newcastle forandrer seg ganske drastisk når man har souness som manager. jeg er langt fra medgangssupporter. har vært på 16 bortekamper og feiret nylig 12års jubileum som newcastle fan..nårman alltid har hatet souness og aldri forstått hans disponeringer blir man lettere satt ut når shepherd ansetter denne mannen, eller rettere sagt kjøper han fri fra blackburn. jeg støttet faktisk souness de 4 første månedene, men derfra og til nå har det vært fullstendig hat..for spillernes del synes jeg det alltid har synd når de har tapt, men for souness del har jeg frydet meg hver gang laget har gått slukøret av banen.

og jeg tør sette fram følgende scenario om at alle de som jubletfor 1 poeng her på forumet hadde jublet dobbelt så høyt om vi hadde tapt med påfølgende avskjed for souness.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #260 på: 02. Jan. 2006, 20:45 »
Kampen idag var nok en elendig kamp fra våres side. Boro var nærmest å fortjene tre poeng, og bare det sier mye når man ser hva det laget har prestert i det siste. Dette holder rett og slett ikke mål Souness, og det holder ikke lenger å skylde på skader og dårlig dømming. Vi har kanskje tidenes beste Newcastle lag, men alikevel presterer vi noe av det simpleste spillet jeg kan huske å ha sett. Det værste er at det har vært slik i snart ett år nå, bortsett fra små glimt her og der som har lignet noe. Men jevnt over har det vært grått og trist det vi har fått servert fra våre helter det siste året. Og da er det for meg en meget stor gåte at Souness får fortsette å rævkjøre klubben vår, Sir Bobby hadde også en negativ kurve på tampen, men alikevl langt bedre enn det Souness nå presterer. Og Robson fikk fyken, mens Souness tilsynelatende har ubegrenset tillitt uansett hav han klarer å få ut av sitt stjernegaleri. Tragisk.

Selv denne elendigheten så er det en skam at enekelte velger å håpe på at vi skal tape. Vi er da for faen meg Newcastle supportere! Og Newcastle supportere støtter laget uansett. Vi skal ikke sitte å håpe at laget vårt skal tape. MEN, jeg forstår hva de som håper på tap mener med det. Jeg forstår at det er fristende å håpe på tap midt oppe i frustrasjonen av at en inkompetent idiot sitter å kjører laget vårt lenger og lenger ned i myra. Det er faktisk så frustrerende at jeg skjønner at det kan være fristende å håpe på tap slik at Souness snart må få sparken. Men jeg vil alltid håpe på seier til Newcastle når vi spiller, akkurat som jeg jublet når Clark satte inn 2-2 bare 20 sekunder før slutt idag. Tanken om at denne scoringen antagligvis reddet jobben til Souey straifet meg også og ga gleden en liten bismak, men gleden over scoringen og poenget er alikevel langt større enn skuffelsen over at den reddet jobben til Souness.

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #261 på: 02. Jan. 2006, 20:53 »
tror luque kan bli en viktig brikke for oss framover..magefølelsen fortalte meg det under kampen idag, som ble sett på tippestallen i tønsberg...der talte jeg 2 toon army og 30 liverpool....

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #262 på: 02. Jan. 2006, 21:11 »
Okej, jeg tar meg den frihet til å forsvare de som sier "håpet at vi skulle tape", men før jeg gjør det må jeg si at jeg IKKE er enig. Souness hadde ikke fått sparken i dag uansett!

MEN, det JEG tror de mener, er at hadde vi latt vær å få det ENE, simple poenget i dag, kunne dette resultert i at Graham Souness hadde fått sparken i dag.

Med å si "håper på tap" vil det si at de hadde ønsket å ofre ett/tre poeng for å bli kvitt Souness. Det må jeg faktisk si meg litt enig i. Nå er jeg så fed up av å se at vi taper kamp etter kamp, uten at noe skjer. Hadde det vært slik at vi hadde gitt fra oss det ene poenget for å få Souey sparket hadde ikke det vært meg imot.

Men. Grunnen til at jeg er uenig med de som sier dette, er at jeg vet at Souness hadde aldri fått sparken etter denne kampen. Det tror jeg at jeg kan si med ganske stor sikkerhet. Dermed er jeg veldig glad for poeng i dag.

Håper dere som driver å påstår at de/vi som mener dette ikke er "ekte" Newcaslte-supportere nå skjønner litt mer. Det er hvertfall slik min situasjon er. Jeg er villig til å ofre ett poeng, for at Souness skulle gå! Men i dag er jeg glad for poeng, for Souness hadde ikke fått fyken i dag uansett... You see?

Bjørn: Du nevner at folk begynner å bruke sterke ord, banne ord osv. Det er helt riktig. Og jeg er nok en av de du sikter til. Men jeg begynner å bli så skikkelig frustrert over situasjonen i klubben vår!

Jeg merker dette også på mange av de andre postene også. Flere og flere begynner å komme med personangrep, mye usaklige kommentarer osv osv. Tror alle begynner å bli ordentlig FORBANNA på styret over dammen.

Men vi må klare å stå sammen gutter!!! Husk at vi alle er Newcastle-supportere, og vi støtter ALLE samme sak! Howay the lads!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #263 på: 02. Jan. 2006, 21:42 »
megetgodt innlegg Lasse...tar til ettertanke.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #264 på: 02. Jan. 2006, 22:49 »
Skjønenr godt hva du mener Lasse, Souness ville ikke fått sparken rett og slett fordi da måtte Sheperd bite i det sure eplet å innrømme at det var feil å ansette mannen!

Jeg skjønner det som ligger bak "ønsket" om tap, men det rettferdiggjør det ikke i det hele tatt synes jeg, men folk skal få si hva de vil!

Hvem vet hva et managerbytte vil bringe når den tid kommer, men at vi kommer oss ut av denne Souness-"sørpa" er veffal sikker, når det enn kommer!

Bjørn - vinner mot Blackburn
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #265 på: 02. Jan. 2006, 23:24 »
Langt ifra fornøyd med 1 poeng. Men bedre med 1 poeng enn 0.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 03. Jan. 2006, 00:02 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Langt ifra fornøyd med 1 poeng. Men bedre med 1 poeng enn 0.

Enig. Forøverig så skjønner jeg til en viss grad tankegangen til de som hadde godtet seg med et tap idag. Men jeg stiller meg IKKE bak den selv!

Jeg husker godt i fjor høst da Souness ble ansatt og jeg fikk mye å forsvare overfor diverse fotball-interesserte kompiser.
Og forsvarte jeg det? JA! Trodde jeg på det? Kanskje, men innerst inne, egentlig ikke. Hvorfor forsvarte jeg det da? Jo: fordi Newcastle er klubben min. Og det er den selv i dårlige tider, såvel som i gode tider. Mitt forsvar da: "Vi har en go' nok stall til topp-5 (siden vi hadde det ifjor) og Souness har vært med lenge og må ha lært noe underveis og må vel til slutt lykkes, håper jeg iallfall....."
Som sagt om jeg trodde helt på dette er en annen sak, men at jeg fortsatt heier på Newcastle den dag idag og er spent før hver kamp og følger med på hva som skjer, det hersker det liten tvil om. Dere kan gjerne få det skriftlig fra andre (noen mer fortvilet enn andre) om dere vil,
Men igjen: selv om jeg følge klubben i tykt og tynt har jeg forventninger til den. Og jeg syns faktisk jeg har rett til det og!

De som banner og er irriterte og oppgitte over dagens situasjon: føler dere det sånn som jeg så forstår  jeg dere. Men å håpe på tap for å få sparket manageren klarer ikke jeg. Si hva dere syns, hold det saklig og konkret og jeg tror og håper dere vil bli hørt og respektert for deres meninger!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #267 på: 03. Jan. 2006, 00:05 »
NEWCASTLE - M'BORO 2-2

Solano 1-0:

Lee Clark 2-2:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 03. Jan. 2006, 00:08 »
Sitat fra: "NUFCern"
NEWCASTLE - M'BORO 2-2

Solano 1-0:

Lee Clark 2-2:

laster ned.....  :D

Takker og bukker  :)

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #269 på: 03. Jan. 2006, 00:09 »
Ingen årsåk, jeg er her for dere  :P  8)