20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough  (Lest 53252 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #240 på: 02. Jan. 2006, 19:34 »
Sitat fra: "Torjus"
Siden det sto mellom tap og uavgjort så ville jeg ha tap. For med tap så hadde Souness vært utrolig nær å få fyken, med uavgjort kan han imponere med 7 kamper uten tap(?) på St.James...
Men alltid når Souness har vært helt på vippen og jeg har håpt at Newcastle taper, så klarer de å score det målet som gjør at Souness kjøper seg 1-2 uker til i manager stolen. Kanskje 3... :lol:

Skummel og ekkel holdning...

Korleis kan du seie det, og smtidig ha ei newcastledrakt i avataren din?

"Yeah, eg heier på Newcastle, og håper dei taper!!!"
uffuff uffuff

Ja, kva enn om me får inn ein ny manager, og me ikkje liker det han har gjort tidlegare? Skal me gå for tap då, sånn at vi kan bytte igjen, slik at vi kan ha lyst til å tape fleire kampar, og bytte fleire managere som me ikkje likar merittane (or the lack of) til.

Når Clark sette ballen i mål, så hoppa eg! Glad!!! 1 poeng er betre enn 0!!!

Me er ikkje her for å håpe at Souness får da vanskelig. For min del kan Souness vere manager i klubben. Må begynne å vinne. Og eg håper at Newcastle kan bli stabile. Stabilt gode, ikkje stabilt dårlege. Blir dei det, skal eg sei Souness Stay!

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #241 på: 02. Jan. 2006, 19:38 »
faen ta deg lee clark...du har nettopp sikret souness jobb i et par uker til. og nå er det pause i premier league...jeg grøsser bare ved tanken på nye kjøp..

vel vel, da har vi nok en gang spilt en kamp langt under pari, totalt uten spillemønster..

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 02. Jan. 2006, 19:44 »
Elliott er en helt sinnsyk hore, fy faen han bare roter det til, bare flaks vi ikke fikk rødt kort for den handsen hans, holder nesten ballen fast i grep der han ligger!!
Luque var god, viste tendenser og kommer til å være god fremover.. Er litt uenig Bramble kritikken faktisk, trodde aldri jeg skulle si det. Hadde Bramble vært foruten den ene tabben som førte til 1-1(tabbe og tabbe, feilpasning er vel mer korrekt) hadde han vært  en av våre beste.. Titus overbeviste meg  idag om at han kanskje ikke er verdens beste stopper, men god nok som backup hvis vi får Woody. Er mer for å selge Faye og Elliott... Elliott er grei nok trenger ikke begrunes. Synes faye blir løpende mye imellom og sliter seg ut, istedet for å gå konsekvent på ball og ikke bare vimse rundt som en hore.. Clark banens beste? tjaaaa, har vel sett klarere avgjørelser.. synes Ramage,Solano og Luque var like gode idag. Friskt pust når Zoggy kom inn og..

Var egentlig helt likegyldig til resultatet idag, håpet faktisk på tap. Newcastle blir å finne på 10plass i mai, og det er fakta med Souness som Kaptein på skuta..Når vi klarer å innse at vi ikke kommer til europa til neste år, er det bare å håpe at Fat Fred skal ta til fornuft, noe jeg håpet og trodde hvis vi hadde tapt idag.

Kan lønne seg med ett skritt tilbake for å klare å ta to frem, med Souness blir det bare frem, tilbake, frem, tilbake.. Det er vi for GODE og STORE til!!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #243 på: 02. Jan. 2006, 19:46 »
Sitat
faen ta deg lee clark.

Nei, folk som scorer mål og redder poeng liker vi ikkje!!! Vi vil rykke ned!!! Alt for å bli kvitt Souness...

Herregud for ei holdning.

Viss det er slik at ein er medgangssupporter, så er nyttår ei fin tid å skifte klubb på!!! (skal kanskje sei motgangssupporter: "Jippi, vi tapte i dag!!!!")

*forbanna på sånt:
Sitat
håpet faktisk på tap
*

:!:  :!:  :!:

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #244 på: 02. Jan. 2006, 19:53 »
Sitat fra: "Tor Ingar"
faen ta deg lee clark...du har nettopp sikret souness jobb i et par uker til. og nå er det pause i premier league...jeg grøsser bare ved tanken på nye kjøp..

vel vel, da har vi nok en gang spilt en kamp langt under pari, totalt uten spillemønster..

Håper inderlig at du tuller med en slik uttalelse?? Det  jo rett å slett tåpelig, patetisk å si noe sånt!!

"Nei, faen ta, vi scora, vi tapte ikke, helvete...Lee Clarke, en helt i Newcastle, scoret sitt første mål i trøya vår på 9 år i et derby!"
Håper vi taper, så manageren får sparken...hva er det for no? Greit, som sagt, det er ikke bra at vi ikke vinner, og det gjør på ingen måte jobben til Souness tryggere!

Det går da for pokker ann å vise glede over at vi tar ett poeng, over at Clarke scorer samtidig som man viser misnøye med manager og ledelse og spillestil, men slike uttalelser som du kommer med her er bare patetiske!
Går ann å se splittet på det! Vi tapte ikke, bra er det, men jeg er misfornøyd med måten det skjer på, og hvordan ting har vært hele sesongen!

Bjørn - irritert idiotisk!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 02. Jan. 2006, 19:55 »
Sitat fra: "Tor Ingar"

Greit å ha Sunderland supportere her inne synes jeg. De kommer med så mange sakelige uttalelser. Hva med å heller ta en titt på ditt eget lag idag Tor Ingar.

Fulham - Sunderland 2-1
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 02. Jan. 2006, 19:56 »
Souness sto ute på banen og takket alle spillerene for innsatsen etter dagens kamp. Tipper det er slutten for Souness nå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 02. Jan. 2006, 20:02 »
Sitat fra: "MortenM"
Sitat
faen ta deg lee clark.

Nei, folk som scorer mål og redder poeng liker vi ikkje!!! Vi vil rykke ned!!! Alt for å bli kvitt Souness...

Viss det er slik at ein er medgangssupporter, så er nyttår ei fin tid å skifte klubb på!!! (skal kanskje sei motgangssupporter: "Jippi, vi tapte i dag!!!!")

*forbanna på sånt:
Sitat
håpet faktisk på tap
*

Heller håpe på tap enn at Souness kruser oss inn til 10 plass 3 sesonger til samtidig som han handler superstjerner for flere hundre millioner!!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #248 på: 02. Jan. 2006, 20:02 »
Sitat fra: "Doffi"
haha så ubruklig. hvordan kan folk være fornøyde med uavgjort mot det drittlaget????
Bare innse det , vi er et bånnlag med souness i stolen.
Vi kan si at vi savner våre beste mot liverpool osv, for at vi skal kunne matche dem, men og si det mot drittlag hjelper ikke

Med det laget vi stiller med så er vi fornøyde ja. Men uanz det som irriterer meg mer er at vi ikke spiller fotball. Vi bruker Semb taktikken, PELME ballen opp.
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #249 på: 02. Jan. 2006, 20:05 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Souness sto ute på banen og takket alle spillerene for innsatsen etter dagens kamp. Tipper det er slutten for Souness nå.

hahaha det gikk jeg glipp av? Han sender assistent managern ALAN på konferansene for tiden-? Lagt merke til det? Han pleide alltid å komm selv, og fant på unnskyldninger, gikk sikert tom for dem :?  www.bbc.co.uk =der jeg ser dem live!
ax

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #250 på: 02. Jan. 2006, 20:06 »
Sitat fra: "MortenM"
Sitat
faen ta deg lee clark.

*forbanna på sånt:
Sitat
håpet faktisk på tap
*

Kunne ikke sagt meg mere enig i deg der MortenM.Jævla medgangs supportere sier jeg bare..burde ikke kalles for newcastle supportere engang..hvafall ingen ekte newcastle supportere! :x !.skal være sikkert å visst med en sånn holdning..Trenger ikke sånne her :evil: *Forbanna*
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 02. Jan. 2006, 20:07 »
Jaja, mistet kampen og jammen har kamp tråden tatt seg opp siden jeg dro, ca en time før avspark.
Uansett, synd at det ble bare et poeng idag, men ett er bedre enn null. Alikevel kan det tyde på at vi var heldige som greidde å utligne på overtid. Gleder meg stort over at gode gamle Lee Clark scorer etter at han er "kommet hjem".
Er også gledelig overrasket over det jeg leser om Luque idag. Virker som han var var aktiv og mye frempå, og det er positivt. La oss bare håpe at han fortsetter i samme sporet og at målet snart kommer.

De aller fleste her vet vel nå at jeg ikke ville felt en tåre om Souness ble sparket, men uansett: jeg klarer ikke å håpe at vi skal tape kamper for at det skal skje. Å banne om Lee Clark fordi han scorer mål.... jaja, jeg skal ikke poste mine tanker om det....

Kjappe spørsmål til laget og start 11'ern:
- Parker, skadet?
- Ameobi over N'Zogbia, N'Zogiba også småskadet?
- Ble Ameobi skadet idag?
- Hvorfor Ramage på venstre og Elliott på høyre. Elliott er venstre, og Ramage har vært god på høyre. Hvorfor ble det byttet om, eller er det jeg som tar feil her nå?

Og hvor er høydepunktene, tar gjerne i begge ender av banen i begge omganger så jeg kan se hva som foregikk på 'boro målene med egne øyne...
Linker takk (utålmodig)... ;) :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 02. Jan. 2006, 20:08 »
Sitat fra: "shpetim"
Sitat fra: "Asbjørn"

hahaha det gikk jeg glipp av? Han sender assistent managern ALAN på konferansene for tiden-? Lagt merke til det? Han pleide alltid å komm selv, og fant på unnskyldninger, gikk sikert tom for dem :?  www.bbc.co.uk =der jeg ser dem live!

Statistisk sett har Murray vært på flere konferanser etter at laget har vunnet enn tapt. Ifjor var Murray på tre konferanser. Alle etter seiere.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #253 på: 02. Jan. 2006, 20:11 »
Takk Christian!!

Der sa du det jeg tenkte å si, men uansett hva man sier så nytter det jo ikke. folk ser jo ikke poenget uansett! Det eneste som går igjen her er masse, masse unødvendig banning og stygt ordbruk!

Og holdninger ovenfor laget er jo også helt på trynet! Man er ikke ordentlig supporter når man ønsker at laget taper! Det er så på trynet at det er helt utrolig!

Skjerpings folkens!

Bjørn - irritert
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 02. Jan. 2006, 20:18 »
Tror det er en del misforståelser her.. Jeg håpet på seier idag, men 1 poeng er faen ikke bra nok, det er fakitsk helt elendig! Den som klarer å påstå at vi skal klare europacupspill  i år må faen meg være helt sjuk i huet, sånn er det bare. Det er ingen tvil om at vi havner på rundt 10 plass, og  hva er egentlig forskjellen på å havne på 7 og 10.plass? de plasseringene betyr ikke en jævla dritt uansett!!! Finnes ikke en cup i eruopa for de "midt på treet"! Sånn jeg ser det idag er det fakitsk INGEN krise hvis vi taper enda en kamp, neste mot Fulham. Vi har jo et uoppnålig mål uansett, det er bare å gi opp.

Som sagt et skritt tilbake (tap i kamper) to skritt frem (souness får sparken og vi vinner kamper igjen). Vi har ingenting å tape på og tape, vi havner jo midt på uansett!!
og ikke begyn med "det er ikke sikkert vi vinner selvom souness får sparken" for det er en jævla løgn!!! Souness er en forferdelig fyr som ikke KAN eller SKAL sitte i en toppklubb som oss og kruse oss inn til 10 plass. Som sagt, det er vi altfor gode til!! Vi er et topplag, det som er kjipt er at vi bare er et topplag på papiret, vi trenger en manager som klarer å føre oss til toppen, av tabbelen!

Når det er sagt er det konge at det var nettopp Clark som utlignet idag!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,