20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough  (Lest 53249 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #225 på: 02. Jan. 2006, 18:29 »
Faen asså. Hva skjer med oss? Her blir folk glad for at vi klarte å kapre ett poeng mod Boro? Det var ikke slik under Robson. Det var ikke slik under GULLIT engang!! Det sier det meste!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #226 på: 02. Jan. 2006, 18:33 »
Når man kaprer ett poeng på tampen slik som vi gjorde i dag, så er det ikke rart at man blir glad for ett poeng! Men er vi fornøyd med ett poeng? Ikke faen, det holder ikke mål når vi roter det til bakover gang på gang og det koster oss poeng!

Det er erketypisk Newcastle!

Jeg er ikke fornøyd med ett poeng, men glad for det ene vi fikk!

Bjørn - blandede følelser!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #227 på: 02. Jan. 2006, 18:35 »
Er glad for at det blei 1 poeng. Betre enn 0. Slik kampen utvikla seg var Newcastle heldig. Synd å sei det, men Boro hadde kampen... :(

Edit: Glad og fornøyd er, som det blir påpeika to forskjellige ting... :)

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #228 på: 02. Jan. 2006, 18:37 »
stort sett alle kampene vi har spilt i år, selv de vi har vunnet, har vi vært det dårligste laget. Kan selvfølgelig trekke bort kampen borte mot West Brom, der det faktisk luktet av gammel storhetstid!
ancs and Scousers, go to H***!!

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #229 på: 02. Jan. 2006, 18:51 »
om det er 0 eller 1 poeng føles å er like elendig ut uansett..1 poeng er ett tap!!. 3 poeng skal være et must i sånne kamper som detta.
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #230 på: 02. Jan. 2006, 18:52 »
Så nettopp målene på TV2, Solano sitt var helt herlig!!!

Boro sine viser hva vi snakker om når det gjelder forsvaret! De eneste man ser i bildet er vel strengt tatt Boumsong og Bramble på det andre målet, mens det første målet viser en blottlagt venstre back og Bramble som kommer for seint til å stoppe Yakubu!

Clarke sitt mål var åsså helt greit...at ballen kom frem i mål er jo et under så mange bein som var mellom han og målet! Bra plassert, bra avslutning på tampen! All honør til Clarke, som etter å ha løpt hele kampen klarer å holde roen slik at ballen treffer der den skal, utrolig godt å se den mannen feire scoring igjen :D

På det første målet ser man btw folk på tribunen som reiser seg å kjefter å smeller på Bramble!

Ikke lett å være forsvar i Newcastle om dagen!

Bjørn - godt å se mål!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #231 på: 02. Jan. 2006, 18:57 »
Lee Clark redda det.. Nok en tappe avBramble.. Han skulle vært i kroppen på Yakubu!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #232 på: 02. Jan. 2006, 19:02 »
I kampen spiller vi like rævva som vanlig. Ball possesion er 76-24 til Middlesbrough etter 30 minutter, vi har ikke skapt noe, bortsett fra frisparket, kreativiten er lik null, og Luque er eneste lyspunkt.
Souness hadde nok vært sparket hvis vi tapte i dag tror jeg, så var jækli irritert(!) når Clarke reddet Souness

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 02. Jan. 2006, 19:06 »
Tull

Clarck redda ikkje Souness der har eg ingen tru på.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #234 på: 02. Jan. 2006, 19:09 »
Den siste scoringen til Clark kunne vi vært foruten. Scoringen kan faktisk være tungen på vektskålen som gjør til at Souness holder jobben. Jeg håpet før kampen på seier, selvfølgelig, eller tap. For all del ikke uavgjort, men dessverre...

Men uansett morsomt at det var Clarkey som scorte, det fortjente han.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #235 på: 02. Jan. 2006, 19:11 »
Sitat fra: "Benson"
Tull

Clarck redda ikkje Souness der har eg ingen tru på.

Argument for at det jeg tror er tull?

Du har ikke tro på det jeg har/hadde tro på det

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #236 på: 02. Jan. 2006, 19:12 »
Det er litt rart å høre folk si at de ble litt skuffet da Clarke scoret med tanke på jobben til Souness! Når Clarke scoret jublet jeg, fordi Newcastle fikk med seg poeng, fordi Clarke scora, fordi Newcastle ikke tapte! Jeg jublet ikke for at Souness kanskje beholder jobben frem til sommern...akkurat da var det ikke Souness jeg tenkte på, det var Newcastle United jeg jublet for!!
Man skal juble og bli glad uansett når laget sitt scorer, uansett hvor mye man misliker manageren som leder laget!

Bjørn - det mener jeg!

Howay the Toon
Howay the Lads

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #237 på: 02. Jan. 2006, 19:15 »
Siden det sto mellom tap og uavgjort så ville jeg ha tap. For med tap så hadde Souness vært utrolig nær å få fyken, med uavgjort kan han imponere med 7 kamper uten tap(?) på St.James...
Men alltid når Souness har vært helt på vippen og jeg har håpt at Newcastle taper, så klarer de å score det målet som gjør at Souness kjøper seg 1-2 uker til i manager stolen. Kanskje 3... :lol:

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #239 på: 02. Jan. 2006, 19:27 »
Var det pipinga du sikta til? Jeg fikk med meg at de pep like etter målet til Clarke! Men de jublet veffal over målet, og det for full hals! Så om det er det du sikta til, at di pep, så merket jeg det! De, som meg, var skuffet over resultatet, men de jublet vertfall over scoring som førte til ett poeng og det er det som er poenget!

Skuffet over resultatet, jubler for scoring!

Tror nok alle innser at presset på laget og manager er enormt, også etter dagens kamp, men jeg mener det blir feil å bli "skuffet" over at vi tar poeng i et derby mot Boro, det er mye værre å tape!!

Bjørn - Howay the Lads

Howay the Toon
Howay the Lads