20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough  (Lest 53283 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
2 Januar, 2006: Newcastle-Middlesbrough
« Svar #210 på: 02. Jan. 2006, 17:58 »
På tide Shearer tar ansvar og setter seg i managerstolen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #211 på: 02. Jan. 2006, 17:58 »
Sitat fra: "Erlend Simonsen"
jeg synes Luque har gjort en greit gjennomført jobb, ihvertfall ettersom jeg leser på VG.no.. jeg har ikke mulighet til å se eller høre, siden jeg er på jobb.. hvis noen har en annen formening om kampen så skal de bare smelle det inn, men jeg føler virkelig at Luque har gjort en god jobb idag for de som mener gutten flopper...

Da har du all grunn til IKKE å stole på VG!
ancs and Scousers, go to H***!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 02. Jan. 2006, 17:59 »
På tide Shearer tar ansvar og setter seg i managerstolen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #213 på: 02. Jan. 2006, 18:00 »
Takk faen for det seine målet!! Såg Bolton-Liverpool, og når det tikka inn 1-2 rett før slutt trudde eg det var gjort...men so feil kan ein ta!! :D

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #214 på: 02. Jan. 2006, 18:00 »
Halla alle sammen!! Vi klarte 1poeng idag!! Hipp hipp hiurrraaaaaaa!!! Hipp hip hurra!!!  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  

Hadde egentlig Souness fått sparken hvis vi hadde tapt idag? N E I. Så vi skal være fornøyd med 1poeng med det mannskapet vi har idag. Og jeg hørte tilskuerne sang SOUNESS OUT idag :D  :D  :D  :D  :D  :D
ax

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #215 på: 02. Jan. 2006, 18:00 »
men jeg skjønner ikke helt her.. Luque banens beste? Det var jo nok en trist innsats synes nå jeg.  Veldig synd at han ikke scorer på den sjangsen i 1.omg.. Totalt ødelagt selvtillit han nå tror jeg:(

Lee Clark ble vel kåret til BB på ordentlig i dag da

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #216 på: 02. Jan. 2006, 18:05 »
Bramble har som vanlig skyllen for det ene baklengsmålet. Det første. Der han gir bort ballen til borro. Fram til det første baklengsmålet syns j vi spilte bedre enn vi har gjort noen gang i jula. Mange fine angrep.

Luque hadde helt klart sin beste kamp for newcastle. Virker mye mer motivert på topp og skaper en del. Bare synd han ikke scorer på 110% sjangsen sin.

Den største feilen Souness har gjort er å ikke ha en annen mulighet enn å spille med Bramble. Bramble er sammen med O'Brian Premier Leagues dårligste stopper.
FVM

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #217 på: 02. Jan. 2006, 18:06 »
En forbanna tragedie. Hvor lavt skal vi synke om vi skal være tilfredse med 2-2 hjemme mot et lag som Boro, når motstanderen i tillegg har vært i håpløs form i det siste? Bortsett fra det faktum at det var gode gamle LEE CLARK som scoret, så var det ingenting positivt med dette sene utligningsmålet. Hvor mange ganger skal idioten Souness bli reddet av tilfeldigheter i siste sekund?

2-2 hjemme mot Boro holder ikke. Vi er NEWCASTLE for faen!!  Vi har spilt Champions League og UEFA de siste sesongene. Vi hører hjemme i toppen. Vi skal i gjennomsnitt vinne minst annenhver kamp. Etter å ha brukt mangfoldige millioner pund på spillere så burde vi ligget helt i toppen sammen med Arsenal, Liverpool, Spurs og ManUtd!

Jeg er så jævla lei av å se dette laget underprestere så grundig.

HODER MÅ RULLES I NEWCASTLE!!!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #218 på: 02. Jan. 2006, 18:06 »
takk!

Bra at Luque gjør en god innsats, at han viser at han vil prestere, at han har teknikken inne, at han har viljen! Lover bra på den fronten vertfall!! Viser at det er noe der verdt å satse på!

Jaja...gjort er gjort, men nå får ikke Souness sparken før i sommer, ettersom han skal få "en ny sjangse" på transfermarkedet tell å fix forsvaret!

Bjørn - utrygg i sjefsstolen!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Ingve Holmen

• Gjest
« Svar #219 på: 02. Jan. 2006, 18:09 »
Sitat fra: "Nordin"
En forbanna tragedie. Hvor lavt skal vi synke om vi skal være tilfredse med 2-2 hjemme mot et lag som Boro, når motstanderen i tillegg har vært i håpløs form i det siste? Bortsett fra det faktum at det var gode gamle LEE CLARK som scoret, så var det ingenting positivt med dette sene utligningsmålet. Hvor mange ganger skal idioten Souness bli reddet av tilfeldigheter i siste sekund?

2-2 hjemme mot Boro holder ikke. Vi er NEWCASTLE for faen!!  Vi har spilt Champions League og UEFA de siste sesongene. Vi hører hjemme i toppen. Vi skal i gjennomsnitt vinne minst annenhver kamp. Etter å ha brukt mangfoldige millioner pund på spillere så burde vi ligget helt i toppen sammen med Arsenal, Liverpool, Spurs og ManUtd!

Second that.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 02. Jan. 2006, 18:10 »
haha så ubruklig. hvordan kan folk være fornøyde med uavgjort mot det drittlaget????
Bare innse det , vi er et bånnlag med souness i stolen.
Vi kan si at vi savner våre beste mot liverpool osv, for at vi skal kunne matche dem, men og si det mot drittlag hjelper ikke
lt;3 Newcastle <3

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #221 på: 02. Jan. 2006, 18:11 »
Sitat fra: "Bjørn"
takk!

Bra at Luque gjør en god innsats, at han viser at han vil prestere, at han har teknikken inne, at han har viljen! Lover bra på den fronten vertfall!! Viser at det er noe der verdt å satse på!

Jaja...gjort er gjort, men nå får ikke Souness sparken før i sommer, ettersom han skal få "en ny sjangse" på transfermarkedet tell å fix forsvaret!

Bjørn - utrygg i sjefsstolen!

jeg stiller meg fortsatt litt uforstående til skryten Luque får i dag.

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #222 på: 02. Jan. 2006, 18:12 »
Er i allefall ingen ting å tape på en nye manager lengre. Annet en masse penger......
FVM

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #223 på: 02. Jan. 2006, 18:16 »
Luque: Mange sjanser... Oppløftande... At han ikkje setter eit einaste mål er, isolert sett skuffande, men han har vist tendensar, og vilje. Det var ikkje halvhjerta det eg såg av han utpå der i dag... :)

Bramble: Boumsong gav ein tydeleg håndbevegelse etter ca 3 minutt og 40 sekund, om eg ikkje hugsar feil. Den sa noko sånt som "kom deg inn i feltet, og hold plassen din, #¤%¤#%#!!! Eg tar meg av kanten sidan Elliot er ¤%¤#%#¤ treig!!"

Bramble lytta, dreit i det, fulgte med utpå kanten, gjorde ikkje ein dritt, såg på at Boro kom 3 mot 2 inne sentralt. Det heldt ikkje mål!!!

Shearer: Skuffande, mykje i offside. Men ein del pasningar, og han plager Southgate nok med sitt nærvær at ein kan seie seg fornøyd.

Ameobi: Betre enn på lenge, men fortsatt klumsete. REtt og slett.

N'Zogbia: Vill finte, ser ut som han har lyst å vinne. God egenskap, not present in squad...

Clarke: Scora viktig mål, banens beste. Eg såg lite til han, men da kan vere meg det sto på. Solid bakover...

Faye: Virka for meg god i dag... Ikkje sånn Parker-god, men "greit"

Solano: Målscorar, reddar på streken, halvvegs assist... Gode apsningar, fart, ..., ..., ... BRA...

Given: Solid, som vanlig. Tunnel på 1-2... Hmm... Ikkje heilt patent der, men what can you do? Hasselbaink e bankers på 1 mot 1.

Elliot: Karakteriserast som ein kroppsdel som befinn seg omtrent der som ryggen skiftar namn. RÆV.

Har tatt mi meining på ein del av dei osm var utpå... :)

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #224 på: 02. Jan. 2006, 18:17 »
Sitat fra: "Nordin"

He he, så jævla enig, Nordin. Jeg så kampen og var ikke imponert :!:
Who else...... Alan Shearer