20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kan vi fansen gjøre noe?  (Lest 2455 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Kan vi fansen gjøre noe?
« på: 31. Des. 2005, 18:47 »
Kan vi fansen gjøre noe?

Nå snakker jeg om oss som ikke står sammen med toon army og synger nedverdigende om Souness etter hver dårlige kamp. Vi som er inne på dette forumet ligger nok langt unna en mulig innflytelse på Newcastles styre. Men er det ikke artig å leke litt med tanken på at nettopp vi kunne ha vært bidragsytere til å se Souness gå på ræva ut av klubben så snart som mulig.

Nytt blod kan gi oss en form-boost, tross skadeproblemene.

Er det noen som vet hvordan representantene fra Toon Army tar opp sånne tinger med klubben? Managere går jo stadig etter press fra fansen, og jeg regner med det er ikke bare fordi de synger på tribunene, men kanskje tar penna fatt eller deltar i møter og?

uansett, denne tråden gir rom for diskusjon. Legg gjerne litt fantasi inn i bildet, da dette kanskje er en litt fjern tanke:)

Howay the Lads!!
ancs and Scousers, go to H***!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Kan vi fansen gjøre noe?
« Svar #1 på: 31. Des. 2005, 19:50 »
Selvsagt kan vi gjøre innflytelser, men det er neimen ikke lett. Du kan jo finne på noe du, Molala :wink:

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Kan vi fansen gjøre noe?
« Svar #2 på: 01. Jan. 2006, 19:36 »
det første du må gjøre er å håpe på seier samtidig som du ønsker at souness må vekk. da vil du være en rollercaster tilhenger eller medgangssupporter som det heter..

men for eksempel at newcastle fans i skandinavia hadde begynt å boikotte fellesturer hadde vært en ide...aksjonere på treningsfeltet hadde for meg vært en drøm...tenk å kunne rope jævla fittetryner til souness og mcdermott..

leie inn en sjakal kunne jo vært en ide..men jeg vet ikke hvor det er best å snipe fra da..noen ideer?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Kan vi fansen gjøre noe?
« Svar #3 på: 01. Jan. 2006, 20:55 »
De er lette skyteskiver på stranden i Newcastle.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Kan vi fansen gjøre noe?
« Svar #4 på: 01. Jan. 2006, 22:43 »
hehe;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Kan vi fansen gjøre noe?
« Svar #5 på: 01. Jan. 2006, 22:48 »
"Souness Out" Campaign

By John Watson - January 1 2006

Tyne Talk have recieved the following information from Newcastle United fan John Watson. NOTE: We are merely reporting information we recieved - site owners, publishers and moderators do not necessarily hold the same views or support this campaign.

Hello, I'm writing to inform you of the "Souness Out" campaign that will be officially starting tommorow inside and around St James' Park.
The mutiny is now thousands strong, and we will be voicing our opinions with banners, posters and exactly what Newcastle United needs right now, noise.

The fans at Newcastle United are taking this very seriously, and the protest will happen at every home (and possible away) game until Graeme has been releived of his duties.

No doubt Graeme Souness is a pleasant man, but we've known for a long time that this man is taking us backwards, and if continoulsy left to do so, the damage will be irreverisble.

This banner has been made as part of the campaign.

NOTE: Once again, I say that this website does not necessarily support the campaign.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Kan vi fansen gjøre noe?
« Svar #6 på: 01. Jan. 2006, 23:39 »
Høres bra ut denne "Souness out-kampanjen"

Skulle gjerne vært med i den på St. James'

molala

• Supersub
    • Vis profil
Kan vi fansen gjøre noe?
« Svar #7 på: 02. Jan. 2006, 02:07 »
godt å høre!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Kan vi fansen gjøre noe?
« Svar #8 på: 02. Jan. 2006, 03:02 »
tenker noen av oss skal være glad for at vi ikke er der. Da tenker jeg på at det kunne blitt mer enn bare plakater og tilrop!!!
lt;3 Newcastle <3

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Kan vi fansen gjøre noe?
« Svar #9 på: 02. Jan. 2006, 09:20 »
bra!.Håper den kampanjen vokser å tvinger souness på ræva ut!!
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Kan vi fansen gjøre noe?
« Svar #10 på: 02. Jan. 2006, 18:15 »
Jeg er jævla god på sprettert!

Har også forresten masse oppdelte batterier igjen fra Lørdag, så vi kan feks sprenge postkassene til Souness. Og den nye. Og den nye. Og den nye. Og den nye....... osv
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.