20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ameobi  (Lest 13981 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi
« på: 31. Des. 2005, 15:57 »
Det er ganske utrolig at Ameobi igjen klarer å bomme på fabelaktige sjanser!!

Han får ballen på 9 meter, og klarer å prestere å bomme på mål!

Vi trenger en ny offensiv spiller!!!!!når overgangsvinduet åpner 1 januar!!! ( i morgen)
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ameobi
« Svar #1 på: 31. Des. 2005, 16:01 »
Meningsløs tråd spør du meg, har vel nok av tråder om Ameobi.
Selvom jeg er aldri så enig i det du sier!

Nok er nok!

Bjørn - leit litt
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi
« Svar #2 på: 31. Des. 2005, 16:06 »
Enig, meningsløs tråd , men Ameobi er til å begynne å grine av :cry:

faens møkkalag, fitte horemanager! er så sliten av Newcastle at det er helt jævlig
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi
« Svar #3 på: 31. Des. 2005, 16:08 »
hahahahaaa ameobi årets klovn!
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ameobi
« Svar #4 på: 31. Des. 2005, 16:13 »
Vi kan ikke forvente at Ameobi skal være noen måljeger når han aldri får kjenne på følelsen av å score mål. Han får jo aldri prøve seg foran kassa. Han får jo aldri spille spiss.
Skal en spiss score mål i kamp, så må han ha gjort det hundretusenvis av ganger på trening. Det gjør ikke Ameobi, siden han stadig drilles som ving.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi
« Svar #5 på: 31. Des. 2005, 16:15 »
veit, det er så latterligrævva at det er bare å begynne og le eller grine! Newcastle er helt på trynet, det virker som det eneste vi er flinke til er å kjøpe dyre profiler som enten blir skadet eller ikke får spille.. Det å ansette Souness er den største floppenn av dem alle, ikke kall Luque en flopp, han er faen meg ingenting i forhold til Souness.. Souness er den værste jeg vet om, en helt forferdelig fyr som må dra til helvete(ta med Ameobi).. Vi har seriøst tapt flere kamper enn vi har vunnet under Souness, og allikevel tror vi på en CL-plass.. Det er faen meg det dummeste jeg har hørt, blir jo rundspilt gang på gang.. 10, max er det vi kan håpe på!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi
« Svar #6 på: 31. Des. 2005, 16:17 »
Ameobi er ikke god nok for oss. Han må ha høyeste sleivskuddfrekvens i hele jævla Premier League. Hvordan skal man bli en goalgetter når man faen ikke klarer å avslutte!?
Jeg er så vannvittig lei hele Shola Ameobi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi
« Svar #7 på: 31. Des. 2005, 16:19 »
Sitat fra: "Joakim"
Vi kan ikke forvente at Ameobi skal være noen måljeger når han aldri får kjenne på følelsen av å score mål. Han får jo aldri prøve seg foran kassa. Han får jo aldri spille spiss.

Ameobi er jo ikke akkurat en ving da, det må også du innrømme.. Grunnen til at vi har forventninger til at han skal score mål er ikke fordi han har spilt ving hele karrieren. Sist Ameobi fikk prøve seg forran kassa var under en halv time siden.. Bare les det første innlegget i denne tråden, så ser du han er en jævla hore!!!

"N'Zogbia skyter fra 25 meter. Robinson må gi retur. Ballen ender hos Ameobi på ni meter. Han skal bare klinke til, men ballen går i bakken og deretter over tverrliggeren. Fryktelig avslutning."
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi
« Svar #8 på: 31. Des. 2005, 16:43 »
Han vant en liten del av hjertet mitt da jeg var på St. James Park og så kampen mot Sunderland. Han scoret faktisk også da jeg var der gangen før...

Han er ingen Owen eller Shearer, men en grei backupspiller!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi
« Svar #9 på: 31. Des. 2005, 16:47 »
Sitat fra: "Romance"
veit, det er så latterligrævva at det er bare å begynne og le eller grine! Newcastle er helt på trynet, det virker som det eneste vi er flinke til er å kjøpe dyre profiler som enten blir skadet eller ikke får spille.. Det å ansette Souness er den største floppenn av dem alle, ikke kall Luque en flopp, han er faen meg ingenting i forhold til Souness.. Souness er den værste jeg vet om, en helt forferdelig fyr som må dra til helvete(ta med Ameobi).. Vi har seriøst tapt flere kamper enn vi har vunnet under Souness, og allikevel tror vi på en CL-plass.. Det er faen meg det dummeste jeg har hørt, blir jo rundspilt gang på gang.. 10, max er det vi kan håpe på!

ENIG!! Men kanskje en 6,7 plass ( Hvis souness klarerå skrape sammen et ok lag i den siste halvdelen av sesongen) Og da må en ny spiss til i tillegg til en opprydning i forsvaret, gjerne woodgate tilbake, og en ny venstreback, og venstre ving!!!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi
« Svar #10 på: 31. Des. 2005, 16:51 »
Skal en spiss score mål i kamp, så må han ha gjort det hundretusenvis av ganger på trening. Det gjør ikke Ameobi, siden han stadig drilles som ving.

Han har fått nok sjanser som spiss!!!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi
« Svar #11 på: 31. Des. 2005, 16:55 »
Sitat fra: "Romance"

Ameobi er jo ikke akkurat en ving da, det må også du innrømme.. Grunnen til at vi har forventninger til at han skal score mål er ikke fordi han har spilt ving hele karrieren. Sist Ameobi fikk prøve seg forran kassa var under en halv time siden.. Bare les det første innlegget i denne tråden, så ser du han er en jævla hore!!!

"N'Zogbia skyter fra 25 meter. Robinson må gi retur. Ballen ender hos Ameobi på ni meter. Han skal bare klinke til, men ballen går i bakken og deretter over tverrliggeren. Fryktelig avslutning."
[/b]

Der har du det!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Ameobi
« Svar #12 på: 31. Des. 2005, 17:15 »
Sitat fra: "Doffi"
hahahahaaa ameobi årets klovn!

Doffi, jeg er ikke helt sikker på om jeg klarer å ta deg seriøs. Ameobi er ingen klovn. Han er faktisk en brukbar spiller, men som ikke helt klarer å utnytte talentet sitt.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi
« Svar #13 på: 31. Des. 2005, 17:58 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Han vant en liten del av hjertet mitt da jeg var på St. James Park og så kampen mot Sunderland. Han scoret faktisk også da jeg var der gangen før...

Han er ingen Owen eller Shearer, men en grei backupspiller!

tror du må begynne å dra dit litt oftere....  :wink:  :wink:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ameobi
« Svar #14 på: 31. Des. 2005, 18:22 »
Sitat fra: "Fredrik"

Han har fått nok sjanser som spiss!!!

Han har faktisk ikke fått det.
Han har fått ekstremt få sjanser som spiss under Greame Souness. Han ble brukt mye som ving i fjor, og mye som ving i år. Han har startet svært få kamper som spiss.

Jeg tror mye ligger i hodet til Ameobi. Han er redd for å mislykkes, snarere enn ivrig på å forsøke å lykkes. ¨Det må være mulig å snu hans tankegang, og gjøre han mer offensiv. Det kan en idrettspsykolog gjøre. Og en manager med de riktige egenskapene kan også gjøre en viktig jobb i så tilfelle. Uten at vedkommende trenger å være psykolog. Men Ameobi må rendyrkes som spiss. Han blir ikke bedre av å spille ving i en kamp, og spiss i neste.
Han må spille spiss hele forbanna tida.

Han har flere gode sesonger bak seg under Sir Bobbys ledelse. Han har hatt jevn fremgang, og scoret en del viktige mål. Han har ikke vært noen goalgetter. Men han har vært en god backup for Shearer.
Men Ameobi er den typen spiss som er avhengig av et godt kollektiv for å score mål. Får han ikke de riktige ballene, så gjør han ingen god kamp.
Sånn har han alltid vært, og sånn vil han alltid være. Hvis det gjør han til tidens dårligste newcastlespiller, så vær så god.

Ameobi har ferdighetene. Han har talentet. Men han blir for helvete ikke bedre av bare å trene som ving.
Det er ikke bare Ameobis oppgave å ta vare på seg selv. Klubben må også sørge for å ta vare på ham. Det har ikke klubben gjort etter at vi skiftet manager.

Basta bom!

Ameobi duger fortsatt. Bare gi ham et ordentlig lag først, og gi han drøssevis med skuddtrening.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon