20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Speler kjøp/ eventuelt salg i Januar  (Lest 11093 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Speler kjøp/ eventuelt salg i Januar
« Svar #45 på: 06. Jan. 2006, 16:43 »
Graeme Souness says cover for his injury-hit defence is a priority he must put first.

Souness: "Realistically, we have to think that Steven Taylor is not going to be playing again this season.

"With Craig Moore's ongoing problems - although he says it feels a lot better now than it's ever done and he should be back in full training in two weeks - if anything was to happen to any of our centre-halves, that's an area that would be a priority for us.

"Then again, we have got Amady Faye away at the African Nations Cup, we have got Scott down and another couple of injuries there, so that's another area we'd like to strengthen in. And then there's Michael Owen.

"We'd like to strengthen in most areas, but I'm not unique in that, I think all managers would be saying the same thing.

"We have to be realistic. At the start of the season, we didn't have a big enough squad and Lady Luck has been unkind to us, so we are now down to the bare bones. As I understand it, we don't have a lot of money to spend and we have to do some wheeling and dealing if we are to bring some new faces in.

"We spent a lot of money in the summer, but unfortunately for us, we are missing lots of players at this time. I'm like every other manager, I'd like to bring more players in at this break, but if we can't do it, we can't do it and we wiill have to soldier on with what we have got."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 09. Jan. 2006, 13:03 »
Mulig et lån av Vieri ikke hadde vært så dumt. Han har ikke holdt et like høyt nivå de siste sesongene som han har gjort tidligere, men et ønske om å komme til VM er nok med på å tenne han og få han tilbake til et bortimot like høyt nivå som før.

Dessuten så har vi ikke allverdens til dekning på topp, men han gikk dessverre til Monaco.
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 09. Jan. 2006, 15:43 »
Sitat fra: "Christian"
http://www.dagbladet.no/sport/2006/01/09/454239.html

Vieri ikkje til Newcastle! Litt synd igrunn, kunne kanskje gått med han og Shearer ;)

Takk og pris!
Jeg ville aldri i verden sett Vieri i newcastledrakt. Det ville vært en skjebne verre enn døden, tror jeg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 09. Jan. 2006, 15:56 »
Enig med Joakim, ufordragelig type!!
Who else...... Alan Shearer

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 09. Jan. 2006, 18:27 »
Men som jeg mistenkte: nå kommer han ikke i det hele tatt.

Er deriomt mer interessant hva som skjer med Nihat. Kjenner lite til ham selv men den ene kampen jeg har sett ham (i LaLiga denne sessongen) gjorde han et alldeles nydelig mål. Kan han levere sånn i Newcastle drakta og signerer for Newcastle tror jeg vi må innse at vi ikke kan tenke på flere spisser før tidligst til sommeren.

Dersom vi klarer å skaffe oss Nihat, Murphy (evt ved bytte mot Bowyer) og får inn Meite i forsvaret og de nye fjesene våre holder seg skadefire kan det begynne å se lysere ut. Og enda litt lysere når Parker og Emre igjen kan ta seg av den sentrale midtbanen vår. Håper også Craig Moore blir spilledyktig snart, tror han er god og kan bli verdifull for oss. Hva som skjer med Dyer fremover tør jeg egentlig ikke feste meg for store forventninger til. Men kan han spille og finne formen vet vi alle hva han kan bidra med!

Med 2-3 riktige forsterkninger nå i Januar og spillere tilbake fra skader etterhvert kan det begynne å se lysere ut, men det er veldig avhengig av skadesituasjonen i klubben, og til nå har ikke den akkkurat vært på vår side dessverre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 11. Jan. 2006, 16:36 »
Vi trenger en høyreback også. Vil helst at Ramage skal spille stopper. Johnson er meget god, og vi vil ha stor bruk for ham.
Et lån er yppperlig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon