20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Speler kjøp/ eventuelt salg i Januar  (Lest 11124 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Speler kjøp/ eventuelt salg i Januar
« Svar #30 på: 04. Jan. 2006, 20:00 »
Orker ikke lage enda en tråd så jeg bare tar dette her.

Har sett masse i det siste at Newcastle skal prøve å hente en ny spiss, alt fra Nihat til Henke. Så da kan vi ta lista til nå. Starter altså med Nihat, Cassano,Kuyt,Hasselbaink,Henke og Fowler.. Robbie Fowler faktisk, selvom dette ikke er tilfelle lengre.

Fra NUFC.com

"Newcastle will not attempt to sign Henrik Larsson or Robbie Fowler on loan and, for the time being, can only accept what is thrown at them."

Cassano og Kuyt er jeg ikke imot, det skal sies. Men altså nå skal visst Anelka være på vei til St.James...igjen
En spiller jeg meget gjenre ville ha sett i stripene våre! Koster vel ikke alverden heller, og kan fungere bra sammen med Owen på topp(selvom det ikke fungerte VEEELDIG bra i Pool). Nå skal jeg vel ikke legge skjul på at Kuyt hadde vært bedre på topp, som en ny type Shearer, men med tanke på konkuransen og alle som er interessert i han, kan vel Anelka være et godt alternativ!?
Noen som deler mine synspunkter? Luque og Anelka på topp frem til Owen er frisk kan være en dødelig kombinasjon..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

djmattis

• Gjest
« Svar #31 på: 04. Jan. 2006, 22:21 »
jeg synes allt bare er latterlig nå.
hvem i all verden vil komme til newcastle nå.
og anelka sier han vil til en storklubb.
vel.....
vi er ikke noen storklubb akkuratt nå, så da stiller jeg meg tvilende til han.
og hvems kal vi hente da?
kan jo pröve oss på Henry!!!!
jaaaaaddaaaaaaaaaa

hva skal skje?
ikke faen vet jeg

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #32 på: 04. Jan. 2006, 22:31 »
Anelka ser jeg på som høyst sannsynlig. Der er det vel pengene det kommer an på, og det spørs om vi har så mye å gi akkurat nå:(
ancs and Scousers, go to H***!!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 04. Jan. 2006, 23:41 »
ja til Anelka, hvis han har blitt voksen vel og merke!
Who else...... Alan Shearer

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 04. Jan. 2006, 23:58 »
Problemet er jo pengane... Og humøret hans. Eg veit ikkje om han har blitt nettopp det; vaksen.

Eg vil helst at Fred skal spara pengane, og satse fullt på kjøp i sommar, og då av Kuyt.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #35 på: 05. Jan. 2006, 10:25 »
Anelka er jo for god for alle andre klubber enn Real Madrid.

Nei takk til flere klyser!
Toon, Toon,
Black and white army

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 05. Jan. 2006, 13:06 »
yay,der vart jo christian tilbake med de artige effektene sine! gøyere å lese innlegg då
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 05. Jan. 2006, 15:13 »
Sitat fra: "Leslie"
yay,der vart jo christian tilbake med de artige effektene sine! gøyere å lese innlegg då

Jepp  :)

Woodgate er en god spiller absolutt, men jeg mener vi mildt sagt bør være "klok av skade" nå, og da vet vi at det er en risiko og hente Woodgate... Finnes da andre gode midtstoppere og eller ?

DanMan

• Gjest
« Svar #38 på: 05. Jan. 2006, 15:37 »
Økonomisk er det vel dessverre ikke realistisk i det hele tatt. Bridge alene veier jo opp for de tre som må dra, pluss noen utgifter i tillegg.

Dersom vi får poteten Meite der bak, visstnok ganske rimelig, og får til en byttehandel med Charlton som involverer Bowyer/Murphy, samt sikrer oss Nihat til sommeren på free transfer, dog med litt oppblåst lønn, har vi praktisk talt gratis styrket samtlige ledd. I tillegg må Elliott ut, og da ønsker jeg som kjent en ung, lovende venstreback. Det behøver heller ikke koste all verden! Clichy (til tross for langtidsskade) eller Lahm er mine ønsker. Mye tyder også på at Carr drar, noe som sammen med Elliott kan generere en bitteliten pengeslump. Meite spiller høyreback, når Ramage får sine sentrale muligheter. Videre bør vi selge Faye og erstatte ham med Gravesen, som slett ikke vil koste skjorta.

Selv er jeg også veldig fan av Darren Bent, men det er lite trolig at vi har råd til han nå.  :(

Inn:

Meite
Murphy
Nihat (til sommeren)
Clichy/Lahm
Gravesen

Ut:

Bowyer
Elliott
Carr
Faye

Dette er en svært rimelig, men i mine øyne nødvendig, omdisponering.
Videre kan man så sette i gang med å styrke stallen.

Kan selges/frigis:

Caig
Chopra
Brittain

I tillegg er Bramble og Ameobi i faresonen dersom de ikke viser fremgang innen rimelig tid.

I tillegg til de ovenfor håper jeg på et par av de undernevnte som kan styrke stallen/laget, og som ikke koster aaltfor mye (om de er realistiske er en annen sak, men jeg prøver å forholde meg realistisk):

Forsvar:

Wes Brown
Anthony Vanden Borre
Gareth Barry (også midtbane)

Midtbane:

David Odonkor
Mikel Arteta

Angrep:

Julius Aghahowa
Nicholas Anelka
Dirk Kuyt (i dyreste laget)

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 05. Jan. 2006, 16:10 »
Jeg synes vi trenger en sterk stopper, som Huth eller Woodgate. Jeg vet ikke så mye om Meite men jeg hra hørt at han er bra. vi trenger en etterkommer av Shearer.... Det må være Kuyt synes jeg. midtbanen er nokså komplett når alle er skadefrie.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 05. Jan. 2006, 17:05 »
Jeg vet svært lite om Meite, men etter det jeg har hørt, det bittelille jeg har hørt, virker han som en perfekt midtstopper, og en perfekt kar til å avlaste Bramble. Vi trenger noen som kan gi juling. Bramble gjør vanligvis den jobben, men det virker som at Meite kan gjøre den jobben enda bedre. Håper på det.

Carr kan vi aldri i verden kvitte oss med. Vi finner ikke bedre høyrebacker enn ham, som allerede er etablert i PL.
En av de beste høyrebackene i PL. Og en av de aller beste vi kan få tak i.
Synes Chops/Shola skal få sjansen til å overbevise før vi evt. prøver oss på Kuyt. Men han tviler jeg på at vi får i alle tilfelle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 05. Jan. 2006, 23:16 »
som nevnt tidlegere så kan wes brown være aktuell, manchitter united har jo fått  tak i en forsvarspiller til no, pluss de prøver å få tak i en evre eller noe sånt! kanskje wes brown er litt lysten på å bytte klubb no

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 06. Jan. 2006, 16:12 »
Brown? Til Newcastle??
Ikke faen!

Vi har kjøpt en scumchester-spiller for mye allerede.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 06. Jan. 2006, 16:23 »
vil selvsagt ha meite i stedet, men no har manchester kjøpt en franskmann, brown er god han! hatet owen når han spillte i liverpool,men digger han no! hvis brown velger nufc så tar eg hjertelig i mot han!

Liverpool har pottetett forsvar i år og til og med de har forsterket forsvaret, vi må ha en eller to forsvarere,en midtstopper og en back,meite kan jo spille back og midtstopper så han hadde vel vært fint å ha,selv om eg aldir har sett han spille

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 06. Jan. 2006, 16:35 »
Souness innrømmer at et salg av Bowyer kan hjelpe han til å hente spillere.

Graeme Souness says he will target proven Premiership players during the transfer window, proving once an for all that he HAS been given money to spend. Before Christmas Freddy Shepherd insisted the boss would have to sell before he could buy, but the ridiculous injury problems have pushed him into a corner.

Having already spent £50million on new signings in the last 12 months, Souness knows he will have some cash ... but not a lot ... and the sale of Lee Bowyer could help his situation.

Souness: 'My feeling on that is, yes, he's played at a high standard and he's an international player, but I just think bringing a foreign centre-half in at this time with the way football is in our country - it's so different - we need somebody who can make an instant impression.

'With the way the game is on the Continent compared to our game, there would certainly be a period of adjustment, and I don't think we have that luxury. I don't think we can be giving anyone time. If someone comes in, it has to be someone who understands the English game and preferably has already played here.'

http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=5723
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."