20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Speler kjøp/ eventuelt salg i Januar  (Lest 11131 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Speler kjøp/ eventuelt salg i Januar
« Svar #15 på: 02. Jan. 2006, 12:40 »
IKKE Murphy.. Barry fra Aston Villa.. Han i bytte mot Bowyer kunne jeg gått med på..
Jeg er nok den eneste her, men jeg vil gjerne beholde Lee.. Hna kjemper, men klarer ikke å kontrollere seg, det er det dumme med han..

Woody vil jeg ha. (skadefri) Han gjør det lltid bra, og har sakt han gjerne vil spille for The Magpies igjen. Håper at han kommer!

Joaquin blir nok for dyr for oss, og ønsket hans var å legge baller inn til Owen, men nå er jo han ute i flere måneder, så da venter han seikkert til sommeren i såfall..

Hasselbank på lån kunne ha funket. Han er bedre enn Ameobi ihvertfall!
Han kunne jeg tenkt meg mens Owen er ute..

Cassano ville vært kjempe bra å fått, men er ikke han klar for Real?
Vil gjerne ha han. Da trenger vi ikke Hasselbank...

Kilgallon??  Leeds unggutt.. Noe for oss?? Han spiller utrolig godt for Leeds! Min mening er at vi skulle prøve oss på han..

Walton. En god 17 åring på Leeds det og.. Han jobber,og har en lys fremtid.. Han kan spille stopper og på midtbanen.. På midtbanen har han spilt for Leeds.. Har ikke så mange kamper i Leeds trøya denne sesongen, men jeg kan love dere, han er verdt å prøve..

Mexes på Roma, kunne jo verdt noe,men om han vil til osser et lite problem.. Koster litt gjør han også.. Mitt Første ønske sammen med Woody..

Bridge må vi prøve på.. Han får lite spille tid og gjør det bra.. Parker og Babayaro kan jo overtale han;)

Viduka har begynt å score igjen, hadde han kunne vært en tur i Newcastleut Sesongen?!

Inn:
Woodgate på lån med opsjon på kjøp
Kilgallon
Cassano
Hasselbank på lån
Bridge
Walton

Ut:
Ameobi
Bramble på lån (hvis Kilgallon og Woody kommer)
Faye
Elliott
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 02. Jan. 2006, 15:27 »
Som eg skreiv her er Henki Larsson linka til NUFC. Betre enn Jimmy Floyd!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 02. Jan. 2006, 23:13 »
Mye heller Henke enn Jimmy-boy. Selv om Jimmy har gode venner blant dommerkollegiet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
lt;3 Newcastle <3

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #19 på: 03. Jan. 2006, 17:04 »
Danny Murphy og Henrik Larsson er to spillere som jeg gjerne vil ha til St. James Park. Men dessverre så har jeg mine tvil. Jeg tror ganske enkelt at Henke ikke gidder å reise til Newcastle, og når det gjelder Danny Murphy, tror jeg at han kan bli for dyr i forhold til hvor god han egentlig er. Men nå gjør han det jo utrolig bra i Charlton, tross alt. Vi får se.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 03. Jan. 2006, 17:10 »
Men det kan jo være et tegn på at Souness er på tur ut dersom han ikke får midler til nye spillere i dette overgangsvinduet!?

Henke kommer nok ikke til oss, han drar nok hjem til Sverige som han har sagt, men det som er bekymringsverdig i den artikkelen er det som står om at vi ikke får penger å handle for!

Og vær så snill, slutt nå å poste innlegg som bare inneholder en link, skriv veffal litt om hva du mener om det som står der...synes jeg da veffal :)

Bjørn - skrivesperre
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 03. Jan. 2006, 20:22 »
Dt jeg ikke skjønner da er Fat Freds tankegang! Ok han tenker: "Hmmmmmm, jeg har jo tenkt å sparke Souness uansett, så da får han ingen transfermidler nå" Hva med å bare sparke han til helvete ut fra klubben, få inn en ny manager og gi han midler han trenger for å skvise ut litt verdighet av denne utrolig elendige sesongen!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 03. Jan. 2006, 21:29 »
Fred leiker ikkje styreformann. Det er hans pengar, og han liker sikkert ikkjeå kaste dei ut. Å sparke Souness er ikkje problemfritt. Det koster.

Kanskje kostnaden er indre enn fortjeneste, også på kort sikt, men Fred vil nok ikkje gjere det same som han gjorde med Sir Bobby; sparke og så begynne å leite etter manager.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 04. Jan. 2006, 13:24 »
Godt poeng det du sier der MortenM, det siste avsnittet!
Det kan virke som Shepard har lært av siste managerbytte hvor det ble sparket før vi hadde replacement!

Ettersom jeg forstår så har det vært hektisk aktivitet i lokalene våre de siste 72timene, så kanskje noe er i gjerdet, men hva får vi bare vente å se!
Men at vi ikke får se samme situasjon som med Sir Bobby, virker vertfall sikkert!

Bjørn - fremgang?
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 04. Jan. 2006, 13:35 »
savner bobby lille... han ble lit rusten på slutten.... men han var jo flink... det skal han ha... synd at han måtte gå så tidlig... hadde vært artig å sett hva han kunne gjort med den stallen vi har idag?

tror ikke han hadde klart å gjøre souness sine kjøp... Bobby hadde litt for mange pinlige spiller kjøp... viana er et av dem...ambrose er et annet.. men de sviktet stort sett siden de ikke fikk spille under hans ledelse... litt trist...:S
Han kom, ble mett og dett var dett....

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Who else...... Alan Shearer

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 04. Jan. 2006, 15:02 »
Hvorfor poster du den her, og hvorfor poster du den i det hele tatt? Det er jo en Robert til Benfica tråd rett under denne jo!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 04. Jan. 2006, 15:06 »
Post er fint, så ikke den! Sorry! Dessuten er dette om kjøp å salg i januar, så den ene linken utelukker ikke den andre, men jeg kan si meg enig i at den passet best der :D
Who else...... Alan Shearer

folesvert

• Gjest
« Svar #28 på: 04. Jan. 2006, 16:30 »
... problemet er ofte at potensielle spiller ikke vil til Newcastle (uvisst av hvilken grunn). Hamann ville lengre sør, sa han ... og så reiste han til Liverpool!!!

UT:
Souness ... får Aabrekk til å framstå som en stor trener
Bowyer ... greit å være en drittsekk på banen (men ikke psyk og rasistisk)
Ameobi ... svak kopi av Carlton Palmer
Bramble ... klovn (som i følge Robson er et stort talent)
Dyer ... selg han før han er ufør!

INN (... det er lov å drømme)
Gennaro Gattuso
Henke Larsson
Jonathan Wodgate
Thomas Gravesen
+ en ny visjonær ukjent trener og pedagog
+ en publikumsfavoritt av en driblefant

... noe må gjøres

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 04. Jan. 2006, 19:21 »
Måten Luque blir behandla på hjelper ikkje akkurat på. Viss den behandlinga skal gje presedens, så vert det scouting i Non-League framover; det er alt Newcastle har sjangs på, av spelarar.

Ein må behandle sine spelarar med respekt! Dei er ikkje shiite etter første sleivspark...

Souness kan på det området forvolde størst skade på Newcastle. Det kan ta ein del år før me får sjå ein transfer a la Owen eller Luque igjen...