20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Krise?!?!  (Lest 2156 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Krise?!?!
« på: 30. Des. 2005, 18:22 »
Boumsong ut, Woodgate inn?
Skrevet av Paul Andreas, 30 Desember 05
To dager før transfer vinduet åpner, linkes Boumsong hjem til Frankrike. Tidligere Newcastle-stopper Woodgate sies å være på vei tilbake til St. James? Park i det som skal være en utlånsavtale med Real Madrid.

Boumsong har slitt med formen denne sesongen. Dette skyldes i følge klubben sykdom i familien, hvor Boumsong opptil flere ganger har måtte reise frem og tilbake til Frankrike og England. I følge Sky Sports ønsker Boumsong seg nå hjem og Marseille skal være klubben som har vist interesse.

Samtidig vekkes det liv i rykte om at Luque er på vei tilbake til spansk fotball til tross for at både Freddie Shepherd og Graeme Souness har benektet dette. Det sies at klubbene skal være enige om en utlånsavtale der Real Madrid låner Luque og Newcastle låner Woodgate.

Dessvere, mener jeg at Paul kommer med dårlig nytt her.. Jeg ville aldri i verden byttet Boumsong mot Woodgate. Kanskje en låneavtale om en annen spiller enn Woddy, pluss at vi låner bort Boumsong. Jeg vil ikke bytte Woody mot Bou. Woody er skadet OFTE! Og er det en ting klubben IKKE trenger er skader. Hva med at noen av forsvarerene på Marsielle byttes mot Boumsong i en låneavtale til famileien til Jean-Alian er friske! Det ville vært mye bedre

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Krise?!?!
« Svar #1 på: 30. Des. 2005, 18:38 »
Om det er noe sannhet i dette skal jeg spise like mye som Fat Fred har spist i hele år på en dag.

At Woodgate kan komme på lån eller permanent er slettes ikke umulig men at Boumsong forsvinner på bekostning av dette vil være å ta selvmord. Til det er Woodgate altfor mye skadet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Krise?!?!
« Svar #2 på: 30. Des. 2005, 19:56 »
Ville vært knall å fått tilbake Woody! Men kanskje ikke på bekostning av Boum...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Krise?!?!
« Svar #3 på: 30. Des. 2005, 21:21 »
Så jeg at det stod Woody inn for Bramble? :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Krise?!?!
« Svar #4 på: 30. Des. 2005, 21:51 »
Uansett hva som skjer, blir det en spennende månde. Det er ingen tvil om at vi trenger forsterkninger. Men dersom vi selger Boumsong vil det være et stort tap for klubben. Jeg tror ikke klubben vil selge han, men dersom det er familiære grunner til at han drar, tviler jeg på at klubben gjør annet enn å la han gå. Jeg synes hvert fall det ville vært respektløst å holde han igjen dersom familien trenger han hjemme.

Men en ting jeg er ganske sikker på, er at et utlån der vi får Woodgate og Real får Luque, vil være gunstig. Jeg har lest at kilder fra klubben kunne bekrefte at Luque ikke trives i England og synes PL er for fysisk for han. Det skulle ikke forundre meg. Han ville i såfall ikke være den første spanjolen som synes det.

Forsvaret, og da særlig midtstopperene, har slitt denne sesongen og Woodgate vil derfor være en forsterkning. Håper bare han holder seg skadefri. Dessuten har vi gode midtbane spillere og jeg synes det er riktig å satse på N'Zog på venstrekanten. Han kommer til å bli fantastisk noe han har vist denne sesongen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Krise?!?!
« Svar #5 på: 30. Des. 2005, 22:53 »
Det ideelle om vi først skal kvitte oss med en stopper mot Woodgate ville vel i mine øyne være å selge Titus Bramble og beholde Boumsong og Luque. Da hadde jeg nok blitt forferdelig glad :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 30. Des. 2005, 23:11 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Om det er noe sannhet i dette skal jeg spise like mye som Fat Fred har spist i hele år på en dag.

At Woodgate kan komme på lån eller permanent er slettes ikke umulig men at Boumsong forsvinner på bekostning av dette vil være å ta selvmord. Til det er Woodgate altfor mye skadet.

Hehe. Godt sagt.

Nå må man huske på at Marseille er bortimot bankerott, så særlig mye penger greier vi ikke å presse ut av den klubben. At Boumsong derimot ønsker seg hjem når situasjonen er som den er er forståelig, men jeg håper virkelig at man greier å overtale Boumsong. Boumsong er en av de spillerene som per dags dato er fremtiden til Newcastle.
Carr har altfor få landskamper for England!

Noreng

• Gjest
Krise?!?!
« Svar #7 på: 31. Des. 2005, 12:19 »
Lån han ut... Til familen er OK igjen.. Da reiser han tilbake.. Men ikke lån Woody!!

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Krise?!?!
« Svar #8 på: 31. Des. 2005, 14:17 »
Hmm..liker ikke tanken på å bli kvitt boum og ta inn som erstatter woody.Som har vært mye skadet .må vi hvafall hente en stopper til ved siden av woody
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 01. Jan. 2006, 12:23 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Enig, men Asbjørn: det med spisinga: nå må du ikke ta deg vann over hodet her ;)

Det er også viktig det thepaul nevner her: vi må prøve alt vi kan på å beholde Boumsong, men å tviholde på ham dersom han ønsker seg hjem pga sykdom i familien eller lignende, det blir respektløst, og det bør vi ikke gjøre.