Uansett hva som skjer, blir det en spennende månde. Det er ingen tvil om at vi trenger forsterkninger. Men dersom vi selger Boumsong vil det være et stort tap for klubben. Jeg tror ikke klubben vil selge han, men dersom det er familiære grunner til at han drar, tviler jeg på at klubben gjør annet enn å la han gå. Jeg synes hvert fall det ville vært respektløst å holde han igjen dersom familien trenger han hjemme.
Men en ting jeg er ganske sikker på, er at et utlån der vi får Woodgate og Real får Luque, vil være gunstig. Jeg har lest at kilder fra klubben kunne bekrefte at Luque ikke trives i England og synes PL er for fysisk for han. Det skulle ikke forundre meg. Han ville i såfall ikke være den første spanjolen som synes det.
Forsvaret, og da særlig midtstopperene, har slitt denne sesongen og Woodgate vil derfor være en forsterkning. Håper bare han holder seg skadefri. Dessuten har vi gode midtbane spillere og jeg synes det er riktig å satse på N'Zog på venstrekanten. Han kommer til å bli fantastisk noe han har vist denne sesongen.