20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Robbie Keane  (Lest 19265 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #60 på: 30. Mai 2005, 15:17 »
Sitat
Den der skjønte jeg ikke...
Altså, du mener at Celtic skal kjøpe Robbie Keane, for at vi skal kunne bytte Keane med Bellamy, når vi uansett bare venter på at Celtic skal gi oss en halv million for urokråka? Jeg skjønte rett og slett ikke hvordan du tenker. I tillegg så kan jeg ikke skjønne at Celtic skulle kjøpe Keane bare for å selge han igjen med en gang.
Dette ble forvirrende for meg. Kan du vennligst oppklare, Torjus?

Du skjønte hva jeg tenkte. Uansett så skrev jeg at det var urealistisk. Kanskje jeg burde lagt til svært foran. Også var det bare ren fantasi fra min side.
Gi oss en halv million. Har Celtic sagt det?

Hvis Celtic skulle kjøpe Keane så bytter vi ham med  Bellamy pluss en penge. Var slik jeg mente det, men som jeg sa bare fantasi.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Robbie Keane
« Svar #61 på: 30. Mai 2005, 16:50 »
Ser ut som om den nye Celtic manageren Strachan velger å satse på Robbie Keane framfor Craig Bellamy. Det sies at et bud på £6 millioner for Keane ligger inne fra Celtic, og når Keane selv sier at han vil spille for favorittklubben sin så blir det vel slik.

Strachan har som kjent vært manager for både Keane og Bellamy før. Hadde jeg vært i Strachans sine bein hadde jeg tatt samme valg.

Strachan praised by former City midfielder

Despite being linked to moves to Newcastle United and Everton, Robbie Keane has dropped the biggest hint that he would like a move to the green half of Glasgow.

The midfielder currently at Spurs described Gordon Strachan in an interview after playing and scoring at Celtic in a testimonial for Jackie McNamara "as the best manager I have worked under".

Keane added: " I'm sure he's going to do a tremendous job - he gets the best out of players and knows the game inside out. "I'm a Celtic fan, and I have said that one day,I would like to play for them. "

http://www.coventrycity-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=223779
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #62 på: 30. Mai 2005, 16:54 »
Hmm, Bellamy kommer til å sitte igjen i Newcastle.. Ingenting hadde vært bedre enn å se 10 Bellamy springe ut på St. James` igjen!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #63 på: 30. Mai 2005, 21:26 »
Sitat fra: "Mushans"
Hmm, Bellamy kommer til å sitte igjen i Newcastle.. Ingenting hadde vært bedre enn å se 10 Bellamy springe ut på St. James` igjen!

Da må noe helt vanvittig usannsynlig skje. Og det er at Bellamy ber om unnskyldning. Og det kommer aldri til å skje. Ergo, vil vi aldri få se Bellamy i drakt nr. 10 igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
Robbie Keane
« Svar #64 på: 31. Mai 2005, 12:14 »
Sitat fra: "Mushans"

ALT hadde vel vært bedre enn dette scenarioet - for min egen del. Bellamy er teknisk sett Newcastlespiller enda, men det er nok kun et spørsmål om tid før dette endrer seg. Han har forspilt sine sjanser,