20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Robbie Keane  (Lest 19237 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #30 på: 18. Mai 2005, 19:22 »
Hughes er en spiller som alltid har gitt 110% når han fått spillt og selge han til Villa er takken.. Ingen vet enda hvilken pris vi snakker om,men Newcastle ville i utgangspunktet ha 6mill.pund for Bellers. Jeg forventer derfor en pris mellom 8-9mill.pund for begge.

Hughes har heller aldri klaget over lite spilletid heller. Er synd for Newcastle å miste en "potet" som Hughes!

Når det gjelder Sir.Bobby Robson så mente jeg at han burde trukket seg etter forrige sesong (dvs. mai 2004)
Har vært i mot ansettelsen av Souness fra dag1, men prøvd å gi han tillit som alle andre ekte fans ville gjort. Den tilliten er nå bortevekke for min del. Så slutt å spekulere i hva du "tror" min oppfattning om Newcastle er.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #31 på: 18. Mai 2005, 19:32 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Hughes er en spiller som alltid har gitt 110% når han fått spillt og selge han til Villa er takken.. Ingen vet enda hvilken pris vi snakker om,men Newcastle ville i utgangspunktet ha 6mill.pund for Bellers. Jeg forventer derfor en pris mellom 8-9mill.pund for begge.

Hughes har heller aldri klaget over lite spilletid heller. Er synd for Newcastle å miste en "potet" som Hughes!

Når det gjelder Sir.Bobby Robson så mente jeg at han burde trukket seg etter forrige sesong (dvs. mai 2004)
Har vært i mot ansettelsen av Souness fra dag1, men prøvd å gi han tillit som alle andre ekte fans ville gjort. Den tilliten er nå bortevekke for min del. Så slutt å spekulere i hva du "tror" min oppfattning om Newcastle er.

Er det en spiller som ga 110% prosent mot slutten av sesongen, så var det Robbie Elliott. Uansett så står ikke ferdighetene i stil med innsatsen, derfor bør også han selges om det finnes kjøpere. Det holder ikke med innsats på dette nivået.

For min del kan spillerene Hughes, Elliott, O`brien, Ameobi, Robert, Bellamy, Hughes, Harper, Kluivert, Bowyer og Butt forsvinne om det finnes erstattere som vil komme til klubben der ute.

Hva vil skje om Souness handler inn 1-2 forsvarspillere de kommende ukene og Hughes blir?

Jo det blir mindre spilletid på Hughes, og er det sikkert han er interessert i det? Jeg tviler på det i en alder av 25 år.

Hva jeg spekulerer i bør du fint lite bry deg med.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #32 på: 18. Mai 2005, 19:47 »
Hvorfor skal Newcastle alltid selge før de kjøper?? Ja,det er greit å skaffe seg penger, men spillerene som Souness og Fattie tror de skal få kommer aldri til oss!!

Spekuler i hva du vil du Asbjørn, tragisk uansett!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #33 på: 18. Mai 2005, 19:59 »
...
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #34 på: 18. Mai 2005, 20:06 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Hvorfor skal Newcastle alltid selge før de kjøper?? Ja,det er greit å skaffe seg penger, men spillerene som Souness og Fattie tror de skal få kommer aldri til oss!!

Spekuler i hva du vil du Asbjørn, tragisk uansett!!

Det har noe med økonomi å gjøre. Å bruke penger man ikke har er vel det dummeste man kan gjøre. Er aldri noe garanti for at man får solgt spillere. Vi husker vel alle hvordan det gikk med Leeds United.

Det er hva man bør kalle tragisk.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Robbie Keane
« Svar #35 på: 18. Mai 2005, 20:07 »
Ja. Men ærlig talt! Vi har faen meg kjøpt i gjennomsnittet to spillere hver måned, og sparket to spillere hver måned. Er Newcastle bedre nå enn det de var ifjor!? Er stallen bedre i år enn det den var ifjor!? Ligger vi høyere på tabellen nå enn det vi gjorde ifjor!?

Nei Asbjørn. Svaret er nei. Greit at vi selger spillere, men hvorfor akkurat blant våre beste spillere? Hvorfor ikke selge Elliott og O`Brien om de er så dårlige? Hvorfor selge Hughes framfor de? Dessuten har Boumsong vært det eneste gode kjøpet til Souness.

Olav - Sint og sur!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #36 på: 18. Mai 2005, 20:17 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Ja. Men ærlig talt! Vi har faen meg kjøpt i gjennomsnittet to spillere hver måned, og sparket to spillere hver måned. Er Newcastle bedre nå enn det de var ifjor!? Er stallen bedre i år enn det den var ifjor!? Ligger vi høyere på tabellen nå enn det vi gjorde ifjor!?

Nei Asbjørn. Svaret er nei. Greit at vi selger spillere, men hvorfor akkurat blant våre beste spillere? Hvorfor ikke selge Elliott og O`Brien om de er så dårlige? Hvorfor selge Hughes framfor de? Dessuten har Boumsong vært det eneste gode kjøpet til Souness.

Olav - Sint og sur!

Grunnen er enkel. Vi har ikke kjøpere til Elliott og O`brien. Det kryr vel ikke av klubber som vil kjøpe dritt? Det er jo logisk.

Hvorfor vil ingen betale penger for Liverpools Diao når Liverpool på død og liv vil selge? Klubbene som vil selge spillere kan ikke velge hva andre klubber skal bruke penger på.

Jeg mener vi har et minst like godt lag nå som på samme tid ifjor. Managerene og skader får ta skylden for at det har har blitt en tragisk sesong.

La oss se hvilke spillere som kommer inn før vi legger oss ned å griner. Det er ihvertfall mitt råd.

Hva mener du med dette Olav? Skjønte ikke helt hva du mente :-)

Ja. Men ærlig talt! Vi har faen meg kjøpt i gjennomsnittet to spillere hver måned, og sparket to spillere hver måned.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #37 på: 18. Mai 2005, 22:46 »
Se litt tilbake da Asbjørn.. Sannheten er at de siste 5 åra har Newcastle solgt for mer enn de har kjøpt for. Newcastle United har ikke brukt en penny fra banken på spillekjøp som har styrket klubben!!

Er vel gjerne derfor vi ikke er topp 3 i england! Newcastle sin tabbe kom sommeren 2003 etter at vi ble nr.3 og kun hentet Bowyer (GRATIS)

Woodgate ble solgt forrige sommer før erstatter var på plass. Etter salget var i boks lovet Fat Fred fansen gull og grønne skoger. Newcastle skulle kjøpe Rooney osv. Hva skjedde? Kom stjernespilleren? NOPE!!

Bare i dag har vi kanskje mistet Hughes,Bellers og Kluivert har forsvunnet..
I morra er det kanskje Robert og Butt som forsvinner..

Ser gjerne at det kommer inn noen spillere jeg før panikk kjøpa trer i kraft, vet at det er lenge til august og at ikke vinduet har åpna enda, men med Newcastle sitt tempo på markedet begynner jeg å bli litt redd!

Keane og Dickov inn
Boa Morte og Lucas Neill inn

Er ikke noe og juble over det om en har ambisjoner!!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Robbie Keane
« Svar #38 på: 18. Mai 2005, 22:53 »
Vi har fortsatt brukt nest mest av alle lag i Premier League siden PL starta. Mer enn Arsenal og Manure.
Toon, Toon,
Black and white army

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #39 på: 18. Mai 2005, 23:00 »
Sitat fra: "Mack"
Vi har fortsatt brukt nest mest av alle lag i Premier League siden PL starta. Mer enn Arsenal og Manure.

Yepp, mye under king Kev tiden, men vi har også solgt mye eller gitt bort spillere!!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #40 på: 19. Mai 2005, 08:55 »
Keane har bare 1 år igjen av kontrakten sin med Tottenham, så han blir nok ikke så dyr. Han har tidligere bevist at han scorer flittig i Premier League, for Coventry, Leeds og Tottenham. Ser gjerne Keane i Newcastle-drakt, men ønsker mer Defoe fra samme klubb selv om det er meget lite sannsynlig.

Vi har ikke like mye penger som for eksempel Chelsea, og da må man forsøke å handle kvalitet for de pengene en har. Får man Keane til £ 5 000 000 bør man så absolutt slå til.
Carr har altfor få landskamper for England!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Robbie Keane
« Svar #41 på: 19. Mai 2005, 08:59 »

Sant det. Men vi har jo bare kjøpt dritt!

Dessuten finnes det alltid kjøpere. Hvorfor i all verden skal vi selge Hughes? Han er jo en av våre beste.

Asbjørn: Du sier at det snart vil komme store navn til St.James Park. Dette har Souness lenge lovet oss. Men hvor er de store navnene? Alt vi har fått er en haug med dritt (ikke Boumsong da!)! Syntes alltid at vi burde gå i overskudd. Men hvorfor kjøpe søppel?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #42 på: 19. Mai 2005, 11:44 »
Sitat fra: "geordie-olav"

Sant det. Men vi har jo bare kjøpt dritt!

Dessuten finnes det alltid kjøpere. Hvorfor i all verden skal vi selge Hughes? Han er jo en av våre beste.

Asbjørn: Du sier at det snart vil komme store navn til St.James Park. Dette har Souness lenge lovet oss. Men hvor er de store navnene? Alt vi har fått er en haug med dritt (ikke Boumsong da!)! Syntes alltid at vi burde gå i overskudd. Men hvorfor kjøpe søppel?

Først hyler du over at Robert, Bellamy og Hughes forsvinner, mens deretter sier du vi bare har kjøpt dritt. Dette henger ikke på grep Olav. Er Shearer, Boumsong, Dyer, Jenas, Given, N`Zogbia og Milner også drittspillere?

Du sier det finnes alltid kjøpere. Det er for meg uforståelig. Hvorfor fant vi aldri kjøpere til Marcelino? Vi slet lenge med å få noen få kroner for Cort. Nå sliter vi med å få solgt Viana. Robert hyler om at han må få gå gratis. Er det for at franskmannen er redd for at ingen vil betale for han? Er han så dårlig? Ta en titt på alle spillerene Liverpool lånte ut foran denne sesongen. Grunnen er enkel. Det finnes ikke flust med kjøpere.

Jeg sier det kommer store navn til SJP???? Hvor har du det fra? Jeg sier at vi bør vente litt å se hva som kommer inn av spillere før vi legger oss ned å griner. Vil du hyle like høyt om Distin blir erstatteren til Hughes?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #43 på: 19. Mai 2005, 11:46 »
Sitat fra: "Rolfern"
Keane har bare 1 år igjen av kontrakten sin med Tottenham, så han blir nok ikke så dyr. Han har tidligere bevist at han scorer flittig i Premier League, for Coventry, Leeds og Tottenham. Ser gjerne Keane i Newcastle-drakt, men ønsker mer Defoe fra samme klubb selv om det er meget lite sannsynlig.

Vi har ikke like mye penger som for eksempel Chelsea, og da må man forsøke å handle kvalitet for de pengene en har. Får man Keane til £ 5 000 000 bør man så absolutt slå til.

Så enig så enig, det virker som om enkelte tror vi bare kan bruke penger i hytt og pine. Å bruke penger man ikke har er å begrave sin egen grav. Leeds supporterene var høyt oppe en periode, men hvor er de nå?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #44 på: 19. Mai 2005, 11:57 »
Se litt tilbake da Asbjørn.. Sannheten er at de siste 5 åra har Newcastle solgt for mer enn de har kjøpt for. Newcastle United har ikke brukt en penny fra banken på spillekjøp som har styrket klubben!!

Er vel gjerne derfor vi ikke er topp 3 i england! Newcastle sin tabbe kom sommeren 2003 etter at vi ble nr.3 og kun hentet Bowyer (GRATIS)

Woodgate ble solgt forrige sommer før erstatter var på plass. Etter salget var i boks lovet Fat Fred fansen gull og grønne skoger. Newcastle skulle kjøpe Rooney osv. Hva skjedde? Kom stjernespilleren? NOPE!!

Bare i dag har vi kanskje mistet Hughes,Bellers og Kluivert har forsvunnet..
I morra er det kanskje Robert og Butt som forsvinner..

Ser gjerne at det kommer inn noen spillere jeg før panikk kjøpa trer i kraft, vet at det er lenge til august og at ikke vinduet har åpna enda, men med Newcastle sitt tempo på markedet begynner jeg å bli litt redd!

Keane og Dickov inn
Boa Morte og Lucas Neill inn

Er ikke noe og juble over det om en har ambisjoner!!

Det første du skriver i dette innlegget er bare vås. Du reker av deg ting som er helt på viddene. Du skriver at Newcastle ikke har brukt en krone på spillerkjøp de siste 5 årene. Sir Bobby Robson må være et geni som klarte å få Newcastle til 3, 4, og 5 plass av et lag som lå på nedre halvdel av tabellen ved å ikke bruke en eneste krone.

Husker du kjøpene, Robert (10),  Bellamy (6), Woodgate (10), Viana (8 ) Carr (2,5), Milner (3,5), Butt (2), Faye (2), Babayaro (1), Boumsong (9), Jenas (5), Bramble (5), Ambrose (1,5),

Nå kan jo du som har peil på alle spillerene vi har solgt ramse opp dem.

Du skriver Woodgate ble solgt forrige sommer før erstatter var på plass. Hva har egentlig det med saken å gjøre? Hva skulle han ha gjort for oss denne sesongen? Mannen er jo skadet enda. Å få £13 millioner for en slik spiller er jo et cup i mine øyne.