20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Robbie Keane  (Lest 19238 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #15 på: 18. Mai 2005, 13:51 »
Jeg er enda litt lunken jeg til Robbie Keane.. Han er jo ingen stor avslutter i toppklassen. Han har fart som sin store trussel og det er jo helt klart en pluss da!!

Noe pris antydning?? Ikke over 5 mill.pund vel??

Noreng

• Gjest
Robbie Keane
« Svar #16 på: 18. Mai 2005, 14:29 »
tviler sterkt på det. 3-4 mill. ell 2 med bytte Ameobi tru e... men er ikke sikker

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #17 på: 18. Mai 2005, 17:24 »
Sitat fra: "Noreng"
tviler sterkt på det. 3-4 mill. ell 2 med bytte Ameobi tru e... men er ikke sikker

Tipper vi må ut med £5-7 millioner for Keane om det ligger noe i ryktene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #18 på: 18. Mai 2005, 17:31 »
Keane er bedre enn Ameobi, men Ameobi beholder vi, men vi selger Bellamy og gir bort Kluivert, som begge er bedre enn Keane. Hva f... er det vi holder på med?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #19 på: 18. Mai 2005, 17:41 »
Sitat fra: "Joakim"
Keane er bedre enn Ameobi, men Ameobi beholder vi, men vi selger Bellamy og gir bort Kluivert, som begge er bedre enn Keane. Hva f... er det vi holder på med?

Om Bellamy og KLuivert er så utrolig gode. Hvorfor kommer ikke noen storklubber på banen? De som er villige til å hente våre såkaldte "stjerner" er klubber som Birmingham, Villa, Bolton og Alkmaar.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #20 på: 18. Mai 2005, 17:51 »
Det er fordi de beste klubbene allerede har yngre spillere som er bedre. De er ikke verdens beste fotballspillere, men de er titusenvis av ganger bedre enn Robbie Keane. Og selv om Keane har scoret flere ligamål enn begge de to i år, så skal det også sies at vi har underprestert de luxe i år. Du vil vel ikke påstå at Keane er bedre enn Shearer, bare fordi han har scoret flere mål enn Shearer i årets PL?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #21 på: 18. Mai 2005, 17:54 »
Det er fordi de beste klubbene allerede har yngre spillere som er bedre. De er ikke verdens beste fotballspillere, men de er titusenvis av ganger bedre enn Robbie Keane. Og selv om Keane har scoret flere ligamål enn begge de to i år, så skal det også sies at vi har underprestert de luxe i år. Du vil vel ikke påstå at Keane er bedre enn Shearer, bare fordi han har scoret flere mål enn Shearer i årets PL?

Keane er en bedre spiller pr dags dato. Han var ikke det ifjor eller for 5 år siden, men nå er han en langt bedre spiller.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #22 på: 18. Mai 2005, 17:55 »
Det er fordi de beste klubbene allerede har yngre spillere som er bedre.

Det sier vel litt om nivået Bellamy og Kluivert holder om dagen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #23 på: 18. Mai 2005, 18:06 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Gjør det det? Hvordan da? Bellamy scorer som et uvær i Celtic. Kluivert er et offer for en manager fullstendig blottet for taktiske egenskaper. Souness evner ikke å få det beste ut av hver enkelt spiller, og da er det enkelt for en spiller som sliter litt med motivasjonen å gjemme seg bort. Dessuten skal det sies at Kluiverts 6 mål på hans 25 kamper (hvorav 10 som innbytter), ikke er spesielt ille. Dessuten har han vel 5 mål på like mange kamper i UEFA-cupen, og det er ikke å forakte. Flere av Kluiverts mål har faktisk kommet som innbytter. Ingen andre har klart å score som innbytter i år.

De beste klubbene har jo allerede skaffet seg gode spisser, og trenger ikke spillere som Kluivert og Bellamy. Det betyr ikke at Kluivert og Bellamy ikke holder et høyt nivå. I såfall må du forklare det for meg.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #24 på: 18. Mai 2005, 18:18 »

Gjør det det? Hvordan da? Bellamy scorer som et uvær i Celtic. Kluivert er et offer for en manager fullstendig blottet for taktiske egenskaper. Souness evner ikke å få det beste ut av hver enkelt spiller, og da er det enkelt for en spiller som sliter litt med motivasjonen å gjemme seg bort. Dessuten skal det sies at Kluiverts 6 mål på hans 25 kamper (hvorav 10 som innbytter), ikke er spesielt ille. Dessuten har han vel 5 mål på like mange kamper i UEFA-cupen, og det er ikke å forakte. Flere av Kluiverts mål har faktisk kommet som innbytter. Ingen andre har klart å score som innbytter i år.

Du sier Souness ikke klarer å få det beste ut av spillerene. Kjenner du egentlig igjen Dyer, Bramble og Bowyer etter at Souness tok over som manager? Bellamy hadde faktisk sitt beste snitt når det gjelder mål pr kamp under Souness, og det faktisk oftest som venstre ving.

De beste klubbene har jo allerede skaffet seg gode spisser, og trenger ikke spillere som Kluivert og Bellamy. Det betyr ikke at Kluivert og Bellamy ikke holder et høyt nivå. I såfall må du forklare det for meg.

Du sier Souness ikke klarer å få det beste ut av spillerene. Kjenner du egentlig igjen Dyer, Bramble og Bowyer etter at Souness tok over som manager? Bellamy hadde faktisk sitt beste snitt når det gjelder mål pr kamp under Souness, og det faktisk oftest som venstre ving.

Er det forresten en styrke å score mål i den skotske ligaen? Burde vi da satse på RAngers spissen Prso som bøtter inn mål for Rangers?

Har alle de beste klubbene i alle de store ligaene 4 gode spisser? Så du mener at f.eks Alan Smith er en stjernespiss? Eller hva med Jon Dahl Tomasson?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #25 på: 18. Mai 2005, 18:26 »
Vi bør ihvertfall se hva Souness bringer inn til sommeren før vi begynner å klage over salg. Jeg har vanskelig for å tro at det kommer en dårligere forsvarspiller inn enn Hughes når vi vet at Souness prøvde seg på
Andrade, Distin og Kuffour i vinter.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #26 på: 18. Mai 2005, 19:05 »

Er det forresten en styrke å score mål i den skotske ligaen? Burde vi da satse på RAngers spissen Prso som bøtter inn mål for Rangers?

Har alle de beste klubbene i alle de store ligaene 4 gode spisser? Så du mener at f.eks Alan Smith er en stjernespiss? Eller hva med Jon Dahl Tomasson?

Kjenner du igjen Newcastle etter at Souness tok over som manager? Ingen plan i spillet,snakker ikke med spillere etc. ja listen er lang den!!
Synst det var mye piss i innlegget ditt Asbjørn!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #27 på: 18. Mai 2005, 19:12 »
Kjenner du igjen Newcastle etter at Souness tok over som manager? Ingen plan i spillet,snakker ikke med spillere etc. ja listen er lang den!!
Synst det var mye piss i innlegget ditt Asbjørn!![/quote]

Jeg kjente ihvertfall ikke igjen Newcastle når vi lå på bunnen av tabellen etter Aston Villa kampen.

Jeg sier ikke at Souness er mannen som kommer til å styre Newcastle mot toppen, men å klage over salg av spillere som stort sett kun er gode nok for benken blir for dumt. La oss se hva som kommer inn før vi legger oss ned for å grine. Tror du vi hadde kommet vesentlig høyere med Robson som manager ut sesongen? Du var kanskje en av dem som ropte høyest da også? Hyller det ene øyeblikket, men skal ha hodet på et fat det andre.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Robbie Keane
« Svar #28 på: 18. Mai 2005, 19:13 »
Enig med Beckheim. Souness ødelegger jo alt som er!
Dessuten kan salg av Hughes, Bellamy og Robert bare bli sett på som rene katastrofen!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Robbie Keane
« Svar #29 på: 18. Mai 2005, 19:19 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Enig med Beckheim. Souness ødelegger jo alt som er!
Dessuten kan salg av Hughes, Bellamy og Robert bare bli sett på som rene katastrofen!

Hvordan kan du si det før erstatterene er på plass? Var det en katastrofe at Boumsong kom til klubben også? Utrolig at ikke Robson hadde omløp i hodet til å signe han på free transfer i sommer. Robert har i mine øyne vært svært ustabil i år. Frisparkene har det vært klasse over, men for ofte har han ikke prestert på venstresiden. Veldig ustabil, men som sagt han kan fort avgjøre kamper med sine dødelige frispark.

Hva om Govou, Keane og Distin erstatter disse tre. Fortsatt en katastrofe?