20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Charlton  (Lest 15823 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #15 på: 28. Des. 2005, 16:31 »
Noreng? Ikke for å være frekk, men tror du virkelig at forskjellen om Ameobi/N`Zogbia starter vil utgjøre om vi vinner 3-0 eller spiller 1-1? Så dårlig er ikke Ameobi og så god er ikke Emre.

Jeg skal være enig i at Emre er en god spiller, men han var ikke spesielt god i de kampene før han ble skadet. Viktigere at Parker spiller synes jeg, men uansett er en sentral midtbane med Emre/Parker det desidert beste vi kan stille...

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #16 på: 28. Des. 2005, 16:41 »
Sitat fra: "playah"
ser ut som fat fred ikke støtter souness lenger, siden souness gikk ut å sa at han kommer ikke til å backe ryggen til bowyer etter den taklingen hans.Newcastle har klaget til FA om det røde kortet til bowyer.
alt dette står i denne artikklen :

Hvordan klarer du å tolke dette til at Fat Fred ikke støtter Souness mere?? står jo ikke et ord om Sheparr og souness i den artikkelen! ;)

Menmen...at vi savner Emre og Parker er det ikke tvil om uansett :(

Bjørn - savnet
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #17 på: 28. Des. 2005, 16:44 »
Grunn til anken er selvsagt at Bowyer vil være klar til kveldens kamp. Ikke noe annet. Tror verken Fat Fred, Souness eller Bowyer selv tror at FA vil trekke tilbake det røde kortet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #18 på: 28. Des. 2005, 16:46 »
Enig...siden Parker er ute, mest sannsynlig, sammen med Emre, så trenger vi faktisk Bowyer i dag. Eller så blir Clarke å se i drakta igjen...Vet ikke hva jeg vil foretrekke jeg, at Faye spiller er veffal sikkert....

Begynner å få litt mer sansen for Faye nå, han jobber meget bra om dagen:)

Bjørn - snart kamp
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

playah

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #19 på: 28. Des. 2005, 16:58 »
Sitat fra: "Bjørn"
Sitat fra: "playah"
ser ut som fat fred ikke støtter souness lenger, siden souness gikk ut å sa at han kommer ikke til å backe ryggen til bowyer etter den taklingen hans.Newcastle har klaget til FA om det røde kortet til bowyer.
alt dette står i denne artikklen :

Hvordan klarer du å tolke dette til at Fat Fred ikke støtter Souness mere?? står jo ikke et ord om Sheparr og souness i den artikkelen! ;)

Menmen...at vi savner Emre og Parker er det ikke tvil om uansett :(

Bjørn - savnet

sorry mate, men jeg bare antar....det var sånn kranglingen til Sir Bobby robson og Fat fred startet

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #20 på: 28. Des. 2005, 17:17 »
Håper på enten seier eller tap idag... Er ille å tenke sånn, men med tap idag så vil nok endelig Souness få sparken.... Men håper jo på newcastle seier også, vanskelig dette her.....

Uavgjort er det verst tenkelig resultatet idag....
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #21 på: 28. Des. 2005, 17:20 »
Sitat fra: "Gonzalez"
Håper på enten seier eller tap idag... Er ille å tenke sånn, men med tap idag så vil nok endelig Souness få sparken.... Men håper jo på newcastle seier også, vanskelig dette her.....

Får nok aldri sparken etter dagens kamp uansett resultat. Får han sparken blir det etter hjemmekampen mot Boro.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #22 på: 28. Des. 2005, 18:02 »
Sitat fra: "Gonzalez"

Slik som formen vår er så kommer vi til å tape i dag, for så å vinne 2-3 kamper etterpå! Noe som igjen vil gi Souness litt pusterom...så et tap eller no i dag vil ikke hjelpe!

Bjørn - hjelper ikke!

Howay the Toon
Howay the Lads

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #23 på: 28. Des. 2005, 18:41 »
En kamp som jeg tror vi tar et poeng fra, likevel er tre poeng et absolutt krav til en hjemmekamp mot Charlton Athletic. Men gidder ikke gå inn på hvorfor det skal være 3 poeng mens det blir bare 1. Den regla kan vi alle fra før nå tror jeg....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #24 på: 28. Des. 2005, 19:15 »

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #25 på: 28. Des. 2005, 19:19 »
da ble det ikke kamp i dag da ;)

Bjørn - vil spille

Howay the Toon
Howay the Lads

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle - Charlton
« Svar #26 på: 28. Des. 2005, 19:35 »
Kampen skal spilles.

Forumet på NUFC-online er min kilde, alle der sier at den skal spilles

Nå er det offisielt: KAMPEN SKAL SPILLES!!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #28 på: 28. Des. 2005, 19:42 »
noen som har noen radiolinker til kampen så bring it on :lol:  :D
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

NUFCern

• Midtbaneanker