20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Charlton  (Lest 15833 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« på: 27. Des. 2005, 21:52 »
Ny camp i morra allerede :P

Håper på: given, carr,ramage,boum,baba,solano,parker,emre,luque,shearer. Alt annet en tre poeng er for dårlig. kampen går desverre ikke på tv  :shock:
lt;3 Newcastle <3

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #1 på: 27. Des. 2005, 22:09 »
Joda, med 10 spillere fra start blir det vel bra ;)

Er enig med lagoppstillinga, forutenom at Owen skal være spiller nummer 11 :)
Alt annet enn seier mot Charlton er hårreisende elendig!

Bjørn - kravstor ;)
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle - Charlton
« Svar #2 på: 27. Des. 2005, 23:37 »
Det går slik når det er ettt jævla kappløp om å lage den første tråden om neste kamp, bjørn :wink:  og jeg liker det ikke!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #3 på: 28. Des. 2005, 06:57 »
heehe ja glemte owen ja. var skulle på jobb så bare slengte den opp :D
lt;3 Newcastle <3

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #4 på: 28. Des. 2005, 09:56 »
ser at sky sport tipper 1-1 som resultat. ikke usannsynlig spør du meg. thomas myhre i form, og et newcastle totalt uten spillemønster så tror jeg faktisk litt på 1-1..og etter kampen vil souness skryte litt av enkelte spillere tross uavgjort. også vil han føye til dette med "I don't belive i tactics",,,en kommentar som jeg tror fortjener en real fiaskopris.

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #5 på: 28. Des. 2005, 11:44 »
Forventer 3 poeng her..allt annet er dårlig.Detta burde å SKAL være en kamp hvor vi skal vinne
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Noreng

• Gjest
Newcastle - Charlton
« Svar #6 på: 28. Des. 2005, 12:16 »
Denne håper jeg på:

------------Given---------
-Ramage-Bramble-Bou-Babayaro-
-Solano-Emre-Faye--Zogbia---
--------Shearer--Owen-----

Slik blir den sikkert:
-------Given---------
-Solano-Faye-NZogbia---Ameobi
--------Shearer-Owen-------

Hvis det blir nr. 1 vi stiller som lag tipper jeg: 3-1
Hvis det blir nr. 2 vi stiller som lag tipper jeg: 1-0/1-1

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #7 på: 28. Des. 2005, 12:17 »
Uansett kva lag vi stiller med, så krever eg at vi får 3 poeng. Alt anna er  elendig og ikkje holdbart.

Håper laget blir slik:

-----------Given
Ramage-Boum-Bramble-Baba
Solano-Parker-EMre/Faye-Luque
-------Shearer-Owen
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle - Charlton
« Svar #8 på: 28. Des. 2005, 13:17 »
Sitat fra: "Noreng"
Slik blir den sikkert:
-------Given---------
-Solano-Faye-NZogbia---Ameobi
--------Shearer-Owen-------

Hvorfor i alle dager skulle ikke Parker starte? Han var ikke skadet i kampen mot Liverpool, men suspendert. Og Parker er vel den første mannen Souness setter opp på listen sin over spillere som starter i kveld.
Dessuten tror jeg både Luque og N'Zogbia er foran Ameobi i køen på venstre-vingen.

Denne tror jeg på:

Given
Ramage Boumsong Bramble Babayaro
Solano Parker Emre/Faye N'Zogbia/Luque
Owen Shearer

Usikkerhetsmomentet her er Emre, som kanskje ikke vil risikeres. Hvem som starter av N'Zogbia og Luque tror jeg er hipp som happ. Men kanskje Luque siden N'Zogbia nettopp er tilbake fra skade.

Tipper 2-0

Hmm... Leser nå at Scott Parker skal gjennomgå en test før kampen mot Charlton, siden han har pådratt seg en kne-skade. Ikke bra

playah

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #9 på: 28. Des. 2005, 13:27 »
------------Given---------
-Solano-Emre-Parker--Zogbia---
--------Luque--Owen-----

tror Shearer får vile denne kampen....tror ihvertfall ikke han spiller mer enn 60min.
litt usikker på emre oxo, har souness lyst til å risikere den andre midtbane krigern vår?

bare souness ikke begynner med ameobi, så kan vi vinne kampen :lol:

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #10 på: 28. Des. 2005, 13:48 »
det hadde ikke gjort noenting med den oppstillinga til Playah her nei, la Shearer hvile, vertfall første omgang, la Luque prøve seg på topp sammen med wonderboy!
Så kan Zoggy spille kant i en omgang, så trekkes Luque ned på kant i 2.omg når Shearer kommer inn, siden Zoggy og har vært skada :)

Litt brainstorming fra meg der, men poenget er vertfall at jeg vil at Luque skal få prøve seg mest mulig, vi vet jo han er en god spiller, og uten spilletid klarer han ikke tilpasse seg uansett!!

Det kommer ikke til å bli sånn, Luque kommer til å sitte på benken hele kampen, mens Shola spiller en eller anne håpløs plass og gjør en dårlig kamp! Jeg var lenge pro-Shola, men nå er tålmodigheten slutt for min del, på tide å gi andre folk sjansen!

Carr er mest sannsynlig tilbake, uten at det skal tilsi at han tar plassen fra Ramage med en gang, selvom Carr er en større offansiv kraft en Ramage...Det som teller for Carr fremfor Ramage i dag er at publikum vil se et hjemmelag i angrep...da er det greit å ha folk som kan gå på løp nedover kantene!

Bjørn - håper på kamp!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #11 på: 28. Des. 2005, 14:08 »
Given
Carr - Boumy - Bramble - Babayaro
Nobby - Parker - Emre - Luque
Shearer - Owen

det beste laget vi kan stille med, men jeg blir verken overrasket eller skuffet om vi starter med Ramage fremfor Carr. Rampage har gjort en veldig god sesong for oss. Gutten har iallefall fart !
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle - Charlton
« Svar #12 på: 28. Des. 2005, 14:32 »
Vinner vi ikke denne, vet jeg ikke hva som skjer!!! Greit nok, Charlton gjorde det bra helt i begynnelsen av sesongen, men de har dabbet veldig av etterhvert som rundene ble sparket i gang... Slår ikke vi dette laget, HVEM FAEN KAN VI SLÅ DA!?!?!?!?

Mine tippinger holder jeg forøvring til Prediction League! :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

playah

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Charlton
« Svar #13 på: 28. Des. 2005, 15:22 »
det er ikke sikkert at parker spiller idag :evil: , han skal testes før kamp start....emre starter ikke kampen idag :evil:, ser ut som fat fred ikke støtter souness lenger, siden souness gikk ut å sa at han kommer ikke til å backe ryggen til bowyer etter den taklingen hans.Newcastle har klaget til FA om det røde kortet til bowyer.
alt dette står i denne artikklen : http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=16526730%26method=full%26siteid=50081%26headline=united%2dsweat%2don%2dscott-name_page.html

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Newcastle - Charlton
« Svar #14 på: 28. Des. 2005, 15:32 »
Lee Bowyer klar til kveldens kamp

Skrevet av Asbjørn, 28 Desember 05

Lee Bowyer er klar til kveldens kamp mot sin tidligere klubb Charlton Atletic. Newcastle avventer svar på klagen de har sendt til FA etter at Bowyer ble utvist mot Liverpool 2. juledag. Midtbanespilleren fikk rødt kort av dommer Mark Halsey etter en sen takling på Xabi Alonso.

Newcastle United har sendt inn klage på det de mener er et feilaktig rødt kort, og denne vil bli vurdert av disiplinær komiteen til FA på torsdag. Bowyer er altså ikke suspendert under dagens kamp på St James` Park, og er i troppen mot the Addicks.

Danny Murphy spiller ikke i dag, da han er suspendert på grunn av to gule kort i mandagens 0-1 tap for Arsenal.

Alan Oliver skriver i dagens utgave av Evening Chronicle at Scott Parker er tvilsom til kveldens kamp grunnet en kneskade. Uavhengig av suspensjon på grunn av fem gule kort, ville Parker nok uansett ikke ha spilt mot Liverpool grunnet denne skaden.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."