20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Takk for glimrende side  (Lest 4146 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mike

• Gjest
Takk for glimrende side
« på: 24. Des. 2005, 14:36 »
Ville egentlig bare takke for denne glimrende Nufc siden. Harden som startside på browseren min,og det går aldri en dag uten at jeg sjekker her.

Siden har alltid god info, og dekker de fleste behov en fan har..
Vet ikke om dette var rette stedet for å skrive dette, men jeg syns det var viktig å si at dere gjør en glimrende jobb, og at jeg er veldig fornøyd med jobben dere gjør

Ellers vi jeg ønske alle en god jul, og at alle må feire Owens andre hat-trick, Shearers rekord knusing og 3 poeng mot LFC med måte=)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Takk
« Svar #1 på: 07. Feb. 2006, 16:00 »
Vil også takke for en kanonside! dere gjør en strålende jobb.
Skal verve så mange som mulig:)
før hang jeg på newcastle.no , aldri mer.
TUSEN takk for en glimrende side
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Takk for glimrende side
« Svar #2 på: 05. Juni 2006, 14:26 »
Nyhets oppdateringen på newutd har den siste tiden vært fabelaktig!
Fyldige og hyppige nyhets oppdateringer. Meget bra jobba!

plebbster

• Gjest
Takk for glimrende side
« Svar #3 på: 05. Juni 2006, 14:52 »
Dette har jeg også merket meg, Øystein. Newutd.com har nå vokst seg så store på nyhetssiden at jeg ikke trenger å gå inn på andre Newcastle-relaterte sider for å få en oversikt over hva som skjer rundt laget. Jeg har drømt om at det skulle bli slik lenge.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Takk for glimrende side
« Svar #4 på: 08. Juni 2006, 22:16 »
Vi gjør så godt vi kan, og skriver alt vi orker. Alt er svært bra strukturert innad i teamet, og nyhetsfrekvensen vår har vært meget bra i det siste. Dette skal vi klare å opprettholde, og slikt skryt fra dere, bidrar selvfølgelig til at vi prøver å stå på enda mer. Det er svært motiverende! Hjertelig takk for støtten, alle sammen!  :)
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Agurksaft

• Gjest
Takk for glimrende side
« Svar #5 på: 09. Juni 2006, 01:15 »
Det er fantastisk å lesa om gamle heltar, spesielt artigt var det å lese om fargeklatten Ketsbaia :)

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Takk for glimrende side
« Svar #6 på: 09. Juni 2006, 14:08 »
Fint at du likte det! Det vil komme en ny gammel helt hver eneste uke fremover mot sesongslutt neste sesong. Her kan du selv ønske deg spillere til "Ukens Helt"-serien.
 :)
Tore Eikeland,

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!
« Svar #7 på: 09. Jan. 2007, 18:08 »
Gratulerer som Nordens største/mest aktive Newcastleforum!

-Gratulasjonen går selvfølgelig først og fremst til Nordin og kompani som driver Newutd.no, men uten bidragsyterne ville det blitt tynt. Så gratulerer til ALLE brukere :!:
Livet er svart/hvitt!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Takk for glimrende side
« Svar #8 på: 09. Jan. 2007, 18:31 »
Takk :P

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Takk for glimrende side
« Svar #9 på: 09. Jan. 2007, 18:38 »
Vær så god til Olav og hjertelig takk til Brewcastle, hvorpå dere begge skal vite at slikt ros inni mellom virkelig motiverer til videre arbeid med siden for alle våre lesere. Det er vår intensjon å skape en levende side med ferske oppdateringer, og jevn, god, høy kvalitet på artiklene.

I tillegg ser vi med glade øyne på et pulserende diskusjonsforum, hvor vi takker alle brukere, hvor mange nærmest daglig bidrar med sine saklige synspunkter og demed bidrar til en frisk debatt og et kvalitetsmessig bra forum.
Tore Eikeland,

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Takk for glimrende side
« Svar #10 på: 09. Jan. 2007, 19:00 »
Sitat fra: "Journalisten"
Vær så god til Olav og hjertelig takk til Brewcastle, hvorpå dere begge skal vite at slikt ros inni mellom virkelig motiverer til videre arbeid med siden for alle våre lesere. Det er vår intensjon å skape en levende side med ferske oppdateringer, og jevn, god, høy kvalitet på artiklene.

I tillegg ser vi med glade øyne på et pulserende diskusjonsforum, hvor vi takker alle brukere, hvor mange nærmest daglig bidrar med sine saklige synspunkter og demed bidrar til en frisk debatt og et kvalitetsmessig bra forum.

Dette blir nesten for mye, jeg er beæret! Men når dere nevner det, så syntes jeg at jeg fortjener såpass mye skryt :wink:

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Takk for glimrende side
« Svar #11 på: 11. Jan. 2007, 08:13 »
fantastisk flott side og en side som jeg har større tro på vil vare lenger en nussc sin side :roll:
ayls kongen i forsvaret