20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ameobi ut?  (Lest 27454 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #30 på: 13. Feb. 2006, 00:32 »
Ja det er rart hvor fort folk skifter mening når man spiller godt 2 kamper på rad. All honnør til Joakim som har støttet han hele tiden og ikke slenger seg på "bølgen".

Jeg er fortsatt av den oppfatning av Ameobi er for dårlig. Selvom han presterer 2kamper på rad så er ikke jeg overbevist om at han gjør seg fortjent til en plass i Newcastle. Hvis han fortsetter å spille bra ut sesongen så kan jeg begynne å se lys i enden av tunnelen!

Misforstå meg ikke, jeg vil veldig gjerne at han skal lykkes!! Men nå er han snart (om 6-7 måneder) 25 år. Da skal man være god mer enn maks 10 kamper i året...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #31 på: 13. Feb. 2006, 10:27 »
Jeg har ikke slengt meg på noen bølge. Har alltid synt at Amoebi har vært en god spiller, selv om han aldri har scort spesielt mange mål og har hatt sine dårlige perioder... Han har fått ufortjent mye pepper selv om han har spilt dårlig i perioder. I år har jo så godt som hele laget spilt dårlig. Håper bare han klarer å fortsette med det han har vist de 2 siste kampene...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #32 på: 13. Feb. 2006, 10:43 »
Har egentlig sjelden blitt imponert av Ameobi, og to assist og et mål på 11 kamper er vel ikke all verden (siden Sunderland kampen). Han skal virkelig imponere i resten av sesongen før jeg sier så mye om en spiller som har spillt 3 gode kamper i år.
Mange av de som er helt frelst på grunn av 3 kamper. Til og med Bramble som har fått enormt mye kritikk har nok spillt mer enn 3 gode kamper i år.

Men det er postiivt at Ameobi spiller bra nå, og håper inderllig at det en dag vil gi meg glede å se han i start 11'en. Men er forsatt skeptisk til mannen som snart er 25 år!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #33 på: 13. Feb. 2006, 12:47 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Jeg har ikke slengt meg på noen bølge. Har alltid synt at Amoebi har vært en god spiller, selv om han aldri har scort spesielt mange mål og har hatt sine dårlige perioder... Han har fått ufortjent mye pepper selv om han har spilt dårlig i perioder. I år har jo så godt som hele laget spilt dårlig. Håper bare han klarer å fortsette med det han har vist de 2 siste kampene...

Nei, jeg innlegget mitt var ikke rettet mot deg. Vet også at du har støttet Ameobi lenge... Var kanskje dumt av meg å ikke nevne det siden det kunne virke som det var rettet mot deg.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #34 på: 13. Feb. 2006, 13:36 »
Helt i orden det... Vet at Joakim har utalt seg i klarere ordelag og i flere innlegg...

Det viktigste er at Ameobi har begynt å levere varene :)

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #35 på: 13. Feb. 2006, 13:44 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Helt i orden det... Vet at Joakim har utalt seg i klarere ordelag og i flere innlegg...

Det viktigste er at Ameobi har begynt å levere varene :)

Å viktigere blir det at han fortsetter med det :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Ameobi ut?
« Svar #36 på: 13. Feb. 2006, 15:12 »
Dere tenker sikkert bla på meg. Jeg har tidligere uttalt at jeg ikke syntes Ameobi er verdig en plass på laget!

Og det står jeg ved, han har ikke vært det hittil... Men nå har han scoret, og gjort en fin innsats. Og da mener jeg at han skal belønnes med spill...

Har det noe med at jeg "slenger meg med på en bølge"??? Jeg har aldri sagt at han er en dålrlig fotballspiller, bare at han ikke har prestert i det hele tatt!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #37 på: 13. Feb. 2006, 16:07 »
Jeg mente ikke å henvise til noen som helst. Men det er ikke lenge siden 80% av forumbrukerne klaget var gærne på Ameobi. Men så spiller han to gode kamper så skal vi plutselig satse på han.

Var kanskje feil av meg å bruke " slenge seg på en bølge". Det jeg mente var at jeg ikke er imponert før han presterer over 1-2 sesonger.

Er forøvrig enig i at Ameobi bør få full tillit på spissplassen de neste kampene helt til Owen kommer tilbake!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #38 på: 13. Feb. 2006, 17:31 »
Sitat fra: "kesse"
Jeg mente ikke å henvise til noen som helst. Men det er ikke lenge siden 80% av forumbrukerne klaget var gærne på Ameobi. Men så spiller han to gode kamper så skal vi plutselig satse på han.

Var kanskje feil av meg å bruke " slenge seg på en bølge". Det jeg mente var at jeg ikke er imponert før han presterer over 1-2 sesonger.

Er forøvrig enig i at Ameobi bør få full tillit på spissplassen de neste kampene helt til Owen kommer tilbake!

Hadde man da ikke stor grunn til å klage på han og da. Han var lat, skuddene traff alt annet enn mål. Han lagde mange unødvendige frispark. Så man må jo få lov å utrykke misnøye, bølge eller tsunami?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #39 på: 13. Feb. 2006, 17:34 »

Hæ? Ja hva hvis han imponerer deg i 1-2 sesonger? Hva da?

Hvis du mener at han bør få sjansen, så må han jo ha imponert deg også da... Hvorfor skulle du ellers ønske å se han mer?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #40 på: 13. Feb. 2006, 17:47 »
hvis han fortsetter slik som han har gjort i det siste.... så må jeg muligens spise ordene mine... men han har jo virkelig overbevist under ny trener og taktikk... det viser vell litt om viktigheten av en god taktikker.:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #41 på: 13. Feb. 2006, 17:57 »
Sitat fra: "Lasse"

Hæ? Ja hva hvis han imponerer deg i 1-2 sesonger? Hva da?

Hvis du mener at han bør få sjansen, så må han jo ha imponert deg også da... Hvorfor skulle du ellers ønske å se han mer?

hvis han imponerer meg i 1 sesong så syntes jeg vi bør satse på han. Hvis han finner stabilitet i spillet sitt, samt får orden på psyken så kan det jo hende han kan klare å prestere.

Jeg syntes han burde få tillit for å vise om han faktisk duger, pluss at vi ikke har bedre spillere enn han å sette inn på da Owen er ute med skade.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #42 på: 13. Feb. 2006, 18:20 »

hvis han imponerer meg i 1 sesong så syntes jeg vi bør satse på han. Hvis han finner stabilitet i spillet sitt, samt får orden på psyken så kan det jo hende han kan klare å prestere.

Jeg syntes han burde få tillit for å vise om han faktisk duger, pluss at vi ikke har bedre spillere enn han å sette inn på da Owen er ute med skade.

Og gjøre hva med han? La han spille? Hva mener du med å satse på han?

Du vil la han spille nå, sier du jo. Han har jo prestert i to kamper?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #43 på: 13. Feb. 2006, 18:59 »
Enten så misforstår du meg veldig, eller så er du bare kranglette;)

Hvis du har fulgt med på Newcastle i noen år, så vet du at Ameobi "kommer og går". Han kan spille fantastisk i noen kamper, også blir han bånn i bøtta i de neste kampene. Eks: Sunderland kampen i fjor var en han god og scoret 2mål. De neste 3-4 kampene sugde han maks... Det har skjedd flere ganger under forskjellige managere.

SÅ, det jeg mener; Hvis han presterer godt i en hel sesong, så ja, da vil jeg at klubben skal satse på han(selvom han mest sannsynlig aldri spiller seg til en fast plass da Newcastle kjøper inn bedre spillere) . Hvis han ikke gjør det, så selg han eller ha han som 3-4 valg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #44 på: 13. Feb. 2006, 19:01 »
Enten så misforstår du meg veldig, eller så er du bare kranglette;)

Hvis du har fulgt med på Newcastle i noen år, så vet du at Ameobi "kommer og går". Han kan spille fantastisk i noen kamper, også blir han bånn i bøtta i de neste kampene. Eks: Sunderland kampen i fjor var en han god og scoret 2mål. De neste 3-4 kampene sugde han maks... Det har skjedd flere ganger under forskjellige managere.

SÅ, det jeg mener; Hvis han presterer godt i en hel sesong, så ja, da vil jeg at klubben skal satse på han(selvom han mest sannsynlig aldri spiller seg til en fast plass da Newcastle kjøper inn bedre spillere) . Hvis han ikke gjør det, så selg han eller ha han som 3-4 valg.

Jess. Jeg har satt frist ut denne sesongen for han til å overbevise. Klarer han det ikke i år heller, så selg ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida