20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ameobi ut?  (Lest 27495 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Ameobi ut?
« Svar #15 på: 05. Jan. 2006, 10:54 »
I denne topicen vil jeg faktisk (surprise surprise) HYLLE det Joakim skriver!
Det er så makeløst godt sagt at det for evig tid bør huskes av alt og alle her inne.

Bramble og Ameobi ER gode nok, men dessverre ikke på det mentale plan. Bowyer må erstattes av en likedan spillertype før han får dra. Dog bør han få dra, da han selv vil det. Elliott MÅ bort, og selvsagt erstattes, men i mine øyne av en ung, lovende venstreback.

Og dommeren/utvisningen i Liverpool-kampen sier jeg mitt om i den respektive kamptråden. Jeg kan dog avsløre for de som ikke gidder å sjekke, at jeg er helt enig med Joakim.

Noen med kvalifiserte gjetninger på hvordan "skjønnheten" Crouch hadde sett ut etter at Bowyer hadde vært ferdig med å ommøblere ansiktet hans?  :lol: Scary tanke, spør dere meg..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #16 på: 05. Jan. 2006, 15:19 »
Sitat fra: "DanMan"
I denne topicen vil jeg faktisk (surprise surprise) HYLLE det Joakim skriver!
Det er så makeløst godt sagt at det for evig tid bør huskes av alt og alle her inne.

Bramble og Ameobi ER gode nok, men dessverre ikke på det mentale plan. Bowyer må erstattes av en likedan spillertype før han får dra. Dog bør han få dra, da han selv vil det. Elliott MÅ bort, og selvsagt erstattes, men i mine øyne av en ung, lovende venstreback.

Og dommeren/utvisningen i Liverpool-kampen sier jeg mitt om i den respektive kamptråden. Jeg kan dog avsløre for de som ikke gidder å sjekke, at jeg er helt enig med Joakim.

Noen med kvalifiserte gjetninger på hvordan "skjønnheten" Crouch hadde sett ut etter at Bowyer hadde vært ferdig med å ommøblere ansiktet hans?  :lol: Scary tanke, spør dere meg..

vel vel, vet ikke hva som er mest scary når jeg leser det der og tenker meg om.
Joakim sier mye fornuftig og det er tydlig at han legger tanker og tid i postene sine, og det setter jeg pris på, og prøver ofte å gjøre det samme. Uansett er jeg uenige med dere her, men det er en litt annen historie som jeg forsåvidt har utbrodert nok ganger før allerede...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #17 på: 05. Jan. 2006, 17:24 »
Sitat
Noen med kvalifiserte gjetninger på hvordan "skjønnheten" Crouch hadde sett ut etter at Bowyer hadde vært ferdig med å ommøblere ansiktet hans?  Scary tanke, spør dere meg..

Å, Gud bedre. Jeg hadde gitt mye for å få se det... :lol:
Av og til så er temperamentet til Bowyer veldig nyttig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #18 på: 11. Feb. 2006, 18:25 »
jeg fikk litt lyst til å beholde amobi nå jeg... :D

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #19 på: 11. Feb. 2006, 22:15 »
For all del, behold Ameobi. Han kan bli meget god under riktig manager.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #20 på: 11. Feb. 2006, 22:33 »
lolz

2 mål og plutselig vil alle ha han  :lol:

Men er spent på forsettelsen no. KAn han ha noko på gang no  :?:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
Ameobi ut?
« Svar #21 på: 11. Feb. 2006, 23:35 »
Tror alle vil ha Ameobi litt til idag, men om han presterer dårlig neste kamp, skal han nok umiddelbart pelle seg vekk fra Newcastle. Det er ikke lett å tenke klart i lykkerus!

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #22 på: 12. Feb. 2006, 11:24 »
Sitat fra: "lucky_luque"
lån han ut, så han får erfaring

Han kommer ikke til å få noe mer erfaring.. SELG HAN NÅÅÅ!!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #23 på: 12. Feb. 2006, 11:41 »
Sitat fra: "plebbster"
Tror alle vil ha Ameobi litt til idag, men om han presterer dårlig neste kamp, skal han nok umiddelbart pelle seg vekk fra Newcastle. Det er ikke lett å tenke klart i lykkerus!

Hehe, rart det der. ;)
jeg har lenge vært en av Ameobis hardeste kritikere her inne, og er vel forsåvidt også fortsatt det. Men tilogmed jeg må innrømme at jeg syns han gjorde en bra figur for oss igår. Nå kan han jo ikke selges før til sommeren tidligst uansett, da kan det bli spennende å se hvordan vårsessongen hans blir under en bedre manager. Rapportene jeg har fått fra kampen forrige helg sa at Ameobi også da gjorde en bra kamp. Ettersom Roeder har hatt sånn suksess med juniorlaget så er kanskje han mannen som kan få skikkelig sving på sakene med Amøba vår... ;)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #24 på: 12. Feb. 2006, 12:12 »
Bare bra hvis han gjør noen bra kamper ! da får vi mer for han når vi selger til soommeren!!!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Ameobi ut?
« Svar #25 på: 12. Feb. 2006, 17:45 »
Ja for det skjer jo...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #26 på: 12. Feb. 2006, 21:07 »
Sitat fra: "Lasse"
Ja for det skjer jo...

Herlig med optimister!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Ameobi ut?
« Svar #27 på: 12. Feb. 2006, 21:12 »
Altså! Hehe..

Det jeg mente ikke at han ikke kom til å spille bra, det var at vi kommer til og selge han til sommeren.

Tror Ameobi kommer til å få noen fine kamper nå i resten av sesongen, og kommer nok til å putte ett eller to mål til :wink:

Men vi kommer ikke til og selge han uansett.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #28 på: 12. Feb. 2006, 22:29 »
Selvfølgelig kommer ikke klubben til å selge Ameobi. Han er jo god, for i svarte helvete.
Er det så vanskelig å se det? Slik som dette spilte Ameobi flere ganger under Sir Bobby Robson, selv om enkelte påstår at han ikke gjorde det. Ameobi vil alltid spille sånn hvis bare laget fungerer, og han får en rolle han trives med.

Ameobi er og blir en meget begavet fotballspiller, og han vil være gull verdt for denne klubben i fremtiden.
Selvsagt skal vi ikke selge Sholadinho!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi ut?
« Svar #29 på: 12. Feb. 2006, 23:58 »
Uaktuelt å selge Sholar... Han er en klassespiller... Jeg har bare gått og ventet på at han skal vise det han kan, slik han har gjort nå i det siste... Selv om han ikke er verdens største goalgetter så er han en god fotballspiller...

Så lenge Newcastle ikke er med å kjemper om ligagull er en spiller som Shola Ameobi mer enn god nok til å ha i stallen. Selv om jeg synes han er en god spiller synes jeg ikke han er god nok til å spille fast på laget. Men fungerer utmerket som en backup for Owen og hans spissmakker til neste sesong!