20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newutd.com annonserer samarbeid med BET24  (Lest 4726 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Newutd.com annonserer samarbeid med BET24
« på: 22. Des. 2005, 22:01 »
Newutd.com annonserer samarbeid med BET24!
Skrevet av Nordin, 22 Desember 05 Rediger

Vi kan nå stolt meddele at vi har inngått et samarbeid med bookmakeren BET24. Dette gjør at vi nå kan by på månedlige konkurranser med lystige premier sponset av BET24. Våre brukere har også muligheten til å sikre seg en sign-up-bonus på 200kr ved innskudd på minst 250kr, og samtidig støtte Newutd.com.

Konkurranse
Bet24 sponser en prizepool på 1000kr per måned, som fordeles på 1.plass (500), 2.plass (300) og 3.plass (200). Pengene vil bli overført til vinnernes spillekontoer, og må satses tre ganger før de kan tas ut.

Bet24
Bet24 er en solid bookmaker med god norsk support, stort utvalg og sikre betalingsløsninger. Bookmakeren har en stadig økende kundemasse og har reklamert på TV3 i lengre tid.

Registrer deg som ny kunde via vår link på hovedsiden, sett inn minst 250kr og få 200kr i ren bonus. Bonusen må omsettes 3 ganger, det vil si at du må spille for minst 600kr totalt før du gjør et uttak. Det er mulig å overføre både med kredittkort og bankoverførsel. Kun nye kunder har krav på denne bonusen.

Støtt Newutd.com
Newutd.com får en gitt sum per vervet person som setter inn minst 250kr via vår link. Pengene vi får inn her vil gå til å dekke utgifter og forbedring av siden, men mesteparten vil bli gå tilbake til våre trofaste brukere i form av enda flere konkurranser og lignende. Kom gjerne med tips i vårt forum om hva vi kan bruke pengene til.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

plebbster

• Gjest
« Svar #1 på: 22. Des. 2005, 22:49 »
Gratulerer!

Skal virkelig prøve å verve mange nå! :wink:

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 22. Des. 2005, 23:21 »
Sitat fra: "plebbster"
Gratulerer!

Skal virkelig prøve å verve mange nå! :wink:

Hehe. Det viktigste er å få spredt ryktet om Newutd.com, men det er for all del bra om flere registrerer seg via vår link. Jeg er litt usikker på hva vi kan bruke noe av pengene på. Konkurranser får vi dekket av BET24 fremover. Noen idéer? Det som er sikkert er iallefall at Prediction League kommer opp til sommeren igjen. Hva synes dere om at vinneren da får dekket en tur til Newcastle inkludert hotell og kampbillett? Andre og tredjeplass kan få hver sin kampbillett til en utvalgt kamp. Men dette er jo langt frem i tid da, og det er selvfølgelig avhengig av at folk benytter seg av vår samarbeidspartner.

Tips mottas med takk.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #3 på: 23. Des. 2005, 01:35 »
Jeg sier ikke nei takk til en tur til Newcastle nei, absolutt ikke. Men da må jeg vel begynne å tippe bedre  :P

Flott tiltak

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #4 på: 23. Des. 2005, 01:40 »
Kan ikke vi innføre det nå da, med den nåværende tabellen? :lol:  :lol:  :lol:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #5 på: 23. Des. 2005, 10:11 »
Jeg gleder meg allerede til turen. Flott tiltak!
Toon, Toon,
Black and white army

Noreng

• Gjest
« Svar #6 på: 23. Des. 2005, 11:28 »
Er det mulig og forklare det der litt bedre?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 23. Des. 2005, 15:08 »
Sitat fra: "Noreng"
Er det mulig og forklare det der litt bedre?
'

Hva mener du?

Noreng

• Gjest
« Svar #8 på: 23. Des. 2005, 15:13 »
Må man være med på BET24 får å få penger hvis man vinner?

Bet24 sponser en prizepool på 1000kr per måned, som fordeles på 1.plass (500), 2.plass (300) og 3.plass (200). Pengene vil bli overført til vinnernes spillekontoer, og må satses tre ganger før de kan tas ut.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 23. Des. 2005, 15:18 »
Godt spørsmål, Noreng. Den forsto ikke jeg heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 23. Des. 2005, 15:37 »
Dersom du ikke har konto er det bare til å registrere seg. Hvis du har konto fra før vil pengene bli overført dit.

Grunnen til at BET24 sponser oss med en tusenlapp i måneden er jo fordi de vil ha nye/flere kunder, men de som har konto fra før vil selvfølgelig også kunne motta premien.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 24. Des. 2005, 01:52 »

Det var DET Noreng spurte om.

Sitat fra: "Nordin"
Grunnen til at BET24 sponser oss med en tusenlapp i måneden er jo fordi de vil ha nye/flere kunder, men de som har konto fra før vil selvfølgelig også kunne motta premien.

Jeg synes ikke du har svart direkte på spørsmålet, så jeg vil bare sørge for å få det bekreftet. Hvis man skulle vinne en konkurranse arrangert av newutd.com som BET24 sponser. Må man da ha konto på BET24 for å få premien, eller kan man la være å åpne konto der?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 24. Des. 2005, 02:22 »
Sitat fra: "Joakim"

Det var DET Noreng spurte om.

Herregud da mann. Var det ikke det jeg svarte på da? Får jo dette til å høres ut som et politiavhør, og fremstiller det som om jeg prøver å holde skjult noen detaljer til denne flotte konkurransen. For å gjøre det klinkende klart:

Dersom du ikke har konto når du vinner er det bare til å registrere seg, så får du premien etterpå.

Og nei, det er ikke mulig å få pengene i cash uten å få dem på konto først. Som jeg skrev både på forumet og i artikkelen på forsiden så må man omsette beløpet 3 ganger, før man kan ta ut. Hvis man ender på 3.plass må man altså satse for 3*200=600kr totalt for å ta ut.

Forståelig nå?

Hvis ikke dette er til å leve med så foreslår jeg at dere lager deres egen kabal-konkurranse med tilfredsstillende premier.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 24. Des. 2005, 14:42 »
Jeg synes det var noe uklart tidligere.
Men jeg skjønner det nå.

Ikke ment som noen kritikk, jeg vil bare ha alle fakta på bordet. Ikke at jeg tror du prøver å holde noe skjult, men dersom noe er uklart, så må det være lov å spørre.

Lars

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #14 på: 25. Des. 2005, 18:23 »
Skjønner ikke at det var så innihælvette vanskelig å forstå.. Tok den med engang sjæl;)