20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Glipper Bridge?  (Lest 11969 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glipper Bridge?
« på: 22. Des. 2005, 13:54 »
Få ræva i gir Souness/Shepherd

Forgotten Chelsea star Wayne Bridge is reportedly hoping to revive his World Cup hopes with a loan move to west London rivals Fulham.

The 25-year-old was signed for £7m back in July 2003 from Southampton but his career has taken a downward turn since the arrival of Jose Mourinho at Stamford Bridge.

Bridge was sidelined for most of last season by a serious ankle injury and suffered a further setback when new signing Asier del Horno became Chelsea's first-choice left-back.

And even when del Horno was out of action, Mourinho chose to slot William Gallas into his back four instead of Bridge.

Sven-Goran Eriksson gave the defender a chance in England's friendly clash with Argentina last month but was forced to withdraw him at half-time after a shaky display.

The Swede then warned Bridge he would miss out on a trip to Germany 2006 if he was not playing first-team football, saying: "If he's not going to play for Chelsea, how will he be match fit for the World Cup? And he is a player we need."

However, Mourinho is now understood to have agreed to send Bridge to Craven Cottage in a bid to get his career back on track before next summer's tournament.

The news is sure to alert Newcastle boss Graeme Souness, who has also been linked with a move for the player

http://www.teamtalk.com/teamtalk/News/Story_Page/0,7760,1780_907752,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Glipper Bridge?
« Svar #1 på: 22. Des. 2005, 14:31 »
Håper og tror at Souness og Sheperd har kontroll over den saken.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Glipper Bridge?
« Svar #2 på: 22. Des. 2005, 14:44 »
Fat Fred har vell nok med å spise i jula..:) Neida håper at vi kunne skaffet oss Bridge, en god og nyttig spiller... Trenger en ny back,,
ynesides black and white army..!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Glipper Bridge?
« Svar #3 på: 22. Des. 2005, 16:15 »
Om Bridge forsvinner til Fulham blir jeg skuffa over Souness og Fattie.. Tror nok de har kontroll ja, om de noen gang har kontroll dahhhh..

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Glipper Bridge?
« Svar #4 på: 22. Des. 2005, 17:55 »
No bør Newcastle kjenne si besøkstid på Stamford Bridge! Bridge på lån ut sesongen, med opsjon på kjøp; ja takk!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Glipper Bridge?
« Svar #5 på: 22. Des. 2005, 20:39 »
Blir det Newcastle mot Fullham om å hente Bridge tror jeg vi har en god sjanse. Men vi må ikke la den glippe for oss. Da har vi driti på draget igjen. Dessverre ser jeg ikke bort ifra at nettop dette skjer, men har det noen gang vert kontakt mellom Bridge og Newcastle eller var det bare drømmetenkning?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Glipper Bridge?
« Svar #6 på: 22. Des. 2005, 21:02 »
Hvis Bridge glipper, hva skjer da? Faen, vi MÅ ha erstattere i forsvar!! Muligheter for at vi hører litt mer i slutten av uka, tror nok Fat Fred og Souness får ut fingern litt raskere når de hører andre er interessert, hvis de er interesserte i å hente han da...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Glipper Bridge?
« Svar #7 på: 22. Des. 2005, 21:07 »
Sitat fra: "Romance"
Hvis Bridge glipper, hva skjer da? Faen, vi MÅ ha erstattere i forsvar!! Muligheter for at vi hører litt mer i slutten av uka, tror nok Fat Fred og Souness får ut fingern litt raskere når de hører andre er interessert, hvis de er interesserte i å hente han da...

Det jeg lurer på og, har det lekket ut noe fra St.James som tyder på at Souness og Shepard prøver å hente ham? Eller er det bare sånn ren ønsketenkning blant mange her? Hadde vert en glimrende spiller og hente tror jeg iallfall.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Glipper Bridge?
« Svar #8 på: 22. Des. 2005, 22:56 »
Såpass bør Souy klare.. Er det noe han er god til, så er det å hente spillere.. Han har vært god hittil, men vi får se hva han klarer i januar da..
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Glipper Bridge?
« Svar #9 på: 23. Des. 2005, 13:33 »
Sitat fra: "chickenman"

Det jeg lurer på og, har det lekket ut noe fra St.James som tyder på at Souness og Shepard prøver å hente ham? Eller er det bare sånn ren ønsketenkning blant mange her? Hadde vert en glimrende spiller og hente tror jeg iallfall.

Han har jo ordrett sagt at han forsøkte å hente Wayne Bridge før vinduet stengte nå i høst, så Souness er nok i aller høyeste grad interessert i å hente Bridge til SJP.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Glipper Bridge?
« Svar #10 på: 23. Des. 2005, 14:52 »
Det hadde vært digg med Bridge. Ein genial spelar som vi kunne nyte godt av. Trur vi kan kjempe om Champions league vist vi holder oss skadefrie og henter Bridge!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Glipper Bridge?
« Svar #11 på: 23. Des. 2005, 14:58 »
Hvis vi bare viser en oppriktig interesse, så tror jeg vi får Bridge. Men da må vi ikke ligge på latsiden. Det er på tide å gjøre fremstøt. Ikke sitt på gjerdet og vente til 1.1.2006.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Glipper Bridge?
« Svar #12 på: 23. Des. 2005, 22:06 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Sitat fra: "chickenman"

Han har jo ordrett sagt at han forsøkte å hente Wayne Bridge før vinduet stengte nå i høst, så Souness er nok i aller høyeste grad interessert i å hente Bridge til SJP.

Det var det jeg ville høre  :D

Nå gjør som Joakim sier, og send en delegasjon fra St.James Park til Stamford Bridge!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Glipper Bridge?
« Svar #13 på: 23. Des. 2005, 23:22 »
Vi bør så absolutt ta kontakt med Chelsea angående Bridge. En klar forsterkning på vår venstreback.
Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Glipper Bridge?
« Svar #14 på: 24. Des. 2005, 11:29 »
Problemet her kan være at Bridge ikke ønsker å flytte på familien. Skriver han under for Fulham kan familien fortsatt bo i London. Noe Fat Fred og Souness ikke kan gjøre noe med. Dessverre.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."