20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Den beste gaven vi kunne fått i jula=)  (Lest 3206 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

playah

• Supersub
    • Vis profil
Den beste gaven vi kunne fått i jula=)
« på: 22. Des. 2005, 13:38 »
det er veldig gode nyheter når det gjelder Newcastle og de hektiske julekampene :lol: . Steven Taylor, steven Carr, Babayaro, Emre og Charles N'zongbia er tatt ut til 21manns troppen mot liverpool=).
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~758876,00.html
men det er ikke sikkert at alle dem starter, pga den hektiske jule programmet, men det er bare hærlig å ha dem tilbake.
jeg antar at Emre, carr og Taylor starter kampen mot liverpool....digg.

Souness innrømmer idag at han tok luque for raskt inn i første laget, når ikke var 100% fit, men han sier oxo at han begynner å komme tilbake til stor formen som han var da han spilte for deportvio La Coruña :P  :D  :lol: .

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=16512207%26method=full%26siteid=50081%26headline=souness%2dbacks%2dunlucky%2dluque-name_page.html

det er nok den beste gaven jeg har fått 22des.
digg

eller hva mener dere folkens?

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1 på: 22. Des. 2005, 13:44 »
JA! :D

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2 på: 22. Des. 2005, 14:18 »
Gledelig lesning. Kunne ikkje vært bedre på ein ellers perfekt dag!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3 på: 22. Des. 2005, 14:41 »
Konge! Kan vi faktisk stille med vårt beste lag snart..?!..  :) Hyggelige nyheter!:D
ynesides black and white army..!

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 22. Des. 2005, 15:11 »
carr må ikke starte siden Ramage er bedre,.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #5 på: 22. Des. 2005, 15:56 »
Strålende, bare strålende!!

Ang. Luque så har jeg ikke lest artikkelen, men det er godt å høre at han begynner å komme i form igjen. Bra at Souness innrømmer feilene sine, og at vi snart får se en Luque som finter, dribler og skyter helt vilt!!

Gleder meg til Liverpool-kampen nå ja :!:  :D    Men som de sier i England, vi må ikke bli "carried away"

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 22. Des. 2005, 16:07 »
Men som jeg skrev i artikkelen på hovedsiden, ingen julegaver til Newcastle kommer uten hake. Medaljen har alltid en bakside i Newcastle. Kieron Dyers comeback er nå utsatt til over nyttår. Men likevel, hvem hadde forventet å se han med det første? Jeg er redd det vil bli utsatt enda en gang.

Hvis Luque nå begynner å nærme seg storformen, så er det bare én ting å gjøre. Sett han inn på laget UMIDDELBART! Også kan vi la Zoggie få de siste ti minuttene, dersom ikke Luque presterer langt pokker over evne og rundspiller Liverpool på egenhånd.

Emre må starte. Og jeg er stygt redd for at Taylor må det samme. Selv om jeg ikke vil ytre et eneste negativt ord om Bramble, for det har han ikke fortjent.

Men uansett om Souness innrømmer sine feil, så vil vi alri få se Luque finte, drible og skyte helt villt. Grunnen er at han helst ikke skal være en fremtredende del av laget. Han er jo tross alt kantspiller. Og det er jo en utdøende rase ifølge Souness, som nekter å bruke kantspillerne som nettopp kantspillere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #7 på: 22. Des. 2005, 16:35 »
Luque får en fri rolle på kanten. Han kan ta så mange defensive løp som han vil, dvs aldri. Robert hadde jo nesten en fri rolle på venstre-siden, og han gjorde det temmelig bra. Det var under Robson, men håper Souness ser potensialet til Luque, det må jo være en grunn til at han brukte så mye penger på han.

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 22. Des. 2005, 17:38 »
Herleg lesing, seint ein torsdag kveld dette!!
Gjev meg eit litt meir positivt syn på dei kommande kampane, poeng mot Liverpool er plutseleg mykje meir sannsynleg, og om Newcastle kan stille med eit lag som berre manglar Dyer idet me seier 2006, so trur eg det blir ein kjempestart på det nye året.

Inn med eit par spelarar i viktige posisjonar, forhåpentlegvis manager-bytte, og Newcastle kan nok ein gong hevde seg i "toppen" (4.-6. plass).
Dessverre er vel sjansen stor for at eg drøymer meg vekk no... :(

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #9 på: 22. Des. 2005, 18:32 »
Hvis laget holdes noen lunde skade fritt, er det langt fra usanssynlig av vi havner blant topp 6. Er vanligvis pesimist. Men ikke når det gjelder Newcastle. Har alltid troa.
FVM

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 22. Des. 2005, 19:57 »
AH DIGG

ELSKER NEWCASTLE

Taylor tilbake samt baba kommer til og styrke forsvaret. Og ikke minst trenger vi emre nå som parker er suspendert.
lt;3 Newcastle <3

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 22. Des. 2005, 20:29 »
Nå begynner ting å se litt lysere ut igjen. Håper både Luque, Babayaro, Taylor og Emre er i form til å starte mot Liverpool. Med et tilnærmet toppet lag har vi en mulighet til poeng. Synd at Parker misser denne kampen men det får vi nå bare leve med. En brukbar trøst at Faye har vært brukbar den siste tiden iallfall.  Ser ikke helt haken ved at Dyer sitt comeback er utsatt, vi må bare pent vende oss til at vi aldri kan regne med ham, iallfall sånn situasjonen er nå -dessverre.

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #12 på: 23. Des. 2005, 16:12 »
YEah!
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 24. Des. 2005, 01:23 »
Sitat
Ser ikke helt haken ved at Dyer sitt comeback er utsatt, vi må bare pent vende oss til at vi aldri kan regne med ham, iallfall sånn situasjonen er nå -dessverre.

Det er nettopp dette som er haken. For Dyer er en så begavet spiller, og han fortjener overhodet ikke de problemene han har hatt i år. Og jeg håper virkelig at det tar slutt en gang, og at han kan komme tilbake som den han en gang var.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon