20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luque tilbake til spania??!  (Lest 3976 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Luque tilbake til spania??!
« på: 20. Des. 2005, 17:14 »
dette kommer som et sjokk for meg! Luque som bare har vært i newcastle i 4 måneder skal tilbake til spania? Jeg hadde gledet meg enormt til Luque skulle få sitt skikkelige gjennombrudd for NUFC. Jeg vet 100% at når Luque har blitt litt varm i trøya så kommer scoringene!! så jeg håper på det varmeste at Luque blir mange år på SJP!

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1 på: 20. Des. 2005, 17:37 »
det at luque må hjem til spania er idioti!!!
det er ikke rart han ikke presterer når han aldri kommer utpå!
hvis han trenger kamptrening, så gi han det!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 20. Des. 2005, 17:39 »
gALSKAP
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 20. Des. 2005, 18:07 »
Nei detta kan ikke være sant..isåfall vill det være så mye idioti av newcastle att jeg kan ikke beskrive det med ord hvor dumt det blir.jeg håper detta bare er bullshit!.Ellers vill jeg bli utrolig skuffa :x
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #4 på: 20. Des. 2005, 18:22 »
Forsvinner Luque, så er dette selvsagt kjempe, kjempe synd. Men det er ikke det verste som kan skje, vi har jo Zoggie som også har spilt sjukt bra i år!!! Men, det er selvsagt leit å miste Luque. Nå skal det være sagt at det er The Mirror som hevder dette, og de er jo sjeldent til å stole på!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 20. Des. 2005, 18:41 »
Sitat fra: "Lasse"
Forsvinner Luque, så er dette selvsagt kjempe, kjempe synd. Men det er ikke det verste som kan skje, vi har jo Zoggie som også har spilt sjukt bra i år!!! Men, det er selvsagt leit å miste Luque. Nå skal det være sagt at det er The Mirror som hevder dette, og de er jo sjeldent til å stole på!

Jeg skjønner hva du mener, men du må huske på at vi trenger mer enn én venstreving, liksom vi trenger mer enn én venstreback.

Dessuten må vi huske på at om Luque forsvinner, så er det fordi, hold deg fast, ALDRI HAR GITT HAM SJANSEN TIL Å FINNE FORMEN etter skadeavbrekket. Newcastle setter en klassespiller som Luque på benken, mens Barcelona sikler etter å kjøpe ham. Hmm. Ringer det noen bjeller, Souey? Eller er Ameobi fremdeles en bedre venstreving?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 20. Des. 2005, 18:59 »
jeg må bare le hvis dette er sant

KJøper en spiller til 120 mill og ikke tørr og bruke han, så selge han

SMARTASS SOUNESS
lt;3 Newcastle <3

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7 på: 20. Des. 2005, 20:12 »
Lurer på om Luque selv har problemer.. Trives han ikke? Språkproblemer? klimaproblemer? -noen som vet noe?
Blir meget skuffet hvis han drar, en fantastisk spiller bare han kommer i form..
ynesides black and white army..!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 20. Des. 2005, 20:19 »
Sitat fra: "Tyneside"
Lurer på om Luque selv har problemer.. Trives han ikke? Språkproblemer? klimaproblemer? -noen som vet noe?
Blir meget skuffet hvis han drar, en fantastisk spiller bare han kommer i form..

Må innrømme jeg har tenkt tanken selv, er synd og skam om det er noe sånn og vi mister ham igjen allerede i Januar....

Tror han er en av de med aller størst potensiale i hele Newcastle stallen, bare han klarer å få det ut. Skulle han få bare halvparten så mange muligheter som Ameobi har han jo fortsatt et par år på seg....

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 21. Des. 2005, 11:52 »
woohoo!!!

NEWCASTLE United chairman Freddy Shepherd has slammed reports claiming Albert Luque will leave Newcastle United in January.

But that was flatly denied by the Magpies' supremo, who told nufc.co.uk: "These stories are just rubbish.

"I don't know where people get the idea from that we'd consider selling a player we worked so hard to sign only four months ago.

"Why on earth would we do that? Albert has only been here for a short time and the best is still to come from him in a black and white shirt.

"He is regarded as one of the best players in Spain and we think he will be a big player for us, so these stories are ludicrous."

Noreng

• Gjest
« Svar #10 på: 21. Des. 2005, 12:36 »
Veldig godt å se.. Luque blir vel da i klubben! Da kan vi vel si at venstrevingen er noenlunde bra?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #11 på: 21. Des. 2005, 13:27 »
Veldig bra. Luque blir og det er det ikkje tivl om. Han kommer til å bli ein av våre viktigaste pselarar i form.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 21. Des. 2005, 13:55 »
ja men da må han da få sjangsen til å komme seg i form!.Blir jo ikke akuratt bedre av å gjøre benken varm.Blir han sittende lenge på benken så er det spørsmål om tid før han vill vekk?
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 21. Des. 2005, 14:53 »
Sitat fra: "Mads Andre"
ja men da må han da få sjangsen til å komme seg i form!.Blir jo ikke akuratt bedre av å gjøre benken varm.Blir han sittende lenge på benken så er det spørsmål om tid før han vill vekk?

Vi vet ikke hva som ligger bak at han ikke har spilt. Det kan være mye, men jeg tror at han trenger tid til å venne seg til tempo og spillestilen. Det er noe han får gjort på trening. Jeg er overbevist om at han får sjansen hjemme mot Charlton.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 21. Des. 2005, 17:29 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Mads Andre"

Vi vet ikke hva som ligger bak at han ikke har spilt. Det kan være mye, men jeg tror at han trenger tid til å venne seg til tempo og spillestilen. Det er noe han får gjort på trening. Jeg er overbevist om at han får sjansen hjemme mot Charlton.

Det er ikke jeg. Er det noen som er mer hellig enn Shearer, så er det Ameobi. Ihvertfall med det brødhuet vi har som manager per dags dato.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon