20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: hvorfor gidder andre supportere å sitte på NUFC forumet?  (Lest 4832 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

playah

• Supersub
    • Vis profil
hvorfor gidder dere som er newcastle supportere å sitte på dette forumet?
hva synes dere newcastle supportere om dette?
for min del er det helt greit, bare de ikke disser Newcastle eller begynner å prate om sitt lag, de skal ha sympati for newcastle eller være ganske nøytrale=)

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
hvorfor gidder andre supportere å sitte på NUFC forumet?
« Svar #1 på: 20. Des. 2005, 12:30 »
Godt spørsmål.

Om det er fritidsproblemer eller en genuin interesse for å diskutere fotball aner jeg ikke, men jeg synes vi bør akseptere disse utenforstående tilhengerene såfremt de oppfører seg på en skikkelig måte.
Carr har altfor få landskamper for England!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 20. Des. 2005, 12:31 »
De har vel bare dårlige forum selv da :P
Who else...... Alan Shearer

Arild Skjæveland

• Gjest
« Svar #3 på: 20. Des. 2005, 12:52 »
Mange gode forum, du...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 20. Des. 2005, 14:16 »
Har ingen problemer med at de kommer supportere av andre lag til dette forumet. Vi kan jo ikke drive innavl her heller.. Og det er jo litt artig å se hva andre mener om Newcastle også.

Men om de er her for å bare lage "kvalme" er det rett ut!!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #5 på: 20. Des. 2005, 14:42 »
Synes det er hyggelig med "bortefans". De skaper liv og røre, noe som bare er positivt. Forutsetningen er at de holder seg på matta og klarer å delta konstruktivt i debatter.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 20. Des. 2005, 15:00 »
Sitat fra: "Nordin"
Synes det er hyggelig med "bortefans". De skaper liv og røre, noe som bare er positivt. Forutsetningen er at de holder seg på matta og klarer å delta konstruktivt i debatter.

Kan ikke være mer enig.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 20. Des. 2005, 17:58 »
men sunderland fans må bort!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 20. Des. 2005, 18:05 »

Sånn bør det jo også være for oss newcastle fan, dessuten synes eg ikkje at det er gale med sunderland supportere her, har ikkje noe i mot sunderland, men eg e jo ikkje fra newcastle heller, Manchister Utd supportere derimot,kan godt holde seg unna
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 20. Des. 2005, 18:13 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Kan ikke være mer enig.

Føyer meg inn i rekken bak Asbjørn.

FRONT242

• Mackem
  • Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Ikke fritidsproblemer
« Svar #10 på: 26. Des. 2005, 05:02 »
Tja, nå titter jeg inn her 2-3 ganger i halvåret skal jeg snakke for min egen del, noe jeg ikke tar særlig skade av. Dere er nok de eneste "fiendene" jeg avlegger besøk, men det er fordi vi er naboer, og noen av dere vet jeg hvem er via VGD.Tråder om deres lag drukner sikkert like lett som Sunderland-relatert materiale i det øyeblikket en eller annen Man U /Pool-spiller gjør ett eller annet uvesentlig, og man har 197 tråder om vonde haleben, eller halvsøstre med urinveisinfeksjon.

Synes siden deres er bra men muligens litt "Di Canio strukturert",  men det er vel dette med smak og ubehag som avgjør utfallet om stripene på drakta skal være røde eller svarte.   :wink:

Godt nytt år kjære naboer!
img]http://i83.photobucket.com/albums/j294/Safc-Fans/besteversigeh5zt.gif

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 29. Des. 2005, 19:43 »
Jeg har selv prøvd å signe på formunen til bl.a Chelsea og Man Utd, men uansett hvor saklig min tone er der inne kommer jeg ikke lengre enn til ett enkelt innleg før admin har kasta meg ut. Så jeg syns egentlig det skal aksepters til en viss grad, men da er det nok med en utenforstpende per hundrede newcastle fan:P
ancs and Scousers, go to H***!!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 30. Des. 2005, 17:06 »
Som noen sa tidligere, så lenge folk ikke kommer hit bare for å slenge dritt å være store i kjeften så er det greit. kan man delta saklig i en diskusjon er det greit.

Jeg er ikke fordomsfull mot andre fotballfans valg av lag, bortsett Manure-fans, fisj ;)

Bjørn - usympatisk
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #13 på: 30. Des. 2005, 19:38 »
Jeg husker den morsomme sesongen til Sunderland for noen år siden, da Flo kom til klubben. Han må jo være historiens flopp! Tre managere klarte ikke å hindre nedrykk. Men høydepunktet var nok da en av spissene mistet shortsen under en kamp :lol:

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #14 på: 30. Des. 2005, 20:30 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg husker den morsomme sesongen til Sunderland for noen år siden, da Flo kom til klubben. Han må jo være historiens flopp! Tre managere klarte ikke å hindre nedrykk. Men høydepunktet var nok da en av spissene mistet shortsen under en kamp :lol:

og satte ny bunnrekord! Den tangerer dei nok i år.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!