20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kan vi klare en Champions League plass  (Lest 7411 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Kan vi klare en Champions League plass
« Svar #15 på: 20. Des. 2005, 23:21 »
Må bare poengtere det jeg skrev om Owen;

Their record with him in the side is remarkable - of the eight games he has started, they have won six and drawn one - and his strike partnership with former England team-mate Alan Shearer is currently worth 10 goals.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 21. Des. 2005, 12:30 »
Å klare CL plass hadde vært en bragd, men desverre tviler jeg sterkt. Både på samspillet i laget og managerens evner  :cry:
Who else...... Alan Shearer

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #17 på: 21. Des. 2005, 13:49 »
CL plass har jeg veldig veldig lite troa på..tror ikke vi kommer i nærheten av det i år desverre.Som det ser ut nå..så skal vi være heldige hvis vi greier enn 6-8 plass
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 21. Des. 2005, 15:23 »
Vi har absolutt potensiale i troppen til å gjøre det... Men men vår kjære Souness blir det vel en 8.plass tenker jeg.... Men lov å håpe!!! :)
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #19 på: 21. Des. 2005, 15:28 »
Champions League plass, sier du? I mine øyner er det enten oss, Arsenal, Wigan eller Tottenham.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 21. Des. 2005, 17:52 »
Sitat fra: "Gonzalez"
Vi har absolutt potensiale i troppen til å gjøre det... Men men vår kjære Souness blir det vel en 8.plass tenker jeg.... Men lov å håpe!!! :)

8. plass med Souness ville vært ren bonus. Da hadde jeg nesten feiret som om vi hadde vunnet ligagull. Jeg har NULL tro på at vi blir topp 10 med Souness ved roret.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 21. Des. 2005, 17:57 »
Sitat fra: "Joakim"

8. plass med Souness ville vært ren bonus. Da hadde jeg nesten feiret som om vi hadde vunnet ligagull. Jeg har NULL tro på at vi blir topp 10 med Souness ved roret.

Er litt bingo også. Er vi litt heldigere utover vår sessongen med skader og får et tilnærmet fullt lag stortparten av kampene og spillerne virkelig finner tonen og måten å spille på for å vinne er det vel begrenset hvor mye Souness kan holde igjen/ødlegge ?!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 21. Des. 2005, 17:58 »
Sitat fra: "chickenman"

Er litt bingo også. Er vi litt heldigere utover vår sessongen med skader og får et tilnærmet fullt lag stortparten av kampene og spillerne virkelig finner tonen og måten å spille på for å vinne er det vel begrenset hvor mye Souness kan holde igjen/ødlegge ?!

Det ligger iallfall et vist ptensiale i laget. Får vi attpåtil en eller to gode spillere i Januar da så....

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 21. Des. 2005, 17:58 »

Souness klarte 6.plass med Blackburn i 02/03 sesongen, et Blackburn lag som var langt dårligere enn det Newcastle laget han har til disposisjon nå. Hvorfor skulle han ikke klare det med et bedre Newcastle lag? Selvsagt kan vi klare CL plass, selv om det blir tøft. Vi ligger 3 poeng bak 6.plassen, og kun 6 poeng bak Spurs som innehar 4.plassen.

Når Wigan, City, West Ham og de andre lagene faller av kommer vi til å kjempe med Spurs, Arsenal og Bolton om CL plass.

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 21. Des. 2005, 18:29 »
ja..hvis vi fortsetter å spille bra og hvis de andre laga faller.da må vi prestere godt over sessongen..kjøpe inn par klasse spillere som kan forsterke stallen.Også ikke ha noe problemer med skader.Det er ikke umulig men ser på det som lite trolig.Potensiale i laget er det ingen tvil om, men en viss pers som styrer laget er noe annet
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #25 på: 28. Des. 2005, 14:27 »
dette er vel tidenes latterligste diskusjons tema. det er ingenting i verden som tyder på at magpies skal klare dette. jeg tror faktisk ikke vi klarer 6plass engang. saken ble ikke bedre da jeg tok fram dvdn fra siste sesong med robson. en sesong hvor vi nesten spilte bare uavgjort. vi er inne i et mareritt nå, og for meg er tiden med robson rene himmelen.

konklusjonen er at vi glemmer alt som har med champions league foreløpig. om souness bruker mer penger har ingenting å si

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 28. Des. 2005, 14:40 »
Denne sesongen kan vi nok se langt etter noe som kan minne om Europacup-kvalik...til det er vi rett og slett ikke gode nok slik det ser ut i dag, og det er ingenting som ser ut som at vi skal komme tilbake på "vinnersporet", men at vi fortsetter å være et yo-yo lag også i 2006.

Vi kan heller, som vi sa på vårparten i forrige sesong, se frem til neste år, da kan vi begynne på nytt, å prøve å se frem til en europa-kvalik!
Pr i dag er vi ikke gode nok....

Bjørn - trist å si!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 28. Des. 2005, 16:53 »
Liverpool har vunnet 7 eller 8 kamper på rad. Og har like mange kamper uten baklengsmål. Er det rart de da ligger på tredjeplass i PL?
Slike rekker kunne vi ha en del av under Robson. Og vi gikk atskillig flere kamper på rad uten å tape.
Vi hadde en fin rekke uten tap fra februrar til april i fjor, men vi spilte altfor mange uavgjorte.
Vi hadde noen fine rekker uten tap også under Robson for to sesonger siden, da vi ble nr. 5. Men vi hadde altfor mange uavgjortkamper.
Det er en kunst det å vinne mange kamper på rad, og du må være dyktig for å få til det.

Vi har denne sesongen fortsatt i samme spor som i fjor, som et yoyo-lag. Vinner en eller to kamper, taper to, også har vi en tre kamper med en eller to seire og en uavgjort, før vi taper tre kamper på rad. Det er ingen tegn til at vi skal bli mer stabile med det første. Og det er nå i jula at du virkelig kan tjene mye på en rekke gode resultater. Når vi kommer til februar er det forseint. Du avanserer ikke fra bunn 3 til topp 6 fra februar til mai. I februar er Chelsea så godt som ligamestere. Da kommer Arsenal og Liverpool til å vise seg frem, og da vil Wigan få merke at de er nyopprykket.
Skal vi avansere og klare topp 6 må vi starte NÅ. Og vi må vinne de kampene vi spiller frem til februar. Så kan vi tape en, spille noen uavgjort, så må vi vinne en rekke kamper igjen.
Men kommer det til å skje?

NEI!

Det så vi klart og tydelig mot Liverpool. Det så vi klart og tydelig mot West Ham. Det så vi klart og tydelig mot Wigan.
Disse tre kampene er noen av de dårligste vi har spilt i år. Liverpool er nå den verste, deretter Wigan. Og deretter hjemmekampen mot West Ham. Og ikke langt etter, bortekampen mot West Ham. Selv om vi vant den kampen 4-2, så var vi til tider ekstremt dårlige. Hadde West Ham satt sine sjanser, hadde vi ikke scoret fire mål.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 28. Des. 2005, 18:15 »
Kort svar 8fordi Bjørn og Joakim har sagt veldig mye av det samme jeg mener): Nei, Topp-4 er det INGENTING som tyder på at vi skal klare. Alt over topp 10 vil overraske meg slik sessongen har gått til nå!

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 04. Jan. 2006, 00:09 »
Akkurat sånn som formen er no. er det intertoto vi bør prate om, ikkje CL. Synd, men sant...

Eg trudde sjølv på CL etter West Ham og Arse-nal... Men nei, da blei rota vekk.... :(