20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool - Newcastle  (Lest 38782 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #135 på: 26. Des. 2005, 19:35 »
Må si jeg er utrolig skuffet over å spille så dårlig, ingen i dag var gode bortsett fra Given som igjen hadde et par kjemperedninger.
Men det jeg blir rett og slett oppgitt og forbannet over er dere som kaller Luque for et bomkjøp ! Er det mulig å være så idioter at dere kaller han en flopp allerede nå ?! Gutten må jo ikke bare komme seg fra skade men han må også venne seg til spillestilen i England !! Og det klarer han iallefall ikke når Souness lar han få spille så lite som han gjør. Bare vent, Luque kommer til å finne den fantastiske formen han hadde i Super Depor, og når han gjør det har vi en fantastisk midtbane som skal være fryktet i PL !
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #136 på: 26. Des. 2005, 20:04 »
hehe, frustrasjonen har gått over nå. hjertet mitt har banket i fort i 2timer av frustrasjon, jeg kan bare kjenne dytten som shearer fikk av Gerrard!! Fy faen s åstygt gjort av han, han fikk heldigvis tatt igjen. Etter at bowyer fikk det røde kortet så skulle hvertfall han eller noen andre gjort noe stygt no! Dra til en pool spiller :D Følt som en seier :D
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #137 på: 26. Des. 2005, 20:22 »
Newcastle ligger i ingenmannsland på midten av tabellen med halvparten så mange poeng som serieleder Chelsea

hihihi er så mane morsome kommentarer ass!
ax

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Liverpool - Newcastle
« Svar #138 på: 26. Des. 2005, 20:36 »
Dritt-kamp, ingenting positivt med den.

Men heldigvis er det kun to dager til neste kamp, så kan vi "reise kjerringa" da.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #139 på: 26. Des. 2005, 21:25 »
Sitat fra: "Torjus"
Skjønner ikke kritikken av Bowyer her. Han har gjorde det svært godt i kampen og den taklinga skulle aldri ha resultert i rødt kort. Egentlig ikke kort i det hele tatt!!!!

Helt enig! Crouch som skulle ha hatt rødt, og den stygge Gerrard skulle også ut..
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #140 på: 26. Des. 2005, 21:26 »
Sitat fra: "Stephan Solheim"
Må si jeg er utrolig skuffet over å spille så dårlig, ingen i dag var gode bortsett fra Given som igjen hadde et par kjemperedninger.
Men det jeg blir rett og slett oppgitt og forbannet over er dere som kaller Luque for et bomkjøp ! Er det mulig å være så idioter at dere kaller han en flopp allerede nå ?! Gutten må jo ikke bare komme seg fra skade men han må også venne seg til spillestilen i England !! Og det klarer han iallefall ikke når Souness lar han få spille så lite som han gjør. Bare vent, Luque kommer til å finne den fantastiske formen han hadde i Super Depor, og når han gjør det har vi en fantastisk midtbane som skal være fryktet i PL !

Noe kjempe redininger..Mange! Uflaks med det siste målet..
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #141 på: 26. Des. 2005, 21:56 »
altså. Ikke noe krise og tape mot liverpool. De er jævlig i form !
Til og med chelsea har gått to kamper i CL uten og score på dem nå.
Enig at måten vi spiller på i dag er flau. Faye mot gerrard holder ikke. Vi taper kampen pga midtbanen.

Og når det gjelder luque. hva faen har dere og klage over han for?
Owen spilte ikke noe bedre, ikke shearer heller. Synes det er deilig og sleppe og se ameobi utpå der.

savnet av parker og emre ble for stort i denne kampen.

VI er nødt til og ha 4 nye spillere i januar, og kvitte oss med bowyer.

Ny venstreback,midtstopper, mitbane spiller og spiss!
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #142 på: 26. Des. 2005, 23:27 »
Det hjelper ikke å kjøpe spillere i hytt og vær. Det hjelper ikke så lenge vi ikke har noen som kan fortelle dem HVORDAN de skal spille.
Det virker åpenbart at vi ikke trener særlig på forsvar, og vi trener overhodet ikke på hvordan vi skal forsvare oss mot one-touch-spill, slik Liverpool holdt på med i dag. Riktignok er det vanskelig å forsvare seg mot sånt spill, for det går så fort, men vi må da for faen øve på det. Hvis ikke kan vi aldri bli bedre.
Vi trener tydeligvis aldri på under- eller overtallsspill i angrep heller. Vi poler bestandig ballen opp på motstanderens banehalvdel i håp om at noen skal plukke den opp og gi den til Shearer eller Owen. Vi baserer absolutt alt vi gjør offensivt på Owens brillianse foran kassa.

Luque gjør en helt grei kamp i dag, ut ifra forutsetningene. Han får svært lite å jobbe med, og har alltid to menn på seg. Da er det vanskelig å briljere, når du også sliter med å finne formen igjen og sliter med å tilvenne deg tempoet i engelsk fotball. Vi vet alle at du får mye mindre tid med ballen i England, fremfor i spania. Tror også Ronaldinho ville fått slitt litt i den første tiden etter en evt. overgang til England. Han får ikke så mye tid med ballen, og vil derfor trenge en viss tid på å tilpasse sin spillestil din den britiske. Du ser det også på andre spillere fra latinske land, som er tekniske begavelser. Det er vanskelig å være utlending i engelsk fotball.

Gamst Pedersen trengte også lang tid på å tilvenne seg engelsk fotball. Mye mindre tid med ballen, og hardere taklinger.

Jeg har stor tro på Luque. Han viste glimt av hva han kan i dag. Tenker spesielt på det ene innlegget i førsteomgang som vi nesten fikk et hode på, men som Reina snappet rett foran nesa på oss.

Savnet av Parker spesielt var enormt. Usikker på om Emre hadde fått til så fryktelig mye mer enn N'Zogbia som jobbet og sleit hele kampen, og hadde vår eneste såkalte målsjanse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #143 på: 27. Des. 2005, 02:00 »
Luque hadde ihvertfall 4 innlegg det kunne blitt mål av i dag.
1.
Innlegget hvor Owen ikke er helt med og Reina snapper opp.

2.
Innlegget går over både Owen og Reina, Bowyer får såvidt et hode på den men Carragher er foran han og header ballen over mål.

3. Corneren som følge av den store sjansen til Bowyer. Luque holder på å skru ballen inn i målet. En smart og meget god Reina får akkurat tuppet ballen over til et nytt hjørnespark.

4.
Dagens største sjanse for Newcastle.
Påfølgende corner. Dårlig innlegg av Luque men han får ballen igjen slår hardt inn, Shearer er der og banker til, men på den siden Boumsong ikke skal blokkere ballen gjør han det å hindrer mål!

Dagens beste newcastle utespiller: Luque og Bowyer.

Dagens beste newcastle spiller: Shay Given!

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #144 på: 27. Des. 2005, 12:37 »
fy faen hvor det klødde i nevene når stygge crouch dytter...skulle aldri vert rødt kort. Syns Gerrad oppfører seg som en idiot!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #145 på: 27. Des. 2005, 13:01 »
Jeg skjønte ikke helt hvorfor det var Liverpool som yppet til bråk. Hallo, de ledet jo og hadde full kontroll på kampen. Hvis noen skulle yppet til bråk var det oss. Men det var det ingen av våre som gjorde, bortsett fra at Shearer nok en gang ble banens mest upopulære spiller hos hjemmelagets fans da han etter Bowyers uforståelige rødkort ble litt småforbanna og frustrert.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

molala

• Supersub
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #146 på: 27. Des. 2005, 13:46 »
Man kunne helt sikkert, uten problem lagd en liste over dårlige ting Luque gjorde og.

Men det er jeg alt for fyllesyk til....
ancs and Scousers, go to H***!!

molala

• Supersub
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #147 på: 27. Des. 2005, 13:48 »
Sitat fra: "shpetim"
Helvete er det dere tapere driver og klager over, luque er et BOOMKJØP!!!! Helvete! Luque er ving, en utmerket ving, hvordan i helvete skal han få være god når han får ordre om å spille mot midten!!!! Ta heller å klag på den ubrukelige høyrebacken vi har!!! Verste backen jeg har sett på lenge. Faen ta han sammen med Bowyer!!!

så vidt jeg vet kostet han vel ikke 11 mill pund
ancs and Scousers, go to H***!!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Liverpool - Newcastle
« Svar #148 på: 27. Des. 2005, 14:05 »
Sitat fra: "shpetim"
Ta heller å klag på den ubrukelige høyrebacken vi har!!! Verste backen jeg har sett på lenge. Faen ta han sammen med Bowyer!!!

Ramage?? Er det èn spiller vi ikke skal klage på av de som spilte utpå i går, så er det Ramage. Jeg synes han spilte en kjempebra kamp. Han hadde mange vellykede taklinger. Så han er absolutt ikke ubrukelig.

Men som mange andre vil jeg kåre Shay Given til dagens beste skjære. Hadde noen flotte redninger.

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #149 på: 27. Des. 2005, 19:44 »
Luque kosta 9,5 £ mill