20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool - Newcastle  (Lest 38837 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Arild Skjæveland

• Gjest
Liverpool - Newcastle
« Svar #75 på: 23. Des. 2005, 03:50 »
Sitat fra: "Doffi"
haha arild hvordan skal man kunne elske peter crouch , GOD JUL =)

Liverpool er gode , men the toons er best :)

Det er lett.

Han er raud. Toons best, på kva? 14 timar til avreise, god jul til deg og.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #76 på: 23. Des. 2005, 09:59 »
Sitat fra: "Thommazz"
Sitat fra: "Nordin"
Vi trenger Faye på midten når Parker er ute. En midtbane bestående av N'Zogbia, Solano og Emre mot spillere som Gerrard og Xabi Alonso går bare ikke. Det er Premier League, ikke five-a-side på trening.

Enig med deg der..

Den stiller jeg meg bak. Er ikke sikkert det er så dumt å prøve med N'Zogbia på kanten og Luque offensivt bak spissene, men da kan ikke Emre ta den andre plassen sentralt, der trenger vi en som kan krige. Der trenger vi Parker, I hans fravær er det beste alternativet Faye, eller kanskje Bowyer!

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #77 på: 23. Des. 2005, 11:08 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "Thommazz"
Sitat fra: "Nordin"
Vi trenger Faye på midten når Parker er ute. En midtbane bestående av N'Zogbia, Solano og Emre mot spillere som Gerrard og Xabi Alonso går bare ikke. Det er Premier League, ikke five-a-side på trening.

Enig med deg der..

Den stiller jeg meg bak. Er ikke sikkert det er så dumt å prøve med N'Zogbia på kanten og Luque offensivt bak spissene, men da kan ikke Emre ta den andre plassen sentralt, der trenger vi en som kan krige. Der trenger vi Parker, I hans fravær er det beste alternativet Faye, eller kanskje Bowyer!

jepp, enig

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #78 på: 23. Des. 2005, 14:57 »
Tror faktisk Faye er det beste alternative, selvom han til tider sliter med pasningskvaliteten så er han taklingssterk og hard. Luque bak spissene høres ut som et veldig bra alternativ siden skuddfoten hans var en av de dødeligste i Primera division

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #79 på: 23. Des. 2005, 15:39 »
Sissoko er vist suspendert til kampen, mens Hamann er svært svært usikker etter taklingen fra Essien. Zenden er ute for resten av sesongen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #80 på: 24. Des. 2005, 01:26 »
Hamann kan gjerne holde seg langt borte.
Langt, langt borte.
Selv om jeg dessverre ikke kan nekte for at jeg tidvis har savnet tyskeren (men det var selvsagt før vi fikk en viss Scott Parker). Gullit var smart. Droppet Robert Lee, brukte playmakeren Speed defensivt og ankeret Hamann offensivt. Ikke rart vi presterte som vi gjorde...

Forøvrig gir jeg blaffen i hvem Liverpool stiller med, så lenge vi stiller med det beste laget vi har til rådighet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #81 på: 24. Des. 2005, 12:08 »
-  Når jeg skrev under for Newcastle, og dermed var tilbake i Premiere League, tenkte jeg sjølsagt over at det blir spesielt å returnere og spille mot min tidligere klubb. Og, jeg vet at når jeg først er på Anfield, så vil det føles uvant å gå inn i bortelagets garderobe, sier Michael Owen til britisk presse før oppgjøret mellom Liverpool og Newcastle.

-  Jeg har et bilde inn i hodet av hvordan det kommer til å bli, men samtidig kommer det til å bli spennende å treffe igjen mange av mine gamle venner. Det er helt klart at denne kampen blir spesiell ettersom jeg i utgangspunktet aldri trodde jeg kom til å forlate Liverpool, sier Owen.

-  Jeg ville ikke ha signert en fireårskontrakt hvis jeg ikke trodde dette var et godt sted å spille fotball for meg. Jeg er svært godt fornøyd med den avgjørelsen jeg tok, og akkurat nå er jeg meget godt fornøyd med hvordan Newcastle gjør det i ligaen også.

Dette sier Owen foran kampen mot Liverpool, angående ryktene om at han returnerer til dem til sommeren. :)
ynesides black and white army..!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Liverpool - Newcastle
« Svar #82 på: 25. Des. 2005, 20:36 »
Tviler sterkt på at han kommer til å dra til Liverpool neste sommer. Det sier jeg ikke kun for at JEG vil at han skal bli, men for at jeg tror også Owen har lyst til å bli. Hvis ikke Newcastle får sving på sesongen snart, kan vi begynne å glemme CL. Men det er ikke noen tvil om at mange skader har ødelagt en del. Og derfor tror jeg Owen vil gi Newcastle minst ett år til på å bevise at de hører til i toppen.

Og når han får såpass mye tillit, så ser jeg ingen grunn til at han drar. Og NUFC vinner jo så og si hver bidige kamp Owen spiller. Så hvis Owen selv holder seg noenlunde skadefri så kan dette ga meget bra neste sesong (og denne sesongen også...) Hører jeg topp to?! Arsenal er på vei ned, Man Utd er veldig ustabile, og Liverpool har en veldig oppsving akkurat nå. Men den kan ikke vare hele tiden.

Så jeg tror Owen og Newcastle vil gjøre det veldig godt neste år, absolutt.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #83 på: 26. Des. 2005, 01:45 »
Ikke lenge igjen nå folkens. Håper morgendagen blir en knalldag! Først seier til Newcastle, så partey hele natta:)

Om Owen scorer to i morgen er det ikke sikkert vi stikker av med seieren uansett. Forskjellen i morgen tror jeg vil stå på det defensive arbeidet. Det kan fort bli en triller som dett oppgjøret har det for å bli, og faktisk så håper jeg på en kamp med fart og masse scoringer.. Liverpool kan godt score 3 så lenge vi scorer 4. Det gjør det bare ekstra deilig.

Nå gjelder det å krysse fingrene for et solid lagarbeid, defensivt og offensivt, og en Owen som gjør at kampen tipper vår vei:)
ancs and Scousers, go to H***!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #84 på: 26. Des. 2005, 10:54 »
Tenkte jeg skulle sjekke innom her nå, er jo kun timer igjen til avspark. Og jammen er jeg spent nå. Tror egentlig ikke vi tar poeng idag. Men flere av de beste spillerne våre er tilbake fra skadene sine, og da er vi gode nok til iallfall ett poeng. Med Bramble fra start regner jeg sjansene for minimale, derfor må vi ha inn igjen Taylor eller Carr. Er Carr tilbake på høyreback bør Ramage rykke inn og være stopper sammen med Boumsong. Det er bedre enn å bruke Bramble. Babayaro må vi også ha med igjen idag. PÅ midten håper jeg å se Emre i en sentral rolle med enten N'Zogbia eller Luque på venstrekanten.
Dessverre blir sjansen for poeng mye mindere av at Parker ikke kan være med.  Faye eller Bowyer må ta hans plass, og det blir vel førstnevnte.

Hvordan lagene gjør sin deffensive jobb blir helt klart avgjørende, men det blir også midtbanen. Dersom Liverpool kjører over oss på midten i 80% av kampen er vi nok dømt til å tape uansett hvor bra forsvaret måtte spille.
Shearer må også være på hugget idag, han må vinne dueller mot Carrager og Hyppiä, og skape rom for Owen. Grunn til at jeg fokuserer mest på midtbanen og forsvaret er fordi jeg vet at vi har gode nok spisser dersom sjansene skulle by seg. Det har dessverre våre røde motstandere og verter også, selv om de ikke har scoret spesielt mye i år.

Er nervøs, men det er lov å håpe. Mye avhenger av oss selv og spesielt hvem som spiller, og ikke spiller.

plebbster

• Gjest
Liverpool - Newcastle
« Svar #85 på: 26. Des. 2005, 12:41 »
Vinner vi i dag lover jeg dere at jeg skal drikke ikke-utblandet vodka i store mengder. Jeg ser helst at vi vinner 6-0 slik at jeg vinner Prediction League også.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #86 på: 26. Des. 2005, 13:05 »
Hehe skal slenge meg på flasken i kveld uansett tror jeg :P

Feire seieren, eller slukne sorgen, satser på første alternativ

God Jul!:)
ancs and Scousers, go to H***!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #87 på: 26. Des. 2005, 13:21 »
Sitat fra: "molala"

"Great minds think alike"  :lol:

Eller noe sånt..... hvilken unnskyldning bruker du dersom det blir uavgjort a?  :?  :?

Noreng

• Gjest
Liverpool - Newcastle
« Svar #88 på: 26. Des. 2005, 13:34 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "molala"

"Great minds think alike"  :lol:

Eller noe sånt..... hvilken unnskyldning bruker du dersom det blir uavgjort a?  :?  :?

Nesten seier!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Liverpool - Newcastle
« Svar #89 på: 26. Des. 2005, 13:45 »
Det er utrolig vanskelig å spå denne kampen. Liverpool ligger på tredjeplass, er formsterke, og pleier nesten alltid å vinne mot Newcastle på hjemmebane. Men Newcastle er også formsterke, har kun tapt en kamp med Owen på banen, og har alle sine viktige spillere tilbake fra skade.

Begge lag har solide keepere. Begge to kommer sikkert til å nekte scoringer. Jeg tror nok ikke at det blir så utrolig mange mål denne kampen. For ikke å snakke om det tette kamprogrammet lagene har i Jul. De kommer helt sikkert til å være litt forsiktige. Kanskje 1-0, 1-1 eller 0-0 blir sluttresultatet?