20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bowyer vekk... hva kan vi få for ham?  (Lest 4595 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bowyer vekk... hva kan vi få for ham?
« Svar #15 på: 18. Des. 2005, 12:48 »
Bowyer holder et brukbart nivå, men vi kan ikke ha stallen full av slike spillere. Når han i tillegg ønsker seg tilbake til London så er saken grei.

Han kan fungere fint som en squad-player.
Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 18. Des. 2005, 12:51 »
Ser ikke bort ifra at Dushcher eller Gravesen blir hentet som erstatter. Gravesen er frosset ut i Real Madrid.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 18. Des. 2005, 12:53 »
Gravesen hadde vært et fint tilskudd til stallen. Gravesen var i Everton blant de beste midtbanespillerene i Premier League. Men, Scums skal etter rapporter være svært ivrig på å hente Gravesen som en erstatter til Keane.
Carr har altfor få landskamper for England!

Lars

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #18 på: 18. Des. 2005, 13:20 »
Ja, håper så inderlig vi blir kvitt Bowyer.. Men det er sant som Souness sier! Vi kan ikke fortsette å kvitte oss med alt vi som ikke er på 1.laget! Stallen er liten nok fra før.. Hadde vært deilig å fått Gravesen tilbake til PL for en billig penge, selvom Waynes Bridge er mitt nr. 1 transfertarget i januar! Monaco-backen Patrice Evra er også et alternativ som likner mye på Arsenals Cole/Clichy...

Helt uvurderlig hvor viktig det er å ha gode, pasningssikre backer idagens moderne fotball...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 18. Des. 2005, 15:03 »
Du håper så inderlig at vi blir kvitt Bowyer, men samtidig sier du at vi ikke kan fortsette å renske stallen for alle som ikke spiller på førstelaget.
Den skjønner jeg ikke.

Bowyer er en kvalitetsspiller, som vi bør beholde, etter min mening. Han kan fungere både som backup for Parker, og han kan være en slags backup for Emre/Dyer.
Og skulle nøden være veldig, veldig stor, så kan han alternere på høyrevingen.

Stallen må bli større. Og vi må vel strengt tatt begynne å kjøpe FØR vi selger. I motsetning til det som har vært Souness' transferpolitikk til nå, selg først, kjøp etterpå.

Det er lettere å selge spillere enn å kjøpe dem. Et kjøp kan fort bryte sammen av en eller annen grunn, og da står du der, uten noen spillere i en posisjon. Og da må du begynne å bruke folk out of position. Og det er ikke alltid like bra.

Derfor, KJØP en ny spiller FØR vi slipper Bowyer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 18. Des. 2005, 22:40 »
AMEN!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 18. Des. 2005, 23:13 »
Om Bowyer vil vekk så selg han i januar.. Ser ingen grunn til å ha spillere i stallen som ikke vil spille for Newcastle United.

Jeg tror heller ikke vi kan forvente oss mye cash for Bowyer, pris mellom 1.5 og 2 mill.pund høres ok ut.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 19. Des. 2005, 10:15 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Om Bowyer vil vekk så selg han i januar.. Ser ingen grunn til å ha spillere i stallen som ikke vil spille for Newcastle United.

Jeg tror heller ikke vi kan forvente oss mye cash for Bowyer, pris mellom 1.5 og 2 mill.pund høres ok ut.

Det er et poeng der, er han umotivert og ønsker seg en miljøforandring tror ikke han har så mye å tilføre Newcastle United lenger.