20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Champions League trekningen  (Lest 4327 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Arild Skjæveland

• Gjest
Champions League trekningen
« Svar #15 på: 20. Des. 2005, 01:53 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Barca - Chelski er den moralske finalen. Faen at ikke LFC trakk noe bedre lag. De må ut ASAP.

Å i det heile lese orda moralske og Chelsea i same setning tvinger fram spørsmålet:

Er du seriøs?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 20. Des. 2005, 02:47 »
Enig med Arild her. Chelsea er langt fra noen moralske "vinnere" Håper Barca KNUSER de.

Noreng

• Gjest
« Svar #17 på: 20. Des. 2005, 22:32 »
Jeg mener det er veldig vanskelig og skrive om kampene når man ikke har den minste dreising om hvordan formen er da på de forskjellige lagene. Men jeg er rimlig sikker på at Chelsea, Barca, Juve, Bayern og Lyon holder den gode formen. Jeg må si at likte PSV i fjor, men lag som slår til ut av intet må nok som oftest ut med de beste spillerne. Du kan se på Porto.. Ingen satset på de, men da de vant ville alle spillerne demmers!
Man kan jo også på andre som Monaco, Ajax. Ajax klarer jo uansett og mekke nye talenter!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 21. Des. 2005, 13:21 »
Sitat fra: "Arild Skjæveland"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Barca - Chelski er den moralske finalen. Faen at ikke LFC trakk noe bedre lag. De må ut ASAP.

Å i det heile lese orda moralske og Chelsea i same setning tvinger fram spørsmålet:

Er du seriøs?

Per kvalitet. Heier slettes ikke på Chelski at all.
Grunnen til at jeg ikke vil ha LFC med videre er at jeg kommer til å bli gal av å høre på kameraten min!!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 21. Des. 2005, 15:20 »
Chelsea har da slett ikke overbevist med kvalitet i Champions League, så den kjøper jeg ikke... For å bli kallt moralske finale må man hvertfall overbevise i den cupen man liksom skal være i moralsk finale i.... Barcelona har overbevist i Champions League...

Når man er glad i fotball og fulgt Premier League i mange år, og opplever at Chelsea kommer ut av intet og ødlegger fotballen da sier det seg selv at man skal ønske den klubben alt vondt... Liverpool har hvertfall bygd seg opp mer riktig og uten falske midler, selv om de spiller like kjedelig fotball som Chelsea..

Du må vel innrømme at Premier League kvaliteten og spenningen har dalt voldsomt de siste to årene?

Nei, dette håper jeg inderlig Barca vinner......[/quote]
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 21. Des. 2005, 16:51 »
Nei, for all del. Ønsker ikke Chelski noe godt i denne verden. Det er vi som skulle vært i CL, ikke de.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida