20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem selger vi i Januar?  (Lest 5033 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #15 på: 15. Des. 2005, 08:35 »
Jeg syntes ikke Manu hadde så gode backups da de vant Champions League 1998. De hadde stjernespillere på de plassene de trengte det, men hadde middelmådige/dårlige spillere plassert på benken. De klarte seg greit uten skader hele sesongen, noe som resulterte i trofè etter trofè.

Jeg syntes vi skal prøve ut Manu-metoden når vi får et skadevennlig treningsfelt. Bedre å selge tre dårlige backups for så å kjøpe en stjernespiller av rang! Hva syntes dere?

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #16 på: 15. Des. 2005, 10:08 »
Vel, jeg vil fortsatt kalle Neville-brødrene for middelmådigheter. Men laget hadde Stam, Beckham, Keane, Giggs og Scholes som holdt et meget høyt nivå. Alle de spillerene holdt verdensklasse om jeg kan få bruke det ordet. I tillegg hadde man spillere som Johnsen, Berg, Solskjær, Andrew Cole og Dwight Yorke som holdt et brukbart nivå. Og, Schmeichel i mål var fortsatt en av verdens beste keepere.

Grunnlaget for det gode United-laget på 90-tallet var en fantastisk midtbane, en keeper i verdensklasse og enkelte gode stoppere som kom og gikk i løpet av perioden. Hverken på backene eller i angrep hadde Scums spillere fra den helt øverste hyllen. Men, det funket. Det fungerte til de grader.
Carr har altfor få landskamper for England!

plebbster

• Gjest
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #17 på: 15. Des. 2005, 11:53 »
Jeg leste nettopp en artikkel om at Greame Souness ville ha mye penger for Faye om Portsmouth ville kjøpe ham tilbake i januar. Jeg tror Souness mener at vi skal satse på Faye sammen med Parker på midten. Håper virkelig at Souness får et skikkelig godt bud han ikke kan motstå.

Les hele artikkelen her:

http://www.teamtalk.com/teamtalk/News/Story_Page/0,7760,1780_892800,00.html

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #18 på: 15. Des. 2005, 11:56 »
Satse på faye når vi har emre og Dyer. Og for å ikke glemme N'Zogbia. Faye er og blir i mine øyne stallfyll!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #19 på: 15. Des. 2005, 14:12 »
Dette er selvfølgelig bare taktikk, og Shepherd er flink til akkurat dette. Han presser prisen opp på Faye. Og jeg mener at en slik uttalelse bare tyder på at Faye blir solgt i januar.
Toon, Toon,
Black and white army

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #20 på: 15. Des. 2005, 14:36 »
Ja er ening at vi bør selge og ikke drive å låne bort spillere til alle lagenen i pl

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #21 på: 15. Des. 2005, 15:58 »
Bowyer:
En god spiller som vi bør beholde. Han sliter helt til han er helt utkjørt.. Og gir ALDRI opp! Sånne spillere trenger vi.. Jeg er vist en av de få som vil beholde han..

Faye:  
Han er god å ha hvis vi skal ligge å dra oss på midten av tabellen..
men det har jo ikke vi tenkt til?! Vi skalopp på topp,og der hører ikke han til, ihvertfall ikkei første 11'eren. Selg!!

Ameobi:
SEEEEEEELG!!  Hva gjør han her?? Han bare roter til alt! Ødlegger angrep,kan ikke løpe og ikke score.. Når han først scorer så er det enten flaks eller en 1000000% sjangse.. Finns MANGE andre å kjøpe.. Som scorer.. Chopra er bedre...

Bramble:
Kan jo beholdes, men vi skal spille i Europa, så da bør vi jo ha sterkere forsvar enn det vi har nå.. Kjøp inn en europeisk stopper som erstatter for han, så kan vi selge Titus.. Men er en grei spiller når hanklarer å unngå feilene..  

Elliott:
Han er sååå udugelig.. Kjøp Bridge å bli kvitt han med en gang.. Han passer til Norsk fotball.. Lurer virkelig på hordan han har vært i klubben så lenge.. Ingen som har sett ha, gjør det så dårlig at det skullevært umulig..
Selg!  Sunderland kunne trengt han.. Bunn lag som dem..

Og Souy kan du få billig av meg nå.. Hent inn O'leary eller en annen en.. O'neil f.eks.. Souy kommer ikke tilå få oss opp igjen..Tror ikke vi hadde klart å slått Arsenal uten at de hadde fått Silva utvist..
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #22 på: 15. Des. 2005, 16:51 »
Syns ikke vi skal selge elliot. Han er Newcastle man tvers gjennom. Han og Clark får nok en rolle i klubben, kanskje som trenere på reserve laget. Elliot må nok bli.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #23 på: 15. Des. 2005, 17:11 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Syns ikke vi skal selge elliot. Han er Newcastle man tvers gjennom. Han og Clark får nok en rolle i klubben, kanskje som trenere på reserve laget. Elliot må nok bli.

Jeg skulle gjerne sett Elliott som reservelagstrener jeg også. Han er Newcastle tvers gjennom. Men likevel, hvis han vil spille fotball videre, så må han ut. Han er ikke god nok for Newcastle per dags dato, og hadde nok heller ikke forsterket venstrebacken til Sunderland, med tanke på hvem som dekker den posisjonen der i gården.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #24 på: 15. Des. 2005, 18:45 »
Elliot er grei han. Tror faktisk han heller vil være stallfyll i Newcastle og få noen innhopp i året enn å spille fast i 1 divisjon. Tror ikke det er så mange PL klubber som vil ha han!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem selger vi i Januar?
« Svar #25 på: 15. Des. 2005, 18:59 »
For pengenes skyld kunne jeg tenkt meg å selge mange, men faktum er at jeg ser helst at vi ikke selger mer enn 1, toppen 2, spillere i Januar.
Holder Souness faktisk på å bygge opp et lag så er det dumt å begynne å bryte det opp igjen nå. Enkelte er ikke gode nok, men det spørs om vi tjener nok på å selge dem. Dessuten har vi bruk for de fleste slik som vi sliter med skader. Eneste jeg ville solgt i Januar er Bramble. Han har fått sine sjanser og blir aldri jevn nok i prestasjonene til å spille i en storklub som newcaslte. Dessuten begynner forsvaret og bli bra besatt på alle plasser uten ham bare vi blir kvitt skadene. Vi trenger ingen nye midtbanespillere nå i første omgang, men det forandrer seg når vi selger bare en så det ville jeg ventet med. Dessuten er det investert mye i den delen av laget. Bramble kan vi selge for meg i Januar og kanskje det sammen med at Fat Fred åpner pengesekken er nok til at vi kan sikre oss underskriften til en kvalitetsspiss. Da er vi langt på vei mener jeg.
Elliott er kanskje ikke god nok, men selger vi ham må vi ha en venstreback til. Poenget er da at en ny en antagelig vil koste mer enn vi får igjen for Elliott, som er fornøyd med å være backup. At han er en geordie er jo også positivt! Og skal vi prioritere hvordan vi bruker pengene bør en ny spiss komme først! Synd at Souness ikke klarte å få til folk av Bellamy og ikke så noen annen råd enn å selge ham....