20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Håndball  (Lest 7558 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Håndball
« Svar #15 på: 15. Des. 2005, 22:39 »
"fotball uten øl er håndball"
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Håndball
« Svar #16 på: 15. Des. 2005, 23:14 »
Ikkje faen :!:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

DanMan

• Gjest
Håndball
« Svar #17 på: 16. Des. 2005, 10:57 »
Hehe, brilliant, Mack! Sitter med samme følelsen av å se på TV2.

*viljehands........viljehands......viljehands igjen....osv*  :lol:

Og det er ikke bare det som er trist. La meg oppsummere mine tanker:

* Enhver idrett med uttrykket "fot" og "skritt" som i noe feil, er håpløs.

* Keeperspillet er pinlig! I stedet for å forsøke kontrollerte redninger hopper de ut som fordømte spasmiske sjøstjerner, og stort sett alle redninger er basert på pur flaks.

* Man kan score 30 mål, og likevel tape med kalassifre (på 2x30min).

* En suser i krysset fra midtstreken feires kun med en liten knyttnevebevegelse, og kanskje et lite smil. Tid til glede er det ikke, for motstanderen kan sette rett i gang, og da må man tilbake i forsvar.

* Pasningsspillet går i en konsekvent halvsirkel, fram og tilbake, fram og tilbake, fram og tilbake. Like oppfinnsomt som svenskevitser (disser forøvrig ikke svenskevitser!  :lol: ).

* Dommerne oppfører seg ALLTID - uten unntak - som om de var eid av den kroatiske spillmafiaen. Inkonsekvent og generelt håpløs dømming til tusen.

* Avholder VM, og kampene blir iaktatt av venner og noen få med en bok (sannsynligvis ute etter et folketomt og stille sted).

* Gult kort er en vits ingen av spillerne bryr seg om å få. 2 minutter er jo mye verre.

* Blant de kvinnelige aktørene er det store overtallet enten 2,30m høye panserøgler eller flatbankere.  :lol:

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Håndball
« Svar #18 på: 16. Des. 2005, 11:08 »
Sitat fra: "DanMan"
Hehe, brilliant, Mack! Sitter med samme følelsen av å se på TV2.

* Blant de kvinnelige aktørene er det store overtallet enten 2,30m høye panserøgler eller flatbankere.  :lol:

Geenialt :lol:

Handball er gørr kjedelig.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Håndball
« Svar #19 på: 16. Des. 2005, 12:37 »
Godt oppsummert, DanMan. Et annet problem er at de har VM støtt og stadig.
Toon, Toon,
Black and white army

DanMan

• Gjest
Håndball
« Svar #20 på: 03. Jan. 2006, 15:27 »
Ja, hva er DET for noe?? VM skal være hvert fjerde år, punktum finale.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Håndball
« Svar #21 på: 04. Jan. 2006, 15:21 »
Håndball er møkkakjedelig ja... Skjønner ikke at folk gidder å se på det...

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Håndball
« Svar #22 på: 04. Jan. 2006, 15:39 »
Kjedelig å se på, gøy å spille..synes jeg!
Har spillt håndball i flere år (leeeenge siden), men det som DanMan nevner her oppe er jeg helt enig i, og det er Pondus åsså...hva skal man med en sport som man kan putte 25goller å likevel tape :P

Bjørn - Pondi
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

plebbster

• Gjest
Håndball
« Svar #23 på: 04. Jan. 2006, 15:52 »
Jeg hater faktisk å spille håndball. Det er så kjedelig. I forrige gymtime lot jeg faktisk med vilje en ball gå til en motstander slik at vi tapte kampen. Alle fotball-fansene i klassen gratulerte meg og ga meg en sjokolade samt en kopp varm kakao etter kampen. Så mye hater vi håndball.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Håndball
« Svar #24 på: 05. Jan. 2006, 17:53 »
Håndball er jo vilt! Det vekker en skikkelig nasjonalfølelse hos meg når jeg ser herlige Hammerseng og nydelige Blanco valse over russiske lommetyver som ser ut til å ha gått på hestebol i flere år.

Det er også veldig gøyt å spille. Syntes selv det er morsomst å stå i mål, forusett at du har susp selvsagt. Ingenting er som å hoppe på en ball i nesten 100 km/t og håpe på det beste!

Når det gjelder VM, så er det vel bare hvert 4 år det arrangeres. Men så har vi EM og OL. Dette vises hvert år på TV. Og når de skal ha dekning på både herresiden og damesiden, kan det virke som om det er VM annenhver mnd. Men det er det da altså ikke.

Håndball er gøyt, men fotball er lidenskapelig.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Håndball
« Svar #25 på: 05. Jan. 2006, 18:00 »
Handball er gøy å spille nå og da ihvertfall ja, den går jeg god for :D
Men ikke det å stå i mål, det hater jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Håndball
« Svar #26 på: 11. Jan. 2006, 11:29 »
Håndball er jo en sport der Norge kan hevde seg, i motsetning til fotball.
Syns håndball er bra underholding...men for å si det sånn, jeg sitter ikke med øl å snacks fremfor tv`n når det er håndball.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Håndball
« Svar #27 på: 11. Jan. 2006, 17:21 »
Det beste med håndball er jo å se det på tv, samtidig som du hører Unni Anisdahl på NRK radiosporten kommentere. En langt bedre kommentator enn Harald Bredeli, som er langt mer opptatt av lesbene på toten (som egentlig er fra Gjøvik), enn selve håndballen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Håndball
« Svar #28 på: 14. Jan. 2006, 15:16 »
Hvem er ikke det?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Håndball
« Svar #29 på: 14. Jan. 2006, 23:17 »
Hvem er ikke hva? Bedre kommentatorer enn Bredeli eller mer opptatt av lesbene på toten enn selve håndballen?
Den første kan jeg være enig i. Harald Bredeli er en tåpelig kommentator. Som TV2 selvsagt verdsetter høyt.
Den andre gir jeg blanke i. Om det er håndballspillende lesber på Toten, så er det hyggelig det, men ikke spesielt interessant.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon