20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spillerne vi solgte i sommer...Savner vi noen av dem?  (Lest 12428 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Spillerne vi solgte i sommer...Savner vi noen av dem?
« Svar #45 på: 19. Des. 2005, 10:09 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Robert til Marseille ser det ut som.

LAURENT Robert will quit English football when the transfer window reopens next month to revive his career with Marseille.

Newcastle midfielder Robert, 31, had already agreed a pre-contract deal to join the French giants when his year-long loan at Portsmouth expires in the summer.

The former France star is ready to rush forward a return to his homeland after becoming fed-up with life at Fratton Park following the axing of Alain Perrin.

Robert has been hit with two club fines, totalling £100,000, since joining Pompey after accusing his team-mates of not passing to him and claiming even Thierry Henry would not save them from relegation.

Chairman Milan Mandaric said: "We have invested a lot of money in Laurent but it has not really been repaid."

Dersom dette er tilfelle, da kommer det vel inn litt penger i kassa på St.James. han er vel bare utleid? Kan jo håpe på å få NOE ut av den mannen....  :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 19. Des. 2005, 10:31 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "Asbjørn"
Robert til Marseille ser det ut som.

LAURENT Robert will quit English football when the transfer window reopens next month to revive his career with Marseille.

Newcastle midfielder Robert, 31, had already agreed a pre-contract deal to join the French giants when his year-long loan at Portsmouth expires in the summer.

The former France star is ready to rush forward a return to his homeland after becoming fed-up with life at Fratton Park following the axing of Alain Perrin.

Robert has been hit with two club fines, totalling £100,000, since joining Pompey after accusing his team-mates of not passing to him and claiming even Thierry Henry would not save them from relegation.

Chairman Milan Mandaric said: "We have invested a lot of money in Laurent but it has not really been repaid."

Dersom dette er tilfelle, da kommer det vel inn litt penger i kassa på St.James. han er vel bare utleid? Kan jo håpe på å få NOE ut av den mannen....  :)

Mitt tips er at Marseille tar over låneavtalen, om pompey ikke ønsker han  lenger.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #47 på: 19. Des. 2005, 20:17 »
Savner vel egnetlig ingen av de vi som blei solgt. Men har fått med meg at Jenas spiller bra. Noe j desverre ikke tror han hadde gjort i Newcastle trøya. Men en ting lurer j virkelig på. Han tok vel aldri frispark for Newcastle? Etter å ha sett 2 perfekte firspark av han i det siste lurer j på hvorfor i all verden han ikke gjorde det!?
FVM

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 19. Des. 2005, 20:21 »
Sitat fra: "FVM"
Savner vel egnetlig ingen av de vi som blei solgt. Men har fått med meg at Jenas spiller bra. Noe j desverre ikke tror han hadde gjort i Newcastle trøya. Men en ting lurer j virkelig på. Han tok vel aldri frispark for Newcastle? Etter å ha sett 2 perfekte firspark av han i det siste lurer j på hvorfor i all verden han ikke gjorde det!?

Robert skulle på død og liv ta alt som var. De som var fra 16-18 meter tok Shearer.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #49 på: 19. Des. 2005, 21:34 »
og banke over 99 av 100. Gla vi er kvitt den klysa.
FVM

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #50 på: 19. Des. 2005, 21:38 »
Må si jeg savner Laurent Robert, men det var vel til det beste at han dro... Men de måla han lagde for Newcastle vil alltid bli husket, på grensen til legende...
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Arild Skjæveland

• Gjest
« Svar #51 på: 20. Des. 2005, 02:32 »
Slik Lua Lua har spelt i det siste skulle ein tru de saknar han noko.

Noreng

• Gjest
« Svar #52 på: 20. Des. 2005, 08:06 »
Joa, men dette er jo om forigge sesong.. Da var ikke Lua med!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 20. Des. 2005, 18:48 »
Sitat fra: "Arild Skjæveland"

Jeg har savnet LuaLua i hele år. Og i hele vårsesongen i fjor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 20. Des. 2005, 18:50 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Arild Skjæveland"

Jeg har savnet LuaLua i hele år. Og i hele vårsesongen i fjor.

Problemet er bare at han fikk det aldri til i den sort\hvite drakta...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 20. Des. 2005, 18:54 »
Et annet problem er at han aldri fikk sjansen.

Det var Ameobi som alltid fikk sjansen. LuaLua fikk svært, svært sjelden sjansen over lengre tid. Hoppet som regel bare inn i enkeltkamper og gjorde sine saker bra. Tidvis meget bra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 20. Des. 2005, 18:58 »

Det var Ameobi som alltid fikk sjansen. LuaLua fikk svært, svært sjelden sjansen over lengre tid. Hoppet som regel bare inn i enkeltkamper og gjorde sine saker bra. Tidvis meget bra.

Det du karakteriserer som "tidvis meget bra" er akkurat det samme som Ronaldo driver med i ManU. Utrolig go' med ballen i føttene, men det blir aldri noe av fordi han ikke gir fra seg ballen, og tentre på seg selv og seg selv og seg selv før laget. På den måten kom aldri Lua Lua inn på laget, og jeg syns ike han gjorde noe meget bra i Newastle, er klar over at han scoret noen mål, men hvor mange var det? 3, på 300 forsøk ellerno'?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 20. Des. 2005, 18:58 »

men er vi først igang med å ramse opp problemer: det ligger et gedigent ett i de altfor mange sjansene Ameoi har fått nå...

Laurits90

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Det newcastle trenger
« Svar #58 på: 03. Jan. 2006, 15:15 »
Det Newcastle hadde trengt var gode, gamle MAC! Det vi Newcastle-supportere må leve på for tiden er gamle minner fra 1997, med Gascoigne og Asprillia..

Jeg mener bestemt at det Newcastle trenger nå, er en rolig, avslappet 72 åring, som vandrer rundt i frakk og dress... Det var tider det!!

:arrow: Bobby Robson forever :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 03. Jan. 2006, 21:20 »
Sir Bobby hadde gjort sitt, og burde selv innsett dette, og Fat Fred burde tatt avgjørelsen tidligere. Da hadde vi heller ikke hatt Graeme Souness som manager nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida