20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spillerne vi solgte i sommer...Savner vi noen av dem?  (Lest 12445 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Spillerne vi solgte i sommer...Savner vi noen av dem?
« Svar #30 på: 16. Des. 2005, 13:37 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Goes around comes around sier jeg. Mannen fortjener ikke respekt.

Hvorfor ikke?

Vi skal respektere våre helter.

Robert var en stor, stor helt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Spillerne vi solgte i sommer...Savner vi noen av dem?
« Svar #31 på: 16. Des. 2005, 17:10 »
Om Robert er en fantastisk spiller, så er det ganske utrolig at han ikke engang får fast plass på bunnlaget Pompey. Selv middelmådige spillere som O`brien, Griffin og Lua Lua får det. Sier litt.

Om han er så fantastisk er det ganske rart at ingen storklubber var interessert i å hente han i sommer.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #32 på: 16. Des. 2005, 17:56 »
Han har hatt sine fantastiske øyeblikk i Newcastle og vireklig gitt oss noen viktige seiere. Selv om han røyk ut med Souness betyr ikke det han han ikke har rett til å være helt på Tyneside. Hugser spesielt seieren mot Liverpool i vår.

Blir for dumt å si at han ikke er helt på tyneside siden han ikke får spille i Pompey. Det driter jeg faktisk i. Det er viktig å hugse spillerne for det de presterte på banen.

Bellamy er jo faktisk helt han og. Det var jo den fandenivolske instillingen hans som gjorde at vi kom til mellomspillet i CL og den samme innstillingen som gjorde at han måtte forlate klubben.

Begge er gamle helter på Tyneside og i Newcastle øyne blir det for dumt å glemme de viktige og fine øyeblikkene med gamle spillere, bare fordi Souness ikke takler spillere som ikke tar en ku for en ku!"

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #33 på: 16. Des. 2005, 19:06 »
Robert var utrolig. At han har tapt seg er ikke å legge sjul på! Men steike ta! Han var stor i Newcastle! Uansett om dere hater Robert, så kan dere ikke nekte for at han var stor! Se filmen om Laurent Robert http://www.petes-place.info/Football/NUFC/Pedro/PedroVideos.htm her... Så ser dere det!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 16. Des. 2005, 23:48 »
Jeg benekter ikke ferdighetene eller bidragene Le Sulk og The Gimp har gitt oss. Og jeg er svært takknemlige. Men jeg klarer ikke sånn helt uten videre la det passere når de herser med klubben. Dermed har de per dags dato ingen som helst respekt hos meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 17. Des. 2005, 11:03 »
kaller dere Bellamy og Robert "helter"?? Da skal det sørenimeg ikke mye til for å bli helt i Newcastle. Jeg trodde det var spillere som supermac, Shearer, Keegan og Milburn som var helter i Newcastle jeg. Ikke spillere som var der i 3 sesonger og scorte noen viktige mål. Hmmmm... DA har vi mange helter da!

Ian Rush scorte jo et viktig mål mot Everton. Litt av en Tyneside helt...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 17. Des. 2005, 11:39 »
Sitat fra: "kesse"
kaller dere Bellamy og Robert "helter"?? Da skal det sørenimeg ikke mye til for å bli helt i Newcastle. Jeg trodde det var spillere som supermac, Shearer, Keegan og Milburn som var helter i Newcastle jeg. Ikke spillere som var der i 3 sesonger og scorte noen viktige mål. Hmmmm... DA har vi mange helter da!

Hadde akkurat tenkt til å skrive det selv, men det slapp jeg jo :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #37 på: 17. Des. 2005, 11:42 »

De spillerne du nevner er jo legender. Men noen superhelter er de ikke. Men de har vært viktige brikker i laget vårt. Syns det blir for dumt å ikke respektere og glede seg over de øyeblikkene og poengene de har skaffet oss. Alle vet jo det hadde vi hatt en manager med en litt annen personlighet hadde begge spillerne sannsynligvis vært på Tyneside enda. Hvor mangen år taklet Alex Keane?? Tror Souness hadde sparket han den første dagen!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 17. Des. 2005, 12:23 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"

De spillerne du nevner er jo legender. Men noen superhelter er de ikke. Men de har vært viktige brikker i laget vårt. Syns det blir for dumt å ikke respektere og glede seg over de øyeblikkene og poengene de har skaffet oss. Alle vet jo det hadde vi hatt en manager med en litt annen personlighet hadde begge spillerne sannsynligvis vært på Tyneside enda. Hvor mangen år taklet Alex Keane?? Tror Souness hadde sparket han den første dagen!

Hadde vi hatt en annen manager hadde nok begge vært i klubben enda, og vi hadde heller ikke hatt Emre, Parker, Owen, Luque eller Solano.

Robert hadde en meget god første sesong for Newcastle, etter dette ble han dårligere og dårligere akkurat som Ginola. Når man kan velge mellom bråkebøtta Bellamy og profesjonelle Owen er valget meget enkelt.

Drar du til Newcastle og sier at Robert og Bellamy er helter tror jeg nok de fleste rister oppgitt på hodet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 17. Des. 2005, 14:21 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Robert hadde en meget god første sesong for Newcastle, etter dette ble han dårligere og dårligere akkurat som Ginola. Når man kan velge mellom bråkebøtta Bellamy og profesjonelle Owen er valget meget enkelt.

Jeg vil si at andresesongen også var ganske bra. Deretter gikk det stort sett nedover, men glimt av en fantastisk spiller i enkelte øyeblikk. Men, sett i ettertid så kan nok Ginola og Robert sine karrierer sammenlignes. Begge var venstrevinger i verdensklasse på sitt beste, men Newcastle fikk dessverre aldri ut det absolutt beste av disse to. De er på ingen måte helter, men de kunne ha blitt dersom de selv hadde hatt et sterkt ønske om det.

Om Robert og Ginola bare hadde hatt viljen og proffesjonaliteten til f.eks Bjørnebye...
Carr har altfor få landskamper for England!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 17. Des. 2005, 15:10 »
Bellamy og Robert var store spillere i Newastle i sin tid da de var på sitt beste, men helter?
Helter i Newcastle for meg er Alan Shearer, Peter beardsley, Robert Lee, Les Ferdinand og Shay Given. En som er godt på vei er Scott Parker! Og så har vi "gamlekara" som var\er store helter, men de har jeg liksom ikke noe personlig forhold til på samme måten.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 17. Des. 2005, 16:11 »
Sitat
Hadde vi hatt en annen manager hadde nok begge vært i klubben enda, og vi hadde heller ikke hatt Emre, Parker, Owen, Luque eller Solano.

Drar du til Newcastle og sier at Robert og Bellamy er helter tror jeg nok de fleste rister oppgitt på hodet.

Hadde vi hatt en annen manager hadde vi i alle fall vært inne blant topp 10.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 18. Des. 2005, 06:52 »
Sitat fra: "Mushans"
Sitat

Hadde vi hatt en annen manager hadde vi i alle fall vært inne blant topp 10.

Ta en titt på tabellen en gang til.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 18. Des. 2005, 06:53 »
Robert til Marseille ser det ut som.

LAURENT Robert will quit English football when the transfer window reopens next month to revive his career with Marseille.

Newcastle midfielder Robert, 31, had already agreed a pre-contract deal to join the French giants when his year-long loan at Portsmouth expires in the summer.

The former France star is ready to rush forward a return to his homeland after becoming fed-up with life at Fratton Park following the axing of Alain Perrin.

Robert has been hit with two club fines, totalling £100,000, since joining Pompey after accusing his team-mates of not passing to him and claiming even Thierry Henry would not save them from relegation.

Chairman Milan Mandaric said: "We have invested a lot of money in Laurent but it has not really been repaid."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 19. Des. 2005, 00:04 »
Det bare beviser det Graeme Souness og endel av oss har innsett - Robert er ikke lengre noen klassespiller slik noen sjeler dessverre enda har illusjoner om at han er. Og at han er et stort problem å ha i stallen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida