20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spillerne vi solgte i sommer...Savner vi noen av dem?  (Lest 12507 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Spillerne vi solgte i sommer...Savner vi noen av dem?
« Svar #15 på: 14. Des. 2005, 23:33 »
Savner Ambrose, og når Elliott spiller savner jeg Hughes.
Ellers vil jeg spy på Bellamy  :lol:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #16 på: 14. Des. 2005, 23:34 »
En Bellamy med vett og uten skader og  Souness er savnet!!!

DanMan

• Gjest
« Svar #17 på: 15. Des. 2005, 11:30 »
Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Uansett prestasjoner i andre klubber og ligaer, er det ene og alene Darren Ambrose jeg mener var et feilsalg! Han fikk aldri sjansen i Newcastle, og det er veldig trist. Husker da jeg satte opp laget til en kamp mot Mancheatster i fjorårssesongen, og jeg ville ha Ambrose fra start. Dessverre vant jeg ikke gehør for det, hverken her inne eller i Newcastle (rart med det siste, gitt.  :lol: ). Ambrose er anvendelig og målfarlig, pluss at han ennå er ung. Se opp for ham i årene fremover, han vil nok spille for et større lag enn Charlton (no offence) etterhvert.

plebbster

• Gjest
« Svar #18 på: 15. Des. 2005, 11:47 »
Jeg savner Jenas fra den tiden han spilte best i Newcastle. Det var ikke en lang periode, men en stund han presterte over pari. Han var ung og også da svært ustabil.

Kluivert brukte Newcastle som en klubb der han skulle være kongen i de siste sesongene som spiller. Litt som Gabriel Batistuta i Quatar. Jeg liker ikke sånne spillere.

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 15. Des. 2005, 14:20 »
det ser ikke ut som at kluivert for spille i valencia...han har begynt en kamp og kommet innpå i 5.....men viss jeg ikke tar feil spiller valencia med en spiss og det er david villa.
hugo viana får heller ikke spille noe særlig, men det forstår jeg ganske godt, når han sloss om plassen med Aimar, vicente og rufete.
ganske dårlig valg av hugo i dra til valencia når han har sånne spillere foran seg, han hadde valget å dra til celta vigo oxo....grunnen til at han ville dra var pga være med i vm2006.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 15. Des. 2005, 18:04 »
Sitat fra: "DanMan"
Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Uansett prestasjoner i andre klubber og ligaer, er det ene og alene Darren Ambrose jeg mener var et feilsalg! Han fikk aldri sjansen i Newcastle, og det er veldig trist. Husker da jeg satte opp laget til en kamp mot Mancheatster i fjorårssesongen, og jeg ville ha Ambrose fra start. Dessverre vant jeg ikke gehør for det, hverken her inne eller i Newcastle (rart med det siste, gitt.  :lol: ). Ambrose er anvendelig og målfarlig, pluss at han ennå er ung. Se opp for ham i årene fremover, han vil nok spille for et større lag enn Charlton (no offence) etterhvert.

NYTT forsøk, hva skjedde egentlig rundt Ambrose og hans avskjed med Newcastle?

Hadde stor tro på ham....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 15. Des. 2005, 18:06 »
Souness gav han sjansen alt for sent, og selv om Souness ville beholde ham, var Ambrose så oppsatt på å komme til en klubb der han var garantert mer spilletid og Souness kunne ikke tviholde på en spiller som ville vekk. Fair nok, selv om det var synd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 15. Des. 2005, 18:11 »
Savner ingen, selvom det ville vært greit å hatt Milner og Ambrose i Newcastle pga alle skadene. Skulle også ønske at Ambrose var på lån.

Feta Kluivert og bråkebøtta Bellamy er dem jeg savner minst.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
« Svar #23 på: 16. Des. 2005, 08:16 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Savner ingen, selvom det ville vært greit å hatt Milner og Ambrose i Newcastle pga alle skadene. Skulle også ønske at Ambrose var på lån.

Kan ikke være mer enig. Synd du ikke nevner Robert i siste linja, som sutre Robert

DanMan

• Gjest
« Svar #24 på: 16. Des. 2005, 08:43 »
Helt klart, Ambrose burde blitt lånt ut! Men som det allerede er blitt sagt, gutten selv ville bort for å få spilletid, and who can blame him? Han fikk aldri sjansene han fortjente. Selv etter å ha scoret pene mål i de få kampene han spilte, ble han vraket til neste kamp. Klart slikt tærer på en ung gutt som rett og slett ikke blir bedre enn antall kamper han spiller (jfr. fordelene med lån, slik som Milner).

Lykke til videre, Darren!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 16. Des. 2005, 09:53 »
Sitat fra: "Noreng"
Sitat fra: "Asbjørn"

Kan ikke være mer enig. Synd du ikke nevner Robert i siste linja, som sutre Robert

Utrolig at jeg kunne glemme den værste av dem alle :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

DanMan

• Gjest
« Svar #26 på: 16. Des. 2005, 10:38 »
Ja, det var direkte svak innsats, Asbjørn!  :lol:

Men det er forsåvidt det alle bør - glemme Robert. Selv om det kan bli i overkant vanskelig når han alltids finner et dårlig tdspunkt til å spy ut noe sutrete svada.  :lol:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 16. Des. 2005, 12:31 »
Jojo, men da får vi også sjansen til å la oss glede oss over at vi faktisk ikke har det problemet lengre :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 16. Des. 2005, 13:33 »
Problem? Robert? Makan!

Det er på tide å vise mannen respekt. Han gjorde geniale ting for denne klubben, og er en av de aller, aller, aller beste venstrevingene i klubbens historie.
Det sier sitt. Han kunne plante ballen på en medspillers hode. Han har fortsatt evnen til å få ballen NØYAKTIG der han vil ha den. Fantastisk skuddfot, gudsbenådet innleggsfot. Fantastisk spiller.

Takk for alle gode minner, Robert! Håper vi sees igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 16. Des. 2005, 13:34 »
Goes around comes around sier jeg. Mannen fortjener ikke respekt.