20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newutd.com  (Lest 10458 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newutd.com
« Svar #15 på: 14. Des. 2005, 14:40 »
da bør vi at feks tre dager før starter man tråden.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #16 på: 14. Des. 2005, 15:27 »
Folk klarer aldri vente så lenge. Bare vent til et minutt etter kampen mot west ham er ferdig spillt. Da vil det komme en tråd som heter Liverpool- Newcastle. kanskje den kommer før og!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #17 på: 14. Des. 2005, 16:14 »
det er greit med sånne "store" kamper, men mener nå hvertfall at den bør inneholde noenlunde den samme innformasjonen! Og at det er de samme som starter de!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #18 på: 14. Des. 2005, 17:23 »
Hva med at det er et krav at slike kamptråder i skal inneholde en viss mengde informasjon, for eksempel oversikt over skader, tidspunkt for kampen og hvilken kanal som eventuellt sender den?
Carr har altfor få landskamper for England!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #19 på: 14. Des. 2005, 17:23 »
Ja, men kanskje egentlig like grett å heller kalle det for førkamp rapport og legge det på internettsiden i stedet??

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #20 på: 14. Des. 2005, 22:50 »
Det finnes jo en fast rapport om status foran kampen til hver eneste kamp på nyhetssidene.

Mener at vi bø ha en eller to faste skribenter som starter kamptrådene, med fast innhold:
 - skadesituasjon
 - TV
 - Tidligere møter
 - Situasjon for motstander
 - Tidspunkt
 - Odds (når det er mulig)

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #21 på: 14. Des. 2005, 23:22 »
Enig i noe av det dere sier, men vi legger et preview av kampen ca 2 dager før på hovedsiden og det burde vel holde? Er ikke så lett og vite alt om kampen før det, så da blir det bare redigering.

Blir umulig og ikke diskutere kampen før 2-3 dager før.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #22 på: 15. Des. 2005, 07:35 »
dersom det er noe i previewen som legges ut på hovedsiden som dere føler mangler, er det fint at dere sier ifra.. Vi vil jo at den skal være informativ og grei som mulig. Når jeg skriver preview prøver jeg å holde meg til skadesituajonen, hvem som sannsynligvis starter kampen og tid, sted for kampen samt hvilke kanal som viser den.. Jeg vil ikke at den skal bli altfor lang, i frykt for at folk ikke gidder lese den. Men tar gjerne i mot forslag til forbedringer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #23 på: 15. Des. 2005, 17:50 »
De forslagene Lasse kommer med er vel og bra, men umulig å gjennomføre på forumet. Komplett umulig. Prøv sjøl, så ser du hvor vanskelig det er, Paul.

Derfor er det bedre at vi gjør prewiene på hovedsiden så detaljerte som mulig. Med oversikt over tidligere møter, skadesituasjon for begge lag, tidspunkt for kampen, evt. tv-overføring, og alt det derre der.

Folk må begynne å lese hovedsiden, og ikke bare forumet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #24 på: 15. Des. 2005, 17:50 »
De forslagene Lasse kommer med er vel og bra, men umulig å gjennomføre på forumet. Komplett umulig. Prøv sjøl, så ser du hvor vanskelig det er, Paul.

Derfor er det bedre at vi gjør prewiene på hovedsiden så detaljerte som mulig. Med oversikt over tidligere møter, skadesituasjon for begge lag, tidspunkt for kampen, evt. tv-overføring, og alt det derre der.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #25 på: 15. Des. 2005, 17:50 »

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #26 på: 15. Des. 2005, 19:11 »
Sitat fra: "Joakim"

Jeg tror du misforstod det jeg skrev joakim. Hvis du leser en gang til ser du det sikkert. Jeg snakket om å forbedre previewen på hovedsiden og ber folk kommer med forslag om hva som bør være med i previewen (som altså er å finne på hovedsiden, ikke forumet). Innlegget mitt hadde ingenting å gjøre med noe preview på forumet.

Noreng

• Gjest
Newutd.com
« Svar #27 på: 16. Des. 2005, 08:18 »
Hva med at hvem som helst starter tråden og NÅR prewiwen er ferdig limes den inn?

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #28 på: 16. Des. 2005, 08:30 »
Skjønner egentlig ikke hvorfor man ikke kan lese på forsiden? Er jo ikke bare forumet som gjelder. Er på forsiden alle nyheter, previews og sånt blir lagt ut.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #29 på: 16. Des. 2005, 13:19 »
Sitat fra: "thepaul"
Sitat fra: "Joakim"

Jeg tror du misforstod det jeg skrev joakim. Hvis du leser en gang til ser du det sikkert. Jeg snakket om å forbedre previewen på hovedsiden og ber folk kommer med forslag om hva som bør være med i previewen (som altså er å finne på hovedsiden, ikke forumet). Innlegget mitt hadde ingenting å gjøre med noe preview på forumet.

Her var det egentlig du som misforsto. Men jeg skjønner godt at du gjorde det.

Jeg skrev feil, og rekker hendene i været og innrømmer all skyld. Skyt meg, om du vil. Det var Lasse jeg snakket om. Det var Lasse det skulle stå, ikke Paul.
Men hvis du leser videre i innlegget mitt, Paul, så kanskje du ser at jeg på mange måter er enig med deg. Da kanskje du hadde skjønt at det ikke var deg jeg hintet til.