20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newutd.com  (Lest 10439 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Newutd.com
« på: 12. Des. 2005, 08:06 »
Jeg synes det hadde vært interessant og kjørt en liten undersøkelse. Den siste tiden har vi fått ganske mange nye medlemmer her på forumet, noe som tyder på økt interesse for siden. Dette synes vi i staben synes er flott. Vi vil jo at siden skal være så bra som mulig og jeg har derfor laget et par spørsmål jeg hadde satt pris på om dere svarte på.

1. Hva var grunnen til at du ble medlem i forumet?
2. Positive og negative sider ved forumet og det som skrives?
2. Hvor ofte besøker du internett-siden vår (ikke forumet)?
3. Hva synes du om nyhetene som blir postet?
4. Forslag til forbedringer?

Håper dere tar dere tid til å svare på disse spørsmålene. Det vil være av stor hjelp. Vi er avhengige av tilbakemeldinger fra dere får at siden skal bli så god som mulig :)

Takk!

Noreng

• Gjest
Re: Newutd.com
« Svar #1 på: 12. Des. 2005, 08:15 »
Sitat fra: "mine svar!"

1. Hva var grunnen til at du ble medlem i forumet? Alltid vært en datamann, med store fotballinteresser!^_^
2. Positive og negative sider ved forumet og det som skrives? Veldig saklig. Synes kanskje noen av mod. må slå litt strengere ned på å diskutere sex og horer osv.
2. Hvor ofte besøker du internett-siden vår (ikke forumet)? Hver gang jeg er på dataen (Jeg har newutd.com som hjemmeside)
3. Hva synes du om nyhetene som blir postet? Veldig bra! Ganske lange, men ikke sånne lange at jeg ikke gidder å lese dem.
4. Forslag til forbedringer? Ja. Det som jeg sa foran her, pluss at jeg ville gjerne likt å sett en storoppryding. Altså sletta alle stengte tråden. Og slette brukerne med 0 innlegg hvis de ikke akkuratt har blitt medlem da!

Hilsen Noreng

Newcastle og newutd.com patroit!

torstein86

• Benkvarmer
  • **
  • Torstein
    • Vis profil
Respond fra Bodø
« Svar #2 på: 12. Des. 2005, 08:31 »
Hovedsakelig for å få tak i kampbilletter. Og d har jo ordnet seg. St. James here I come.
uvesentlige
noen ganger i uken
i forumet? Bra med nyhetene på hovedsiden newutd.com, men dere kunne godt lagt ut linker til sider som legger ut fler nyheter...
Tja...
Torstein Vik Sundsfjord
Facebook gruppe "Newcastle Supportere avd. Bodo"

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #3 på: 12. Des. 2005, 13:30 »
1. Fekk høyre om sida på VGD då den var i oppstartsfasen.
2. Mange saklege innlegg.
3. Er innom sida når eg kan...tida eg har til rådigheit er ikkje alltid lang...
4. God standard på nyheitene, informativt.
5. Forbetringar? Vel, ein konkurranse på forumet skjer det vel noko med allereie, so bortsett frå det kjem eg ikkje på noko i skrivande stund.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 12. Des. 2005, 13:34 »
Fordi det da var det eneste seriøse alternativet for å diskutere Newcastle. Det er det forøvrig fortsatt...

Stort sett bra. Seriøst og saklig. En del skrivefeil og overdreven bruk av "smil" trekker helhetsinntrykket litt ned. Positivt at det er svært få(om noen) som forsøpler forumet.

On a daily basis.

Meget bra.

Konkurranser!
Carr har altfor få landskamper for England!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #5 på: 12. Des. 2005, 14:05 »
Syntes det var viktig at vi fikk et reelt alternativ til den offisielle supporterklubben. Ble kastet ut fra forumet der pga en liten misforståelse, og syntes idéen med en ny side var god.

Svært god kvalitet på innleggene.

Flere ganger daglig

Meget bra.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #6 på: 12. Des. 2005, 15:10 »
Hmm. Husker bare at Nordin eller hvem det var postet diverse linker til en ny norsk newcastleside (som selvsagt førte til utestengelse fra fourumet) på nussc-forumet. Besøkte siden, og ble medlem av forumet. Var ikke spesielt aktiv til å begynne med. Det var jo veldig lite folk og veldig lite liv der.

En høyere grad av seriøsitet enn på nussc-forumet. Litt for mange skrivefeil, og litt for mange som ikke har lært seg norsk overhodet.

3. Hvor ofte besøker du internett-siden vår (ikke forumet)?
Daglig. Opptil flere ganger daglig.

4. Hva synes du om nyhetene som blir postet?
Overraskende høy kvalitet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #7 på: 12. Des. 2005, 15:34 »

Gikk veldig lenge til jeg fant ut om denne siden. Tror faktisk jeg kom over en link på dagbladet. Så gikk jeg gjennom siden deres og fant ut at dere solgte billetter til kamper( ja takk skal dere neimen ha). Etterhvert klarte jeg og å lese meg frem til at dere faktisk hadde et forum, som merkelig nok var gratis å bruke. Fantastisk gutter. Har neimen sansen for at alle i verden ikke er av samme slag som en viss annen.
Trenger vel strengt tatt ikke nevne navn. Hvor mange klubber må man være med i for å få lov å kjøpe billetter der?
Jaja nok om det
Men det er nok mange norske newcastle supportere der ute som fortsatt ikke vet om siden deres!

Syns det meste er positivt på forumet. Slet litt med fargene i begynnelsen. Hadde nok med at jeg akkuratt hadde opperert øynene. Kommer seg nå

Daglig

For å være helt ærlig; så er det meget bra kvalitet. Men strengt tatt så har jeg som regel tatt min daglige runde på diverse engelske sider og lest mye av det samme. Men med det formålet siden har og for de som ikke tråkler engelske sider hver dag er det veldig bra kvalitet ( kan jeg i allefall tenke meg)

5. Forslag til forbedringer?

Bilde galleri frå "turerene" dere ordner billetter til?

Men til slutt en stor hyllest til dere som driver denne siden. Ekte supportere gutter!

Howay the lads!

Oh me lads, you should've seen us gannin
Passing the folks along the road
And all of them were starin'
All the lads and lasses there
They all had smilin' faces
Gannin along the Scotswood Road
To see the Blaydon Races

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 12. Des. 2005, 15:39 »
Fikk PM fra Nordin på det andre forumet, og fant ut hvilken svindler Weiseth var/er.

Bra. Det meste er saklig.

Hele tiden, hvis datan er på.

Utrolig bra. Alt blir skrevet på norsk og det er en god del lange artilker også. Meget bra jobbet.

Konkurranser!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newutd.com
« Svar #9 på: 12. Des. 2005, 15:56 »
Søkte på Newcastle eller noe på kvasir på jakt etter nye Newcastlesider. Så fant jeg Newutd.com! Fant ut at det var et forum der, og tenkte at det kunne være interessant å bli med!

Seriøse debatter, ganske morsomt å diskutere her og lite tull. Ryddige og oversiktelige sider, samt en perfekt mengde med forumbrukere.

Jeg pleier å sjekke nyhetene for å se om det har skjedd noe nytt. Dette gjør jeg daglig.

Newutd.com har noen gode skribenter. Tekstene og nyhetene er av høy kvalitet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #10 på: 12. Des. 2005, 16:30 »
Sitat

Fekk ein PM av ein kar som ville ha meg på forumet. Veldig takknemlig for det. :D

Sitat

Hmm. Nesten berre saklege debatter. Veldig mange gode skribenter her, som løfter forumet høgt opp.

Har ikkje noko negativt å seie.

Sitat

Fleire gongar dagleg.

Sitat

Meget gode. Men av og til blir det posta litt for lange Artikler/Intervju. I staden kan man ta utdrag fra teksten + lime inn linken.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newutd.com
« Svar #11 på: 12. Des. 2005, 18:20 »
1: Fikk høre det av en kompis, som også er newcaslte supporter. Han er dessverre ikke medlem her! Har prøvd å få han med, men han er treg av natur.

2: Mange morsomme og engasjerende debatter, med (som sagt) mange gode skribenter. Noen skriver litt for langt til at jeg klarer å holde følge (spesielt de på engelsk), men det går som oftest bra!

3: Hver gang jeg er her inne, så er jeg på forumet. Og det skjer vel ofte flere ganger for dagen, og av og til har jeg noen dårlige perioder. Er skoleslave, så har ikke alltid mulighet til å være her daglig.

4: Bra, bra at de blir skrevet om på norsk! Er vel sikkert den beste Newcastle siden i Norge!

5: Flere konkuransser med premier. Thats it!

Vil bare til slutt si at jeg elsker dette forumet! Hver gang jeg er på pcen, eneten det er hjemme eller på skolen så er det rett inn her! Er digg å alltid ha morsomme diskusjoner man kan engasjere seg i, enten de er svært sentrale om NUFC, eller om det ikke har noe med klubben og gjøre i det hele tatt. Føler vi er som en slags liten familie her inne, hvertfall vi som skriver her ganske ofte!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
Newutd.com
« Svar #12 på: 12. Des. 2005, 19:53 »
- Magnar som vervet meg etter at han fortalte om hvordan NUSSC drver virksomheten sin.

- Positive: De fleste innleggene er saklige. Ingen spam.
  Negative: Ingen jeg kommer på i farten.

- Hver gang jeg åpner internet explorer eller Opera. Har det som startside.

- Jeg leser ikke så mye nyheter som blir postet på hovedsiden. Det må jeg innrømme.

- Neeh. Er så dårlig på å finne på forslag. Det fikk Mack merke i dag da han ba meg om å finne på idèer om hvordan gt-parkering kan markedsføre seg bedre.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newutd.com
« Svar #13 på: 14. Des. 2005, 12:30 »
4: Forslag til forbedringer?

Ja, jeg kom på en liten ting! Disse kamptrådene, som blir startet for hver kamp. Syntes at det kunne vært en og samme som startet disse trådene, slik at vi til enhver til får samme informasjon om kampen(tid,sted,odds,skader,osv). Føler at nå er det nesten en slags "kamp" om å lage tråd til neste kamp fortest mulig!

Noen enige?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Newutd.com
« Svar #14 på: 14. Des. 2005, 13:14 »
Sitat fra: "Lasse"
4: Forslag til forbedringer?

Ja, jeg kom på en liten ting! Disse kamptrådene, som blir startet for hver kamp. Syntes at det kunne vært en og samme som startet disse trådene, slik at vi til enhver til får samme informasjon om kampen(tid,sted,odds,skader,osv). Føler at nå er det nesten en slags "kamp" om å lage tråd til neste kamp fortest mulig!

Noen enige?

Veldig enig! Men minuset er da at man mange ganger har tanker om kampene lenge før odds og slike ting kommer for dagen!

Tenk til neste sesong. Mange vil nok da diskutere Newcastle-XXX lenge før odsen for kampen kommer, og eventuelle skader er klare!