20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Den offisielle øl-tråden  (Lest 11373 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
Den offisielle øl-tråden
« Svar #30 på: 16. Des. 2005, 23:34 »
Sitat fra: "Mack"
Du bør være med på julebordet vårt, Amund. Da kan du lære hvordan MENN drikker.

Ellers takk. Jeg tviler ikke på at det blir spenstig på julebordet deres.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Den offisielle øl-tråden
« Svar #31 på: 16. Des. 2005, 23:35 »
Nei, det tror jeg vil ta av skikkelig! Må passe meg så jeg ikke drikker for mye.
Toon, Toon,
Black and white army

plebbster

• Gjest
Den offisielle øl-tråden
« Svar #32 på: 16. Des. 2005, 23:42 »
Sitat fra: "Lasse"
Det skal vi LETT gjøre!!! Du har masse og lære, vet ikke om du vet hvordan tradisjonene er her ute på strilelandet. Når kommer du?

Jeg ville tro jeg kommer til påsken. På sommeren passer  det jo utmerket. Jeg kommer hver sommer uansett. Da kommer jeg alene uten alle de som kan hindre oss i å eksprimitere litt. Barnet vårt har vel termin omtrent til sommeren så det vil passe bra.

Jeg pleier forøvrig å dra utpå en liten øy som kalles Austevoll når jeg er der borte.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Den offisielle øl-tråden
« Svar #33 på: 16. Des. 2005, 23:48 »
Hehe, Austevoll er ikke akkurat min greie. Mine kompiser er ikke akkurat velkomne der ute, etter en festival for ikke lenge siden. Jeg skulle egentlig være med, men måtte i begravelse. Det som skjedde der ute endte forøvrig hos politiet og i rettsak. Takk og lov for at jeg ikke var med!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Den offisielle øl-tråden
« Svar #34 på: 17. Des. 2005, 00:08 »
Hadde meg to hansa juleøl og en fin konjakk i kveld. Det er hva jeg kaller en fin forfriskning. Hb er ikke noe for mannfolk. Det er for barn og alkoholikere!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Den offisielle øl-tråden
« Svar #35 på: 17. Des. 2005, 00:10 »
HB? Hjemmebrygg?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Den offisielle øl-tråden
« Svar #36 på: 17. Des. 2005, 00:13 »
Yes mate!! Du arrangere vel Toon Singstar i bergen snart??? Har aldri prøvd faktisk. Hadde vært konge!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Den offisielle øl-tråden
« Svar #37 på: 17. Des. 2005, 00:16 »
Kem, eg? Finnes Toon Singstar? Hehe. Har ikke noen som helst form for singstar, men digger det likevel.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Den offisielle øl-tråden
« Svar #38 på: 17. Des. 2005, 00:27 »
Ja hadde vært kult å prøvd.
Ps knuser Vestre Skinke i morgen!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Den offisielle øl-tråden
« Svar #39 på: 17. Des. 2005, 00:30 »
Det hadde vært rått! Btw, kan jeg få msn din???

Ikke noe prob å slå West-Ham i måren nei!

Magpie84

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Den offisielle øl-tråden
« Svar #40 på: 23. Juni 2006, 17:59 »
Sitat fra: "Paul Andreas"
Er det noen som har smakt Kilkenny? Det er mørkt øl, men har en karakteristisk rødlig farge. Noen vil kanskje si at det er for lite smak i den. Men det går som regel alltid en pint under en fotballkamp dersom de serverer Kilkenny. Jeg synes det er en utrolig stemningsfull øl på lik linje med Nøgne Ø selv om det er vanskelig å sammenligne disse to. Den er selvsagt brygget av Guinness. Sammen med Brow Ale og Guinness er dette mine favoritter når det gjelder mørkt øl.

Har ikke smakt Nøgne Øs Brown Ale, regner med at det blir en av mine favoritter når jeg får gjort det  :wink:

Begynte neste å bli bekymra her at ikkje Guinness skulle bli nevnt :o men heldigvis så er det nevnt ja.

Guinness ifrå tapp er heilt klart det nærmeste ein kjem øl-himmelen for min del :D
KilKenny syns eg også er greit, men sjølvsagt må det ifrå tapp, men som nevnt før, så er det ikkje så mykje smak.

Forøvrig er det mange som får litt avsmak av f.eks. Guinness, siden den som ein kan kjøpe i butikken i Noreg tross alt smake skit.