20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ut med Carr?  (Lest 5296 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Ut med Carr?
« på: 11. Des. 2005, 14:42 »
Leser også at Souness muligens skal kvitte seg med Carr i januar. Det betyr vel at han enten satser på Ramage/Tayls eller skal kjøpe en ny høyreback...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Ut med Carr?
« Svar #1 på: 11. Des. 2005, 15:38 »
Ka i helvete :shock:
Det ville vert idioti av dimensjonar.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Ut med Carr?
« Svar #2 på: 11. Des. 2005, 16:46 »
Det trur eg ikkje før eg får sjå det. Link? Tro verdig kilde?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ut med Carr?
« Svar #3 på: 11. Des. 2005, 18:39 »
Det ville unektelig vært typisk Souness å hive Carr over bord. Hvis så skjer har Souness skutt seg selv i tinningen.
Carr er blant PLs beste høyrebacker. Selv om det finnes bedre spillere, så er neppe de spesielt realistiske for Newcastle. Kjøp heller Glen Johnson, så kan man bruke Ramage som stopper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Ut med Carr?
« Svar #4 på: 11. Des. 2005, 20:23 »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Ut med Carr?
« Svar #5 på: 12. Des. 2005, 13:12 »
Ville vært helt greit for min del. Har aldri hatt heelt sansen for Carr heller... Etter at jeg så Ramage på lørdag så er jeg sikker på at han kan gjøre en like god eller bedre jobb en det Carr kan gjøre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ut med Carr?
« Svar #6 på: 12. Des. 2005, 15:08 »
Nei. Vi trenger dobbel dekning på hver plass, og når Carr er tilbake er Ramage i mine øyne uten den minste tvil verdig en sjanse ved Boumys side nå som Tayls er skada.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Ut med Carr?
« Svar #7 på: 12. Des. 2005, 16:19 »
Det er nok bare oppspinn. Carr skal selvsagt ikke selges.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Ut med Carr?
« Svar #8 på: 12. Des. 2005, 22:11 »
Carr skal uansett ikke bli vanskelig å erstatte om han forsvinner til sommeren! Om Souness har planer om å hente en ny H.back er jeg for et salg av Carr.

Thomas - som egentlig aldri har likt Carr som ikke kan markere-

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Ut med Carr?
« Svar #9 på: 12. Des. 2005, 22:43 »
tror neppe vi han ha stort håp om å få noen høyreback som er mye bedre enn Carr, så hvorfor selge unna en av spillerne som holder mål når vi er i ferd med å bygge et forsvar. Elliott og Bramble derimot.... HastaLaVista!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ut med Carr?
« Svar #10 på: 13. Des. 2005, 00:52 »
Noen som forresten har lagt merke til at Faye, Ameobi og Elliott har prestert den siste tiden, spillere man vel ikke forventer like mye av, for å si det slikt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andershu

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Ut med Carr?
« Svar #11 på: 13. Des. 2005, 02:38 »
Vi akn da ikke selge noen i forsvarsrekken i januar.Vi må beholde dem vi har + at vi trenger et par forsterkninger. Vil tro at Wayne Bridge er et realistisk transfer mål i januar. Det hadde vert en grei forsterkning for Newcastle. Å så MÅ vi prioritere en stopper!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Ut med Carr?
« Svar #12 på: 13. Des. 2005, 14:41 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Noen som forresten har lagt merke til at Faye, Ameobi og Elliott har prestert den siste tiden, spillere man vel ikke forventer like mye av, for å si det slikt.

Elliott ?????  :lol:

NEI  :?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Ut med Carr?
« Svar #13 på: 14. Des. 2005, 21:08 »
Jeg har sett alle castlekampene canal + har vist denne sesongen og jeg må si at Ramage har imponert med meget. Offensivt gjør han ikke mye ut av seg, men i motsetning til Carr har han vært veldig solid bakover på banen. Ramage er en spiller som spiller på sine primisser. Dvs at hvis han er i trøbbel, så bruker han å beine ballen vekk i stedet for å gjøre fine ting i forsvar som kan bli katastrofale.  

Det jeg liker med Carr er at han bidrar veldig mye fremover på banen, dessverre er ikke han like god bakover som Ramage, og jeg holder faktisk pusten hver gang han har ballen innenfor sin egen 16 meter. Som andre har nevnt her har Ramage spilt så bra at han kanskje fortjener å få prøve seg på midtstopperplassen sammen med Taylor. Boumsong og Bramble har sine kamper, men av og til gjør de for mye fikst bakover som medfører i baklengs. Akkurat nå fortjener ikke Carr høyrebackplassen tilbake. Han kan selges hvis en god erstatter hentes. Samtidig er castle enda svakere på venstre back.

Konklusjonen er  Taylor og Ramage som midtstoppere og at to nye backer trengs men dette bør finansierers ved å selge enten Bramble, Boumsong, Baba eller Carr.  Sistnevnte er brukbar, men dessverre mener jeg han ikker god nok hvis castle skal kjempe helt i toppen, dette gjelder også for Baba.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ut med Carr?
« Svar #14 på: 15. Des. 2005, 16:55 »
Selge Boumsong? Er du splitter pine gal, mann? Boumsong er fortsatt vår beste forsvarsspiller. I år har han slitt med utenomsportslige utriveligheter, og det har nok vært tidvis svært vanskelig å holde fokus der det skal være. Håper at Arsenal-kampen ikke var et blaff fra mannen som var sikkerheten selv der bak i fjor.

Carr er ikke like trygg defensivt som Ramage. Nei. Det er helt riktig. Men han er mye, mye bedre på backplass enn Ramage, fordi en høyreback, i mine øyne, skal være et ekstra angrepsvåpen. Backene skal være med når vi angreper, og skal støtte opp om vingene. Dersom vingene trekker innover, trekker backene lenger oppover, for å holde bredden, og for å være spillbare alternativer som kan legge inn i boksen. Der har Ramage store svakheter. Han gir selvsagt aldri opp, men han har ikke det tempoet med ball, og den sikkerheten med ball, som Carr har. Men Ramage har susende taklinger, er god til å bryte i ballbanen, og står som en påle i forsvar. Jeg har svært lite å utsette på ham defensivt, men han beviser gang på gang offensivt at han ikke er noen backtype, slik jeg liker det. Han eier ikke innleggsfot. Tror han har fått til to gode innlegg i løpet av de kampene han har spilt. Men så sier det kanskje også sitt om hvor hissig vi er på å spille bredt da...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon