20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kommer Joaquin????  (Lest 12041 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Kommer Joaquin????
« på: 11. Des. 2005, 14:35 »
Nå kan jeg ikke se at det ligger noen tråd om Joaquin her.

Han sier han er veldig interessert i Newcastle og at han drømmer om å kunne spille sammen med Michael Owen. At Souness har spurt ut Luque om ham og at han håper Luque sier mye positivt om han.

Dette ga meg god inspirasjon i eksamenslesinga!

http://www.teamtalk.com/teamtalk/News/Story_Page/0,7760,1780_885715,00.html

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Re: Kommer Joaquin????
« Svar #1 på: 11. Des. 2005, 14:41 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Nå kan jeg ikke se at det ligger noen tråd om Joaquin her.

Han sier han er veldig interessert i Newcastle og at han drømmer om å kunne spille sammen med Michael Owen. At Souness har spurt ut Luque om ham og at han håper Luque sier mye positivt om han.

Dette ga meg god inspirasjon i eksamenslesinga!

http://www.teamtalk.com/teamtalk/News/Story_Page/0,7760,1780_885715,00.html

Skrev det likt som deg;)  du var først :wink:
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Kommer Joaquin????
« Svar #2 på: 11. Des. 2005, 14:43 »
Hoho. Jeg er best :)

Steike så deilig det hadde vært å fått Joaquin. Da hadde vi hatt en ving i verdensklasse. Den beste vingen vi hadde hatt på veldig veldig lenge...

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Kommer Joaquin????
« Svar #3 på: 11. Des. 2005, 14:47 »
Ja hadde vært supert med Joaquin men å bruke altfor mye på han er ikke så lurt. Han er meget god og det hadde vært en drøm å ha en slik midtbane:
Luque - Emre - Parker - Joaquin

Vil først og fremst ha inn Wayne Bridge og en ny spiss! Deretter burde vi se om vi har penger til å kjøpe spanjolen... Chopra og Ameobi holder ikke nivå!! Ei heller Elliott!!
Howay the lads!!

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Kommer Joaquin????
« Svar #4 på: 11. Des. 2005, 15:04 »
Sitat fra: "Moods"
Ja hadde vært supert med Joaquin men å bruke altfor mye på han er ikke så lurt. Han er meget god og det hadde vært en drøm å ha en slik midtbane:
Luque - Emre - Parker - Joaquin

Vil først og fremst ha inn Wayne Bridge og en ny spiss! Deretter burde vi se om vi har penger til å kjøpe spanjolen... Chopra og Ameobi holder ikke nivå!! Ei heller Elliott!!

Ikke Faye heller!
 Inn: Bridge, en stopper, Joaquin, en spiss
 UT: Faye, Elliott, Ameobi, Bramble.

Chopra kan bligod, men det kan ikke Ameobi! Han er den dårligstespissen jeg noen gang har sett
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Kommer Joaquin????
« Svar #5 på: 11. Des. 2005, 15:33 »
Sitat fra: "Moods"

Luque - Emre - Parker - Joaquin :shock:  Sattan for ein mitbane det hadde vert

Men kor helvetet skal me få penger til å kjøpa Joaquin frå? Kordan skal me få han om Chelsea er intresert. Me trenger først og fremst ein forsvar og angrep foran ny mitbane. Hadde vert utroligt og fått Joaquin hadde i mine auge slått Owen kjøpet men då er det ikkje peng til forsterkningar andre plasser jaffal !!!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Kommer Joaquin????
« Svar #6 på: 11. Des. 2005, 15:35 »
Tror ikke Chelsea er interessert. De har jo allerede en meget sterk midtbane, hvor deres store sommerkjøp Shaun Wright Phillips sliter benken på høyrekanten. Kanskje Fat Fred har bestemt seg for å sprøyte inn litt penger da :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Kommer Joaquin????
« Svar #7 på: 11. Des. 2005, 15:36 »
Har ikkje tro på me kan signera han ass. Men faen hadde det skjedd så hadde det vert stort.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Kommer Joaquin????
« Svar #8 på: 11. Des. 2005, 16:50 »
Tviler, men alt kan skje. Vi må nok punge ut ja. Men det er andre områder vi bør prioritere først.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Kommer Joaquin????
« Svar #9 på: 11. Des. 2005, 17:05 »
hvor mye må vi ut med?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Kommer Joaquin????
« Svar #10 på: 11. Des. 2005, 18:07 »
mellom £13-19mill tipper jeg...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kommer Joaquin????
« Svar #11 på: 11. Des. 2005, 18:35 »
Sitat fra: "Thommazz"
Chopra kan bligod, men det kan ikke Ameobi! Han er den dårligstespissen jeg noen gang har sett

Da har du med andre ord ikke sett Ameobi under Robson. Du vet med andre ord ikke hvem Ameobi er, og du har trolig aldri sett han i aksjon annet enn i hans dårlige kamper i år og kanskje i fjor.
Ameobi har et vanvittig potensiale, men han sliter litt med å få det ut. Og det er synd. Han viser det til tider, men det blir litt for sjelden mellom hver gang. Men jeg føler meg ganske trygg på at Ameobi innen et par år er blant PLs beste spisser.

Chopra er jeg litt redd for at trolig ikke er god nok, og at vi har forsømt et stort talent. Men jeg håper i det lengste at han viser seg verdig en plass på laget.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Kommer Joaquin????
« Svar #12 på: 11. Des. 2005, 20:25 »
Synes å ha lest at prisen skal være ca 16 mill euro... Det er vel en akseptabel pris?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Kommer Joaquin????
« Svar #13 på: 11. Des. 2005, 20:58 »
prisen er grei den, men spørsmålet er om vi har pengene!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
Kommer Joaquin????
« Svar #14 på: 11. Des. 2005, 22:40 »
Sitat fra: "Lasse"
prisen er grei den, men spørsmålet er om vi har pengene!

Vi bør ha nok penger om prisen er grei!  :)