20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham - Newcastle  (Lest 39411 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #75 på: 17. Des. 2005, 10:33 »
Sitat fra: "chickenman"
Noen som vet om kampen blir "streamet" noe sted? Drar ikke hjem til helga og da har jeg ikke Canal+. Vet at Egon nede i by'n viser PL, men antar at de viser hovedkampen på Canal+ (Blackburn...). Hvis jeg skulle bli alene der kan jeg jo spørre om de kan skifte kanal....

Fikk ikke no' svar på denne, men nå ser det ikke ut som jeg får mulighet til å se kampen uansett så....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #76 på: 17. Des. 2005, 15:05 »
Avspark klokken 16:30 på grunn av en trafikkulykke.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #77 på: 17. Des. 2005, 15:08 »
Faen hvis ikke Souness bruker Luque i dag blir jeg drit forbanna. Orker ikke en ny Kluivert situasjon der han aldri kom i form fordi han ikke fikk spilt jevnt nok. Må ikke nødvendigvis bruke han fra start, men han burde komme inn i 60 min eller no.....

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
West Ham - Newcastle
« Svar #78 på: 17. Des. 2005, 15:21 »
går kampen på canal pluss? kan være dette står tidligere i posten, men den har blitt så lang at jeg gidder ikke lete gjennom hele.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #79 på: 17. Des. 2005, 15:22 »
hehe da tipper jeg han som blir tatt ut etter 30 min blir fornøyd. Men enig la han spelle, må jo tørre og satse på en han har svidd av 130 mill på . Han tørr jo og bruke elliot og ameobi til og med
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #80 på: 17. Des. 2005, 15:24 »
Sitat fra: "Lasse"
går kampen på canal pluss? kan være dette står tidligere i posten, men den har blitt så lang at jeg gidder ikke lete gjennom hele.

Om du går på linken kamper på forsiden, så ser du alle kampene som går på Canal pluss.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #81 på: 17. Des. 2005, 15:35 »
Blir spennende å se laget nå, fortsatt ikke kommet på VG Nett, kanskje ikke noen bombe...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #82 på: 17. Des. 2005, 15:38 »
Blir spennende å se laget nå, fortsatt ikke kommet på VG Nett, kanskje ikke noen bombe...

Er jo 50 minutter til den begynner da.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #83 på: 17. Des. 2005, 15:39 »
Sitat fra: "Asbjørn"

pleier ikke lagene å komme litt på forhånd? Egentlig skulle den jo begynt om 20 min... Er ikke så ofte jeg sitter å følger med på VG sånn.....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #84 på: 17. Des. 2005, 15:44 »

pleier ikke lagene å komme litt på forhånd? Egentlig skulle den jo begynt om 20 min... Er ikke så ofte jeg sitter å følger med på VG sånn.....

Laget får du først her.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~756625,00.html

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #85 på: 17. Des. 2005, 15:45 »

Laget får du først her.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~756625,00.html

Jammen så si det da...  :wink:

(neida, takker!)  :D

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #86 på: 17. Des. 2005, 15:57 »
Samme lag som sist. Det artige er at Kris Gate er på benken.

plebbster

• Gjest
West Ham - Newcastle
« Svar #87 på: 17. Des. 2005, 16:03 »
Canal + Finland-shitet er selvfølgelig nede nå som vi trenger det.

plebbster

• Gjest
West Ham - Newcastle
« Svar #88 på: 17. Des. 2005, 16:07 »
NB! Kampavspark er utsatt til 16.30 på grunn av en trafikkulykke i nærområdet.

Da får jeg litt tid til å finne stream, ihvertfall.

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #89 på: 17. Des. 2005, 16:18 »
Ja, prøv å finne en link§
ynesides black and white army..!