20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham - Newcastle  (Lest 39435 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #60 på: 15. Des. 2005, 17:09 »
Det er best med Emre og Parker. Emre offensivt og Parker en defensiv bulldozer.
hvis vi spiller 4-5-1 kan faye være med. Noe som aldri skjer når vi har owen og Shearer uskadde

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #61 på: 15. Des. 2005, 18:10 »
står på teamtalk at både emre og baba er tilbake. det styrker laget kraftig =)
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #62 på: 15. Des. 2005, 18:14 »
Sitat fra: "Doffi"

Håper dette er tilfelle men stoler aldri på Craptalk. Om det skulle være tilfelle ville jeg satt inn Baba for Elliott, men satt Emre på benken og gitt han 30 minutter på slutten. Viktig at Emre ikke slår opp skaden nok en gang.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #63 på: 15. Des. 2005, 19:57 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Doffi"

Håper dette er tilfelle men stoler aldri på Craptalk. Om det skulle være tilfelle ville jeg satt inn Baba for Elliott, men satt Emre på benken og gitt han 30 minutter på slutten. Viktig at Emre ikke slår opp skaden nok en gang.

Tror nok det stemmer med Babayaro iallfall. Han fikk 3 kampers karantene: startet soningen i Cup kampen mot Wigan, sto over mot Villa og Arsenal nå. Han aksepterte straffen delvis fordi han var skadet etter det jeg leste, så derfor er det jo en forutsetning at han er kvitt den. Men en god forsterkning å ha Celestine tilbake. Er Emre spilledyktig er det også bra, men som Asbjørn sier kan det være lurt å spare ham. Faye fortjener dessuten en sjanse etter "bestått med glans" mot Arsenal. Desto flere som spiller seg i form, desto bedre!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #64 på: 16. Des. 2005, 11:39 »
Nøkkelspillere fortsatt ute
Skrevet av Asbjørn, 16 Desember 05 Rediger
Flere nettsteder meldte igår at både Babayaro og Emre var tilbake fra skade, og klare til morgendagens kamp. Hvor de har fått dette ifra vet de vel knapt nok selv, for hverken Babayaro eller Emre er tatt ut i 18-manns troppen som drar til London idag.

Ute er også Carr, Dyer, Taylor, Moore og N`Zogbia. Reservelagskaptein Kris Gate er for første gang inkludert i A-lags troppen. Dette vil bli den 50. Premier League kampen for Souness som Newcastle manager.

Følgende tropp er tatt ut: Ameobi, Boumsong, Bowyer, Bramble, Brittain, Chopra, Clark, Elliott, Faye, Gate, Given, Harper, Luque, Owen, Parker, Ramage, Shearer, Solano.

West Ham: Kommer så fort vi vet noe.

Dommer er Phil Dowd, som snøt Alan Shearer og Newcastle for en scoring i bortemøte mot Wigan tidligere denne sesongen.

TV-kanaler som sender kampen:

Canal+ Sport
Rogers Sportsnet - Canada
Setanta Sports - Selected Bars (USA)
SuperSport 1 SA
Diema Xtra
C+ Deporte 1
Sport 1 HU
ART Sport 2
C+ Sport (Poland)
Sky Sport IT 1
Sky Calcio 3

Hammers v Magpies i Premier League:

2002/03 Uavgjort 2-2 Bellamy, Jenas
2001/02 Tap 0-3 Ingen målscorer
2000/01 Tap 0-1 Ingen målscorer
1999/00 Tap 1-2 Speed
1998/99 Tap 0-2 Ingen målscorer
1997/98 Seier 1-0 Barnes
1996/97 Uavgjort 0-0 Ingen målscorer
1995/96 Tap 0-2 Ingen målscorer
1994/95 Seier 3-1 Lee, Mathie, Selvmål
1993/94 Seier 4-2 Cole, Lee 2, Mathie

Ifølge den offisielle Newcastle siden nufc.co.uk, vil både Emre og N`Zogbia være tilbake mot Liverpool i romjula. Souness sier at det er store muligheter for at også Carr og Babayaro er tilbake til den vanskelige bortekampen. Craig Moore har vært hos spesialist Hans Mueller Wolfhart i München, og forventes tilbake om 10 -14 dager. Det er mer usikkerhet rundt Dyer.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #65 på: 16. Des. 2005, 13:24 »
Jaja, synd med Babayaro og Emre! Men er bare å drite i det, er de ikke med så er de ikke med, å så enkelt er det. Kris Gate? Her må du utbrodere Asbjørn, eller noen andre.... Midtbane, forsvarer, spiss, antar at han ikke er keeper ???

Statistikken taler ikke akkurat for oss heller, men den syns jeg ikke vi skal tenke for mye på egentlig. Muligheten til 3 poeng i mårra er helt klart der, og mye er opp til oss selv (eller Newcastle da) om vi klarer å få med oss noen...

Ut ifra troppen ønsker jeg meg følgende start-oppstilling

Given
-------
Solano
Ramage
Boumsong
Elliott
-------
Bowyer
Parker
Faye
Luque
-------
Owen
Shearer

Benk: Harper, Bramble, Clark, Ameobi, Chopra

Har et litt kontroversielt valg på høyreback og kant kan man vel si, men det KAN funke. Solano i utgangspunktet som back, men er med på det offensive. Da må Bowyer holde igjen og (nesten som en stopper) og Ramage hjelpe til å blokkere høyresiden. På den måten mener jeg vi har bedre spilllere fra start enn om vi skal bruke Bramble. Formkurven hans går opp og ned som surmelk i en kattunge! Skal ikke forundre meg om jeg tar feil på venstrekant også og Souness (luringen!) starter med Ameobi i stedet for Luque. Uansett, det er mine tanker om det, og jeg slipper kritikken fra dere som Soness pent må finne seg i ettersom det virkelig er han som bestemmer til syvende og sist.

3 poeng i mårra takk ;)

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #66 på: 16. Des. 2005, 14:12 »
Given
Ramage-Bramble-Boum-Elliot
Solano-Parker-Bowyer (blir nok Faye-Luque
Owen- Shearer

Benk: Harper-Clark-Brittain-Chopra-Huntington

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #67 på: 16. Des. 2005, 14:18 »
I morra blir det Rosendal klokka 1600. Snakkes karsten!
Who else...... Alan Shearer

Noreng

• Gjest
West Ham - Newcastle
« Svar #68 på: 16. Des. 2005, 14:39 »
Blir Pizza med en MU fan i morgen, først Villa - MU, så Hammers - Castle!

--------Given-------
-Ramage-Bou-Brownie-Elliott

-Solano-Faye/Bowyer-Parker-Ameobi/Luque

-------------Shearer--Owen------------------

Spiller dette laget, skal vi vinne!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #69 på: 16. Des. 2005, 14:48 »

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
West Ham - Newcastle
« Svar #70 på: 16. Des. 2005, 19:04 »
Synd at Emre og Baba er ute, men heller det enn at Souness gambler på å bruke de. For da kan de bla bla bla bla.... (hørt det før)

Håper på dette laget:

Given
Ramage Boum Bramble Elliott
Solano Parker Faye Luque
Owen Shearer

Evt Ameobi istedenfor Luque, men det er på tide at Luque viser seg frem nå. Tipper som før sagt 1-0 til NUFC  :roll:  :D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #71 på: 16. Des. 2005, 19:31 »
Noen som vet om kampen blir "streamet" noe sted? Drar ikke hjem til helga og da har jeg ikke Canal+. Vet at Egon nede i by'n viser PL, men antar at de viser hovedkampen på Canal+ (Blackburn...). Hvis jeg skulle bli alene der kan jeg jo spørre om de kan skifte kanal....

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #72 på: 16. Des. 2005, 23:03 »
Laget blit garantert sjåande slik ut:

----------Given
Ramage-Boum-Bramble-Elliot
Solano----------Faye-----Ameobi
---------Parker--
------Shearer----Owen

Parker med ein offensiv rolle, mens Faye er det defensive ankeret. Ameobi jobber knallhardt tilbake igjen som han gjorde mot Arsenal.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
West Ham - Newcastle
« Svar #73 på: 17. Des. 2005, 01:16 »
ja det hadde virkelig vært noe. en ameobi med to gode kamper på rad. det liker vi. hva er det som feiler zoggie?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #74 på: 17. Des. 2005, 02:06 »
Knekt et bein i armen tror jeg. Er tilbake i julen!