20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham - Newcastle  (Lest 39381 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Zzyzx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #45 på: 14. Des. 2005, 01:26 »
jess. Skiftet navn. Enkelt søk på google oppklarte dette:
"West Ham United. Ground Name: Boleyn Ground (but still known by a lot of fans as
Upton Park) Capacity: 35647 (all seated) Address: Green St, Upton Park"
Svart Hvitt

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #46 på: 14. Des. 2005, 11:15 »
Bortekampene vi vant ifjor var mot Southampton, Fulham og Palace.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #47 på: 14. Des. 2005, 17:27 »
Sitat fra: "Zzyzx"
jess. Skiftet navn. Enkelt søk på google oppklarte dette:
"West Ham United. Ground Name: Boleyn Ground (but still known by a lot of fans as
Upton Park) Capacity: 35647 (all seated) Address: Green St, Upton Park"

Takk. Glad for at de fortsatt er på "Upton Park". Er liksom litt rart ettersom noen av disse gode gamle banene blir borte. Manchester (City ja, IKKE SCUM!) har jo forlatt Maine Road og snart er Highbury borte også, i tillegg til at gamle erverdige Wembley jevnes med jorden. jada, er klar over at ingen klubblag spiller der da... Hva skjer med Anfield, skal den bygges ut, eller flytter Liverpool å? Tror det er noen planer for nytt stadio anlegg i Tottenham å, trist egentlig, White Heart Line er den eneste Premier League arenaen jeg faktisk har vært på....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #48 på: 14. Des. 2005, 17:37 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Bortekampene vi vant ifjor var mot Southampton, Fulham og Palace.

Sørgelige fakta, en STORKLUBB (eller tidligere storklubb?) som Newcaslte skulle være gode nok til mer enn 10 borteseiere i løpet av en sessong....

Men spiller vi slik som vi gjorde andre omgangen mot Arsenal har vi helt klart muligheten til å slå West Ham i helga, men de har gjort det bra til nå og har en lur manager, og kan slå de fleste på en god dag, så enkelt blir det ikke. Håper Luque får muligheten denne gangen. Dette er kanskje en sånn type kamp hvor han kan spille seg i form. Hadde vert deilig å hatt Carr tilbake også, eller Taylor. Med en av dem tilbake hadde vi sluppet å ha Titus Katastrofe Bramble der bak.
En eller helst to "tilbake" i forsvaret, og Luque inn på venstrevingen ellers likt lag som fra helgens seier over Arsenal, det har jeg troen på:

Given
-------
Carr
Boumsong
Ramage
Elliott (hvis ikke Babayaro er ferdig med å sone, fortsatt en kamp igjen eller?)
-------
Solano
Faye (deffensivt)
Parker (offensiv)
Luque
-------
Owen
Shearer

Benk:
Harper, Bramble, Clark, Bowyer, Ameobi, Chopra

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #49 på: 14. Des. 2005, 17:39 »
Du har vel en spiller for mye på benken. Tror emre er klar til kampen. Da blir det forhåpentligvis ut med Faye. Vil heller ha Clark eller Bowyer på midten enn Faye!!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #50 på: 14. Des. 2005, 17:39 »
Det er dessverre slik det er blitt. Klubbene vil helst fylle opp flest mulig folk på kamp, og da må man ofte flytte på seg.

Liverpool og Tottenham sine planer er da ikke 100% sikre?Liverpool har i alle fall somlet de siste årene, det samme har Everton også gjort. Boro er jo et annet lag som har flyttet på seg etter at fotballen ble big business. Også Wimbledon i sin tid, fra Plough Lane for så å gå inn i en del låneår på Selhurst Park. Heldigvis fikk Charlton flytte tilbake til The Valley for en del år siden.
Carr har altfor få landskamper for England!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #51 på: 14. Des. 2005, 17:53 »
Sitat fra: "Rolfern"
Det er dessverre slik det er blitt. Klubbene vil helst fylle opp flest mulig folk på kamp, og da må man ofte flytte på seg.

Liverpool og Tottenham sine planer er da ikke 100% sikre?Liverpool har i alle fall somlet de siste årene, det samme har Everton også gjort. Boro er jo et annet lag som har flyttet på seg etter at fotballen ble big business. Også Wimbledon i sin tid, fra Plough Lane for så å gå inn i en del låneår på Selhurst Park. Heldigvis fikk Charlton flytte tilbake til The Valley for en del år siden.

Jaja, skjønner jo hvorfor, og nye flotte anlegg er bra det. Er bare litt trist når de tar farvel med disse gamle og for meg kjente, æreverdige stadioene (trodde ikke jeg kunne være sentimental). Slik som da Southampton flyttet fra The Dell. Uansett, en perfekt avslutning at sir Mattew Lee Tissier scoret Soton's siste mål der!
Southampton er forresten mitt andre engelske lag som jeg holder øye med etter skjærene...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #52 på: 14. Des. 2005, 17:55 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Du har vel en spiller for mye på benken. Tror emre er klar til kampen. Da blir det forhåpentligvis ut med Faye. Vil heller ha Clark eller Bowyer på midten enn Faye!!

Detaljer.... ;)

Da er det Chopra eller Ameobi som blir borte. At Emre forhåpentligvis er tilbake er vel og bra, men det finnes ingen automatikk i at han går rett inn på laget da. Men en plass på benken får han, på bekostning av Clark... Faye var jo tross alt god mot Arsenal nå og bør belønnes for det. Eller var det Parker du ville ta ut?  :wink:

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #53 på: 14. Des. 2005, 17:59 »
Jeg sa Faye  :) ja! Parker skal ikke av laget før han må bæres av laget :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Monty

• Supersub
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #54 på: 14. Des. 2005, 18:31 »
med en skadeliste så lang som et vondt år, og med tanke på Newcastle sin
vellkjente stattistikk i london så vet ikkje jeg om seier er realistisk....

men jeg håper jo selfølgelig på seier denne kampen, og ikke minst seier i neste kamp i london mot spurs, da jeg skal stå blandt toon army på white heart lane og heie som en gal....
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #55 på: 14. Des. 2005, 18:35 »
Sitat fra: "Monty"
med en skadeliste så lang som et vondt år, og med tanke på Newcastle sin
vellkjente stattistikk i london så vet ikkje jeg om seier er realistisk....

men jeg håper jo selfølgelig på seier denne kampen, og ikke minst seier i neste kamp i london mot spurs, da jeg skal stå blandt toon army på white heart lane og heie som en gal....

NICE!

Tror nok 3 poeng mot West Ham er mer sannsynlig enn mot Spurs. Men 3 mot begge hadde såklart vært best ;)
Skadelista er lang ja, men foreløpig ikke verre enn forrige helg da vi slo Arsenal hjemme. Kan laget spille like bra nå til helgen som andre omgangen hjemme mot Arsenal bør vi vinne denne.

Håper jeg.......

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #56 på: 14. Des. 2005, 21:47 »
Når Faye endelig presterer bra skal han ikke miste plassen til Clark eller Bowyer. Bowyer har ikke imponert meg i det hele tatt den siste tiden...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebbster

• Gjest
West Ham - Newcastle
« Svar #57 på: 15. Des. 2005, 12:11 »
Heller Faye i denne kampen så han får vist seg frem til storklubbene som betaler millioner for en slik klassespiller.

Jeg håper Faye og Parker starter på midten. Egentlig er de litt like i spillestilen. Begge gir alt, men Parker er best og gir mest. På vingene blir det Luque og Solano.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #58 på: 15. Des. 2005, 16:01 »
Det her blir en langt fra lett kamp.. De slo Everton igår, hvis jeg husker rett.. Noe vi aldri klarte..
Vi får håpe på a Owen starter da.. At han holder ut kampen og putter etpar goals;)
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: West Ham - Newcastle
« Svar #59 på: 15. Des. 2005, 16:10 »
Mener vi burde gi Faye nok en sjanse. Nå har han fått selvtilliten tilbake, og jeg ser ikke bort ifra at han kan gjøre en god jobb for oss i et vanskelig juleprogram. Dette gir også Parker sjansen til å gå framover på banen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."