20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham - Newcastle  (Lest 39412 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #30 på: 13. Des. 2005, 10:11 »
Husk nå på newcastle sliter i London.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #31 på: 13. Des. 2005, 10:42 »
Sitat fra: "shpetim"
Helve** er det dere babler om a?! Uavgjort mot et random 1divisjons lag som såvidt klarte å komme seg på premier Leauge! Det skjer ikke, skal vi komme i europa så skal vi kunne slå sånne lag som har spillere som Teddy Sheringham(hver gang jeg hører det navnet så tenker jeg robin hood) Så kommer ikke på tale at du slår et Arsenal lag og taper mot et West Ham lag! Og det er super vitkig å slå dette laget, med 3 ekstra poeng her så klatrer vi veeeldig høyt oppe på tabellen.

SÅ mitt forslag er at Souness og laget setter seg ned  :shock: og ser på noen West Ham kamper, og finner svakpunktet. :D

Souey sitter å gleder seg over at vi vant mot Bars enda, og at han fortsatt har jobb. Kanskje, men bare kanskje tenker han på kampen på fredag :D
Who else...... Alan Shearer

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #32 på: 13. Des. 2005, 14:33 »
Helve** er det dere babler om a?! Uavgjort mot et random 1divisjons lag som såvidt klarte å komme seg på premier Leauge! Det skjer ikke, skal vi komme i europa så skal vi kunne slå sånne lag som har spillere som Teddy Sheringham(hver gang jeg hører det navnet så tenker jeg robin hood) Så kommer ikke på tale at du slår et Arsenal lag og taper mot et West Ham lag! Og det er super vitkig å slå dette laget, med 3 ekstra poeng her så klatrer vi veeeldig høyt oppe på tabellen.

SÅ mitt forslag er at Souness og laget setter seg ned  :shock: og ser på noen West Ham kamper, og finner svakpunktet. :D

halla der borte på andre sida av mighty Mjøsa!

Husk på at det er Newcaslte vi snakker om her nå, og at vi også sliter som bare f i London (dessverre). Blir ikke overrasket om det blir null eller ett poeng her, men selvfølgelig må vi gå for 3. Og det er mulig. Men WestHam kan deffinetivt slå et Newcastle som det vi så i første omgang mot Arsenal!
MEN, Sheringham er det ikke noe galt med. Greitt at han ikke har spilt i Newcaslte som Big Al, men for en spiller som har holdt et sånt nivå så lenge, og han er neimen ikke dårlig nå heller!

Forslaget ditt liker jeg  :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #33 på: 13. Des. 2005, 14:34 »
Sitat fra: "NUFranC"

Souey sitter å gleder seg over at vi vant mot Bars enda, og at han fortsatt har jobb. Kanskje, men bare kanskje tenker han på kampen på fredag :D

vel i seng på Fredag kveld: damn, I knew there was something I forgot about...  :wink:

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #34 på: 13. Des. 2005, 18:16 »
Husk på at det er Newcaslte vi snakker om her nå, og at vi også sliter som bare f i London (dessverre).
Forslaget ditt liker jeg  :)[/quote]

Hmm okej hvorfor sliter vi i London, statestikk er for å brytes. Og jeg mener at et lag skal kunne prestere like bra borte som hjemme. Legge seg bakpå på Old trafford, men satse alt på St. James``ses, jeg skjønner ikke hvorfor ikke bare vinne borte og hjemmekamper. Hva er forskjellen på Manu borte el Bolton borte, tjaaaa...skal være fornøyd med 1 poeng siden det er borte.....straks det er hjemmekamp.....ahhh 3poeng uten tvil. Hadde vi møtt West Ham hjemme denne lørdagen så hadde alle forlanget 3poeng, mens borte så tenker de ahh OK med 1poeng!!! Er ikke rart du ligger på DEN NEDRE delen av tabellen da!!!
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #35 på: 13. Des. 2005, 18:26 »
lørdag 17/12 16.00  
West Ham - Newcastle | PREMIER LEAGUE
Direkteoverføring fra Boleyn Ground.  :D  :D  :D
ax

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #36 på: 13. Des. 2005, 18:28 »
Husk på at det er Newcaslte vi snakker om her nå, og at vi også sliter som bare f i London (dessverre).
Forslaget ditt liker jeg  :)

Hmm okej hvorfor sliter vi i London, statestikk er for å brytes. Og jeg mener at et lag skal kunne prestere like bra borte som hjemme. Legge seg bakpå på Old trafford, men satse alt på St. James``ses, jeg skjønner ikke hvorfor ikke bare vinne borte og hjemmekamper. Hva er forskjellen på Manu borte el Bolton borte, tjaaaa...skal være fornøyd med 1 poeng siden det er borte.....straks det er hjemmekamp.....ahhh 3poeng uten tvil. Hadde vi møtt West Ham hjemme denne lørdagen så hadde alle forlanget 3poeng, mens borte så tenker de ahh OK med 1poeng!!! Er ikke rart du ligger på DEN NEDRE delen av tabellen da!!![/quote]

Såklart vil jeg at vi skal bryte den dårlige statistikken i London, og såklart vil jeg at vi skal vinne denne kampen. Men desverre er jeg ikke sikker på at vi gjør det. Er nok en viss forskjell på hjemme- og borte- kamper uten at jeg er noen ekspert på nettop det.

Men det er også viktig å se på hvordan West Ham har gjort det sålangt i år. De har mange gode resultater og er høyt oppe på tabellen. Vi spilte jo bare 0-0 mot dem i andre serirunde, og det er også bekymringsverdig!

Men, håper på 3 poeng, og EGENTLIG er det bare det som er godt nok for Newcastle her!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #37 på: 13. Des. 2005, 18:29 »
lørdag 17/12 16.00  

at det var ?????
Mulig dette er en eller annen spøk jeg ikke tar, vennligst bekreft det eller har West Ham flyttet fra gode gamle Upton Park?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #38 på: 13. Des. 2005, 18:56 »
Sitat fra: "Benson"
Husk nå på newcastle sliter i London.

Det var vel under Bobby Robson.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #39 på: 13. Des. 2005, 20:21 »
Ikke bare under Robson. Trodde du Asbjørn visste at vi har slitt i London i over 30 år og kanskje helt siden tidenes morgen!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #40 på: 13. Des. 2005, 22:37 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Ikke bare under Robson. Trodde du Asbjørn visste at vi har slitt i London i over 30 år og kanskje helt siden tidenes morgen!

Vi vant ihvertfall 2 London kamper sist sesong. Under Robson var vi tragiske i London. Spilte vel i nesten 3 år uten en London seier om jeg ikke husker feil.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #41 på: 13. Des. 2005, 22:40 »
Vi vant vel 3 borte kamper i fjor, eller noe. Southampton og to andre! Hvilke var det? Hugser ikke de jeg!
 Men den London tradisjonen har røtter mye lengre bak enn Robson er jeg redd!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #42 på: 13. Des. 2005, 22:44 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Vi vant ihvertfall 2 London kamper sist sesong. Under Robson var vi tragiske i London. Spilte vel i nesten 3 år uten en London seier om jeg ikke husker feil.

Husker vi tok skalpen av Arsenal på Highbury under Robson, 3-1 tror jeg det ble, 2 mål av Robert (husker jeg ikke feil). Mener å huske at det da var den første seieren i London på Gud vet hvor lenge. Men langt unna en sensasjon var det ikke.. Sikkert flere enn meg her som husker den kampen?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #43 på: 13. Des. 2005, 22:49 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "Asbjørn"

Husker vi tok skalpen av Arsenal på Highbury under Robson, 3-1 tror jeg det ble, 2 mål av Robert (husker jeg ikke feil). Mener å huske at det da var den første seieren i London på Gud vet hvor lenge. Men langt unna en sensasjon var det ikke.. Sikkert flere enn meg her som husker den kampen?

Ja. Først fikk dritten vår rødt kort, så fikk senere Pires om jeg ikke husker feil.
Husker uansett Shearers straffe, og hvilken fantastisk spiller Dyer var. Hadde vel akkurat kommet fra skade igjen, og storspilte om jeg ikke husker helt feil.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Zzyzx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
West Ham - Newcastle
« Svar #44 på: 14. Des. 2005, 01:21 »
Sitat fra: "chickenman"
lørdag 17/12 16.00  

at det var ?????
Mulig dette er en eller annen spøk jeg ikke tar, vennligst bekreft det eller har West Ham flyttet fra gode gamle Upton Park?

Sett det en annen plass også.(Nufc.com) Skiftet navn?
Svart Hvitt